Het is gewoon heel jammer dat je waarschijnlijk geen tweede wordt want dat was echt verdiend geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Beetje als Vitesse, die speelde tegen ons ook de wedstrijd van hun leven om daarna volledig in te storten.
Bizar en zonde dat we tegen dit soort clubs zoveel punten hebben laten liggen.
Mja ‘verdiend’ weet ik niet of je dat zo kan stellen, maar dit seizoen had het in ieder geval wel gekund. De selectie van PSV is op de aanval na nauwelijks beter en dan zie je precies het verschil.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon heel jammer dat je waarschijnlijk geen tweede wordt want dat was echt verdiend geweest.
Die voorrondes CL hadden toch weer wat extra's gegeven. Maar goed, Europa League is wel een beetje waar dit Feyenoord thuis hoort.
AZ blijf je echt wel voor. Enige realistische zorg is het wat lastigere programma.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja ‘verdiend’ weet ik niet of je dat zo kan stellen, maar dit seizoen had het in ieder geval wel gekund. De selectie van PSV is op de aanval na nauwelijks beter en dan zie je precies het verschil.
Hoop dat we vandaag wel ‘gewoon’ winnen en dat AZ - Twente gelijk wordt of zo. PEC uit is vaak een enorme klotepot.
neequote:
Eerste hit op google.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ blijf je echt wel voor. Enige realistische zorg is het wat lastigere programma.
Weer een Conference League ticket zou wel echt een heel matige beloning voor zo'n mooi seizoen zijn. Weet jij wat de financiële verschillen tussen EL en ECL zijn?
mensen die dit een mooi seizoen noemenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ blijf je echt wel voor. Enige realistische zorg is het wat lastigere programma.
Weer een Conference League ticket zou wel echt een heel matige beloning voor zo'n mooi seizoen zijn. Weet jij wat de financiële verschillen tussen EL en ECL zijn?
kinderhand is gauw gevuld tegenwoordigquote:Op zondag 13 maart 2022 11:50 schreef tong80 het volgende:
Wie had dat jaren geleden gedacht? Feijenoorders tevreden met een tweede plaats.
Beter hoeven we die jood niet op te stellen tegen de joden.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vul alvast een 1’tje in
Justin altijd wat
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Marciano heeft het niets eens zo slecht gedaan als invaller.
alsof bijlow geen blunders gemaakt heeft dit seizoen....quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind dat marciano het niet slecht gedaan heeft voor een 2e keeper
kan gebeurenquote:
Dat is vaak zo ja als ze op scherp staan.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat een groter probleem is dat Malacia Senesi en nog 1 speler op scherp staan Kokcu? Als die een gele kaart krijgen missen ze ajax....
ja en volgens mij is dat een groter probleem dan dat er een andere doelman in het doel staat vanmiddag waar iedereen nu over zit te huilenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vaak zo ja als ze op scherp staan.
Ben daar nog niet zo zeker van hoor. Zie ons vandaag zo punten morsen tegen het altijd vervelende PEC. Vaak moeite daar. Helemaal nu met Marciano op goal.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er wel een stuk meer dreiging van hem komt dan van Alireza.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind dat ook maar een matige speler. Hopen dat Walemark er in de tweede helft al in komt.
En alsnog draagt hij een stuk meer bij aan het aanvalsspel dan Alizera. Kan je nagaan hoe slecht die laatste is.quote:
Er zijn twee topics om dat te bespreken.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PSV weer ouderwets aan het zwijnen.Tegen zoveel geluk is ook niet op te voetballen.
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn twee topics om dat te bespreken.
Dit is er niet 1 van.
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PSV weer ouderwets aan het zwijnen.Tegen zoveel geluk is ook niet op te voetballen.
jij bent echt een dorpsgek dat je nog denkt dat feyenoord psv kan inhalenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?
Zit je eierdopje goed?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?
Toch nog even deze uitslag afwachten.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.
Levert dat nog wat op? Of gewoon play-offs?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.
Gewoon een Europa League ticket (en dan nog 1 of 2 voorrondes spelen.)quote:Op zondag 13 maart 2022 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Levert dat nog wat op? Of gewoon play-offs?
En, heel theoretisch uiteraard, als ze de ConfLeague winnen?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon een Europa League ticket (en dan nog 1 of 2 voorrondes spelen.)
Een direct ticket voor de groepsfase van de Europa League dacht ik. (Dus dan hoef je geen voorrondes te spelen.)quote:Op zondag 13 maart 2022 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En, heel theoretisch uiteraard, als ze de ConfLeague winnen?
Ging ik al niet van uitquote:Op zondag 13 maart 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een direct ticket voor de groepsfase van de Europa League dacht ik. (Dus dan hoef je geen voorrondes te spelen.)
Helaas geen Champions League.
Vrij kut.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:06 schreef fetX het volgende:
Ik zie tegen deze wedstrijd op.
@:scrummie hoe is jouw gevoel?
Het is een klein voordeeltje want PSV kreeg dit jaar al 11 miljoen aan tv-gelden extra in de Europa League. Die inkomsten liggen dus nog best wat uit elkaar.quote:
Deze?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Anders Bassett?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
Laatste kans van Til vandaag wat mij betreft. Ga maar weer eens voetballen en/of scoren.
Die lijkt mij er nog niet klaar voor.quote:
Niet zozeer dat het per se aan Marciano ligt hoor (al vind ik dat echt een matige keeper), maar ook vond ik ons verdedigend afgelopen donderdag niet zo sterk. Laten we hopen dat het vandaag wel weer zo is!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.
Toch slim die keeperswisselquote:Op zondag 13 maart 2022 16:55 schreef fetX het volgende:
Wat fijn. Het eerste schot van de tegenstander gaat er eens een keer niet in.
ik nietquote:
Extra bevestiging dat die er niks van kan.quote:
Het blijkt, ben er blij mee. Nu nog betere spitsen en dito trainerquote:Op zondag 13 maart 2022 17:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We hebben een goede keeperstrainer.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Wålemark er inmiddels klaar voor zou zijn. Met Alireza kon je overduidelijk niet meer door en Nelson brengt wel echt wat meer in de ploeg, maar man wat doet ie ontzettend veel fout.quote:
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
nelson creert doelkansen voor zichzef
Sparta-thuis, maar na de winterstop komen we bijna altijd achter ja, doet mij denken aan vorig seizoen onder Dick.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:01 schreef fetX het volgende:
Echt hoe lang is het geleden dat we binnen een kwartier op voorsprong kwamen?
Neequote:Op zondag 13 maart 2022 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.
Dat vind ik niet (buitenspeler met oogkleppen), het is geen blind paard. Maar hij speelt erg naïef. Weet totaal geen rendement aan zijn acties te koppelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.
Elke actie tot nu toe geeft aan dat het een blind paard is.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet (buitenspeler met oogkleppen), het is geen blind paard. Maar hij speelt erg naïef. Weet totaal geen rendement aan zijn acties te koppelen.
Mwah dan denk ik meer aan zo’n Conteh die gewoon maar op goed geluk rent en hoopt dat het goed komt. Nelson zoekt nog de vrije ruimte op en dat lukt hem vaak ook wel maar hij lijkt de rust of gewoon de voetbalintelligentie te missen om er iets goeds mee te doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke actie tot nu toe geeft aan dat het een blind paard is.
Nee, het is gewoon een blind paard.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah dan denk ik meer aan zo’n Conteh die gewoon maar op goed geluk rent en hoopt dat het goed komt. Nelson zoekt nog de vrije ruimte op en dat lukt hem vaak ook wel maar hij lijkt de rust of gewoon de voetbalintelligentie te missen om er iets goeds mee te doen.
Dit ja Zwolle ligt Feyenoord niks in de weg alleen de goals ontbreken nog.quote:
Weer totaal geen rust aan de bal voorin. Dessers is gevaarlijker dan Linssen maar geen echt aanspeelpunt, Til doet niks en Nelson kan je een halfuur de bal gunnen en hij kan er nog niks mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja Zwolle ligt Feyenoord niks in de weg alleen de goals ontbreken nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |