Lijkt me dan of een dns probleem, of een verkeerde url.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er komen googleresults, (bewijst online toestand) maar die linkjes werken niet....
Er komt een tekstje: ' kan de server niet vinden'
Netflix, primevideo, youtube etc zijn te openen, dus de tv ontvangt wifi met internet
Vanaf 6 maart.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:46 schreef Nielojram75 het volgende:
Dacht dat Nope er ook kwam in februari?
Scorpion King 4quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:03 schreef Aether het volgende:
28 februari
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze weten je wel aan het lijntje te houdenquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:Evertjan: zo te zien (op IMDb), is er bij de Amerikaanse uitzending een pauze geweest tussen afl. 4 en 5, van een maand.
Er is door SST niets over bekend gemaakt verder (en dat vind ik toch wel zeer bedroevend), maar kans is aannemelijk dat er ook hier een pauze van een paar weken zal zijn, eer afl. 5 wordt toegevoegd. Volgende week maandag maar even afwachten, als afl. 5 dan ook nog niet wordt toegevoegd, zou ik rekening houden met een pauze van in totaal vier weken.
Van Yellowstone en 1923 zijn er nog geen nieuwe afleveringen uitgezonden, ook niet in de VS.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ze weten je wel aan het lijntje te houden
Afleveringen 5 en 6 van 1923 zijn weldegelijk uitgezonden in Amerika, wij moeten hier in de EU waarschijnlijk alleen nog door een halve seizoen stop heen, die ze daar al hebben gehad, na aflevering 4.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Yellowstone en 1923 zijn er nog geen nieuwe afleveringen uitgezonden, ook niet in de VS.
Ah, dan is dat inmiddels gebeurd idd, toen ik op wiki keek stonden ze nog op TBA.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Afleveringen 5 en 6 van 1923 zijn weldegelijk uitgezonden in Amerika, wij moeten hier in de EU waarschijnlijk alleen nog door een halve seizoen stop heen, die ze daar al hebben gehad, na aflevering 4.
We hebben hier een Samsung The Frame van modeljaar 2021 en die hadden de app er idd tussen staan, de 2016 TV van mijn zoon heeft m niet tussen de apps staan helaas.... ook niet na een update, maar dat zal het bouwjaar zijn gok ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:29 schreef KillerBee4ever het volgende:
Voor de Samsung Tv eigenaren:
ik zie op Reddit berichten voorbij komen dat de app er is, echter is ie moeilijk te vinden als je zoekt. Iemand merkte op dat d.m.v. scrollen door categorie 'Video', de app te vinden is.
Ah, Rabbit/Hole seizoen 1 begint 5 dagen na de Paramountplus premiere datum hier. Valt niet tegen.. voor skyshowtime standaardenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:30 schreef Aether het volgende:
2 maart - The Black Phone
14 maart - Mr. Malcom's List
18 maart - The Outfit
21 maart - Resurrection
22 maart - Smile
30 maart - Arctic from Above
30 maart - Paw Control S09
31 maart - Rabbit Hole
Toffe horrorsquote:
Wat ik zo snel op Google vind is dat de release om onbekende reden is vertraagdquote:
Ye gelukkig iets wat relatief snel erop komt.... Iets als Poker Face is dr totaal niet, en dat is toch echt een Peacock serie..... Wat willen ze nou uberhaupt met SST als ze dr niet eens eigen content (van de "featured" services) erop gooien...... Tis vrij lachwekkend opzich....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah, Rabbit/Hole seizoen 1 begint 5 dagen na de Paramountplus premiere datum hier. Valt niet tegen.. voor skyshowtime standaarden
Wolf Pack, ST: Discovery, The Resort, Bel-Airquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ye gelukkig iets wat relatief snel erop komt.... Iets als Poker Face is dr totaal niet, en dat is toch echt een Peacock serie..... Wat willen ze nou uberhaupt met SST als ze dr niet eens eigen content (van de "featured" services) erop gooien...... Tis vrij lachwekkend opzich....
Fallen Kingdom bedoel je? Inderdaad raar. staat trouwens ook niet op peacock in de USA. Zal wel in een raar web van rechten verstrengeld zitten ofzo.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:35 schreef Ama het volgende:
Oke ze hebben dus Jurassic Park en World maar deel vijf hebben ze niet.
Ik weet zo even niet hoe dat deel heet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fallen Kingdom bedoel je? Inderdaad raar. staat trouwens ook niet op peacock in de USA. Zal wel in een raar web van rechten verstrengeld zitten ofzo.
uitstekend uitstekendquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:48 schreef Ama het volgende:
Ze zeggen nu tegen mij dat het ook niet op de planning staat.
Beetje lame wel. Gelukkig is Jurassic Park toch beter maar ja een marathon houden gaat lastig zo.quote:
ik heb recentelijk seizoen 1 en 2 gekeken van twin peaks. Voordat ik zou beginnen aan seizoen 3 wilde ik eerst fire walk with me zien, maar die staat er dan weer niet op. Een rechten issue ofzo? Ik heb het vervolgens gepiraatquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje lame wel. Gelukkig is Jurassic Park toch beter maar ja een marathon houden gaat lastig zo.
Vandaag geplaatstquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 11:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
NL Subs liepen niet synchroon heb het al uitgezet
Of ze moeten je bericht gelezen hebbenquote:Op donderdag 20 april 2023 11:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Yea dit lijkt het ergst te zijn bij films, al hebben sommige series ut ook.... "We zijn er mee bezig" yea... al een half jaar.... Andere talen lopen wel synchroon..... lol.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke cast, is het wat?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
Net een mail van skyshowtime dat yellowjackets er op staat.
inderdaad seizoen 1 volledig, en aflevering 1 van seizoen 2
Ik heb het (nog) niet gekeken. maar wat ik hoor is dat het wel een toffe showtime serie isquote:
Misschien komt ie later weer terug. Zie je vaker gebeuren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:31 schreef Funzel het volgende:
Begonnen aan Deadwood maar nou zie ik dat dat over 19 dagen hier af gaat. Toevallig bekend waar het nu wel heen gaat?
Daarnaast verdwijnen ook Star Trek TNG en Deadwood (beiden te streamen tot 19-6).quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaan ze dus verwijderen. Good bizzy hoor daar bij skyshowtime
Zozo, strange new worlds slechts 1 dag na de paramountplus premierequote:
op instagram zegt skyshowtime dat het een bug is. blijkbaar is bij superveel series en films die countdown te zien, terwijl het er gewoon op blijft.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Daarnaast verdwijnen ook Star Trek TNG en Deadwood (beiden te streamen tot 19-6).
Ik hoop dat dit slechts een kwestie is van licenties verlengen (aangezien ze niet op dit overzicht voorkomen), maar dat is meer wishful thinking van mijn kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |