Modereren in een VBL-topic uitgebeeld in een gif.quote:
Van 1 meter afstand ook nogquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan echt niet. Openda mist voor leeg goal. @:tagliano
Leo of Mark?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
die ommentator is echt een debiel
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Dessers kan echt niet voetballen he?
leoquote:
Leo is voor Telstar. (die hij ook altijd doet)quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leo
grappig dat deze ajax supporter altijd wedstrijden van feyenoord becommentateert
Je moet niet te opzichtig trollen Klaas.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leo
grappig dat deze ajax supporter altijd wedstrijden van feyenoord becommentateert
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, hij speelt bij Feyenoord
Hahaha
het is gewoon de waarheidquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet niet te opzichtig trollen Klaas.
Erg veel extra typwerk voor zo'n slechte grap.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roma is wel echt heel erg slecht.
Geen wonder dat die eraf gingen tegen Bodo Zonder Wrijving Geen Glans.
Ik doe graag moeite om niemand te laten lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg veel extra typwerk voor zo'n slechte grap.
Tot zover mijn beoordeling.
Spelen ook niet met het sterkste elftal.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roma is wel echt heel erg slecht.
Geen wonder dat die eraf gingen tegen Bodo Zonder Wrijving Geen Glans.
Het gaat over Oldenburger.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leo is voor Telstar. (die hij ook altijd doet)
Nee, Mark van Rijswijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht dat jij het over Driessen had. Die doet Feyenoord begrijp ik?
Ja, Klaas kijkt Feyenoord en die had het over Leo Driessen. (die zit op Veronica)quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja.
Oh.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, Klaas kijkt Feyenoord en die had het over Leo Driessen. (die zit op Veronica)
Nee, Klaas was slecht aan het trollen en krijgt meer reacties dan je indenken kan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:26 schreef WheeledWarrior het isvolgende:
[..]
Ja.
ja klote dan faal ik. Wie kijkt er dan ook Veronica.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, Klaas kijkt Feyenoord en die had het over Leo Driessen. (die zit op Veronica)
Helderquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leo dit leo dat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit topic een heel verwarrende wending aannemen
de bal is rondquote:
Wat nee? jawel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, Klaas was slecht aan het trollen en krijgt meer reacties dan je indenken kan.
Het genie.
quote:
Ik wist niet dat Veronica ook een uitzending heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over welke wedstrijd gaat deze post?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
Erg irritant dat er over 2 wedstrijden door elkaar gepraat wordt
Graag voortaan aan het begin van je post duidelijk zijn over welke wedstrijd je post gaat!
Wat zijn we weer streng vandaag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
Graag voortaan aan het begin van je post duidelijk zijn over welke wedstrijd je post gaat!
Dat is je straf voor mobiel fokkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word echt helemaal gek dat je mobiel midden in je quote begint te typen maand na maand.
Onzinquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
Je kan niet van ze winnen maar je kan wel van ze verliezen.quote:
Eigenlijk triest dat je elke keer als Vitesse achterstaat je hart vast moet houdenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
Zonde zeg, een nulletje of 2 was meer in verhouding geweest. Nu hopen dat de supporters zich kunnen gedragen.
Marketingbudget moet op.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland waarom heeft Coop een nieuwe tv reclame campagne opgestart terwijl ze zeer spoedig overgaan in Plus?
Met 11 man op eigen helft?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Partizen wil ook graag mee voetballen hoor ik al meermaals.
Oke ik heb er wel eentjequote:Op donderdag 10 maart 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste klusjes zijn gedaan, dus de tweede helft ben ik volledig beschikbaar voor alle mogelijke hilarische grappen!
Lekker man!quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste klusjes zijn gedaan, dus de tweede helft ben ik volledig beschikbaar voor alle mogelijke hilarische grappen!
Volgens mij ben je jaloers.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke ik heb er wel eentje
onlogisch is mod van VBL
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind de rol van Robbert ten Brink zo leuk bij de vriendenloterij
Dat is ook niet voor het eerst zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Sinesi legt hem ook weer perfect klaar.
Die gaan ze niet verkopen voor meer dan 10 miljoen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Sinesi legt hem ook weer perfect klaar.
Volgens Krabby zit er ook nog een stevig doorkooppercentage op (net als bij Sinisterra) dus ze maken er amper winst op.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan ze niet verkopen voor meer dan 10 miljoen.
Feyenoord en spelers op het verkeerde moment verkopen blijft een leuke rubriek.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Krabby zit er ook nog een stevig doorkooppercentage op (net als bij Sinisterra) dus ze maken er amper winst op.
@3rr0rquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog genoeg tijd om dit recht te breien!![]()
(deze post geldt voor beide potten @:ggmm)
Ja leuk geprobeerd, Hansquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee uitgoals mag Feyenoord eigenlijk niet meer weggeven.
AZ afgeslacht door n Noorse ploeg?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
De voetbalshow van niveau begint om 21:00.
Koekoek. Op een rijtje zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flink wat dochters.
Bodogodenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
AZ afgeslacht door n Noorse ploeg?
Snap ook niet zo goed waarom @klaasweetalles fan isquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toornstra is zo'n ongeleid projectiel
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig we hebben 2 uit doelpunten we kunnen thuis gewoon 0-0 spelen
Dat topic van hem over Hamilton is wel echt genieten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Oh er zijn daadwerkelijk nog debielen die in Klaas trappen.
De musical?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat topic van hem over Hamilton is wel echt genieten.
Ik ga straks even kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat topic van hem over Hamilton is wel echt genieten.
Iedereen hapt daar zo heerlijk makkelijkquote:
Dat is me ook al eens opgevallen ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen hapt daar zo heerlijk makkelijk
Golazo de Munir!!!quote:
Zorgt wel voor een vermakelijke wedstrijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Verdedigend is het echt een ramp, en dat tegen zo'n tegenstander.
Echte kenner weet wat hij zegtquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geetruida valt eigenlijk nooit uit de toon waar je hem ook neerzet hij haalt altijd wel een voldoende
technische en fysiek gewoon altijd goed
Miischien ook 1 van de eerste spelers die een transfer kan gaan maken
Ja als ze gewoon even winnen heb ik niets te klagen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorgt wel voor een vermakelijke wedstrijd.
Absoluut!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
Stelling:
De ECL is een vermakelijk toernooi.
Jawelquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
Stelling:
De ECL is een vermakelijk toernooi.
FC Den Boschquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef Coco het volgende:
Met welke Nederlandse club is dat Partizan vergelijkbaar?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik begrijp dat @:ggmm deze knotsgekke pot heeft laten lopen voor First Dates.
Ja moet je @fusive voor bedankenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik begrijp dat @:ggmm deze knotsgekke pot heeft laten lopen voor First Dates.
Heerenveen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef Coco het volgende:
Spakenburgquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef Coco het volgende:
Hmm, ik heb Partizan nog wel iets coherents met een bal zien doenquote:
Kunnen ze beter bewaren voor de Kuip dan, dan hoeven ze nog maar 50quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet Partizan wel honderd keer scoren!
Nu zal PSV het wel weer laten liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet Partizan wel honderd keer scoren!
Lijkt me erg stugquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu zal PSV het wel weer laten liggen.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik hou rekening met een verliespot. 3-1 ofzo.
Slecht voorgevoel.
En zijn verstand?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem het gevoel van @:scrummie nooit weer serieus. Al deed ik dat al niet.
Ga je nu weer af op zijn intelligentie?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem het gevoel van @:scrummie nooit weer serieus. Al deed ik dat al niet.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nu weer af op zijn intelligentie?
Doen ze toch nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier moet Vitesse gebruik van maken!
Ik kijk uiteraard niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een van de zwakste broeders vanavond
Aylesbury Estatequote:
Gioball.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar hangt dat andere supertalent eigenlijk uit die Feyenoord eerst zou huren?
Dat zei Mourinho ook alquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die grasmat bij Vitesse.
Dit kan toch niet
@PietjePukquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse gaat richting een xG van 4 ofzo.
Dat zou je dan kunnen stellen jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zijn Mourinho en ik het eens.
Schmidt denkt daar anders over.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De variant met Gotze in de spits vind ik niet zo'n leuke rubriek
En Luuk de Jong de Europa League finale?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Gotze ooit een WK finale heeft beslist?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Wil ik Boilesen wel zien voetballen?
Waarom zou je naar PSV - Kopenhagen gluren als Bodo/Glimt - AZ ook is?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Wil ik Boilesen wel zien voetballen?
Graag gifjes van Luuk de Jong in Europa.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
En Luuk de Jong de Europa League finale?
Ik denk dat ik ook voor Bodo/Glimt - AZ gaquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je naar PSV - Kopenhagen gluren als Bodo/Glimt - AZ ook is?
Laat maar even weten welke club het uiteindelijk geworden is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook voor Bodo/Glimt - AZ ga
Ik ook. Op advies van user @maxi-musquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sigthorsson linksbuiten genotquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen als aanvoerder genot.
Dat waren nog eens tijden.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je naar PSV - Kopenhagen gluren als Bodo/Glimt - AZ ook is?
Ik ben uiterst serieus hoor. PSV - Kopenhagen (die 6 aanvallers missen en sowieso schijtvoetbal spelen) is één van de lelijkste metsups van deze speelronde.quote:
Welke van de twee?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk dan liever naar Atalanta v Leverkusen.of Barça v Gala.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben uiterst serieus hoor. PSV - Kopenhagen (die 6 aanvallers missen en sowieso schijtvoetbal spelen) is één van de lelijkste metsups van deze speelronde.
Dat mag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk dan liever naar Atalanta v Leverkusen.of Barça v Gala.
Verwachte je een goede wedstrijd of een slechte?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:35 schreef Coco het volgende:
Ik ga mij nog even mentaal voorbereiden op PSV.
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwachte je een goede wedstrijd of een slechte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |