de week van de clownquote:
Zou kunnenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
de week van de clown
dat er van alles uit huis is gehaald
mooie emotiesquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef rinardo het volgende:
poeh heftig zoals Salar huilt wanneer hij zn moeder ziet
En denk dat ze niet meer dan die 3 video's hadden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker weer die trieste muziekjes eronder gemonteerd voor het extra tranentrek effect
Lekker gewerkt BB regie
Echte liefde tussen moeder en zoonquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef rinardo het volgende:
poeh heftig zoals Salar huilt wanneer hij zn moeder ziet
Ik kijk ook hoor. Op de streams mag je toch weinig zien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben ik nu echt van ellende de uitzending aan het kijken
Moet niet gekker worden
Kijk normaal uit principe niet naar de uitzendingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoor. Op de streams mag je toch weinig zien.
kijk wel ERquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kijk normaal uit principe niet naar de uitzendingen
Ik keek ook nooit tv. Maar ben benieuwd wat er allemaal achter de sl gebeurdquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kijk normaal uit principe niet naar de uitzendingen
mijn zoon gaat echt niet huilen als hij mij hoort of zietquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Echte liefde tussen moeder en zoon
Ook niet als hij je 70 dagen of zo niet heeft gezien en helemaal geen contact heeft gehad?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
mijn zoon gaat echt niet huilen als hij mij hoort of ziet![]()
Neuh ik denk het niet, ik zal het hem eens vragenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook niet als hij je 70 dagen of zo niet heeft gezien en helemaal geen contact heeft gehad?
gaat ze nu nemenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch medicijnen tegen de misselijkheid?
laatst opnieuw gekekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
mijn must see op een koude winteravond
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het terug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aansprekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
Nouch is weer dingen aan het jatten
dat deed hij ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het teug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
nee die sleutel waar die al die tijd is geblevenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vindt wel de eerste 8 seizoenen beter dan seizoen 9 t/m 15
die heeft kristoff tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die sleutel waar die al die tijd is gebleven
Waar gaat het nu over dan? Want BB heeft wel gezegd dat alles van het feest van Tobi ingeleverd moest worden toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het teug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |