Leo is voor Telstar. (die hij ook altijd doet)quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leo
grappig dat deze ajax supporter altijd wedstrijden van feyenoord becommentateert
Je moet niet te opzichtig trollen Klaas.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leo
grappig dat deze ajax supporter altijd wedstrijden van feyenoord becommentateert
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, hij speelt bij Feyenoord
Hahaha
het is gewoon de waarheidquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet niet te opzichtig trollen Klaas.
Erg veel extra typwerk voor zo'n slechte grap.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roma is wel echt heel erg slecht.
Geen wonder dat die eraf gingen tegen Bodo Zonder Wrijving Geen Glans.
Ik doe graag moeite om niemand te laten lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg veel extra typwerk voor zo'n slechte grap.
Tot zover mijn beoordeling.
Spelen ook niet met het sterkste elftal.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roma is wel echt heel erg slecht.
Geen wonder dat die eraf gingen tegen Bodo Zonder Wrijving Geen Glans.
Het gaat over Oldenburger.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leo is voor Telstar. (die hij ook altijd doet)
Nee, Mark van Rijswijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht dat jij het over Driessen had. Die doet Feyenoord begrijp ik?
Ja, Klaas kijkt Feyenoord en die had het over Leo Driessen. (die zit op Veronica)quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja.
Oh.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, Klaas kijkt Feyenoord en die had het over Leo Driessen. (die zit op Veronica)
Nee, Klaas was slecht aan het trollen en krijgt meer reacties dan je indenken kan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:26 schreef WheeledWarrior het isvolgende:
[..]
Ja.
ja klote dan faal ik. Wie kijkt er dan ook Veronica.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, Klaas kijkt Feyenoord en die had het over Leo Driessen. (die zit op Veronica)
Helderquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |