quote:Op donderdag 20 april 2023 11:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
NL Subs liepen niet synchroon heb het al uitgezet
Of ze moeten je bericht gelezen hebbenquote:Op donderdag 20 april 2023 11:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Yea dit lijkt het ergst te zijn bij films, al hebben sommige series ut ook.... "We zijn er mee bezig" yea... al een half jaar.... Andere talen lopen wel synchroon..... lol.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke cast, is het wat?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
Net een mail van skyshowtime dat yellowjackets er op staat.
inderdaad seizoen 1 volledig, en aflevering 1 van seizoen 2
Ik heb het (nog) niet gekeken. maar wat ik hoor is dat het wel een toffe showtime serie isquote:
Misschien komt ie later weer terug. Zie je vaker gebeuren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:31 schreef Funzel het volgende:
Begonnen aan Deadwood maar nou zie ik dat dat over 19 dagen hier af gaat. Toevallig bekend waar het nu wel heen gaat?
Daarnaast verdwijnen ook Star Trek TNG en Deadwood (beiden te streamen tot 19-6).quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaan ze dus verwijderen. Good bizzy hoor daar bij skyshowtime
Zozo, strange new worlds slechts 1 dag na de paramountplus premierequote:
op instagram zegt skyshowtime dat het een bug is. blijkbaar is bij superveel series en films die countdown te zien, terwijl het er gewoon op blijft.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Daarnaast verdwijnen ook Star Trek TNG en Deadwood (beiden te streamen tot 19-6).
Ik hoop dat dit slechts een kwestie is van licenties verlengen (aangezien ze niet op dit overzicht voorkomen), maar dat is meer wishful thinking van mijn kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |