SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Attentie, attentie, hierna volgen enkele verzoekjes!!
In verband met de voorlopig op 23 april geplande Radio 49 meet het volgende:
Info:
• Afhankelijk van de grootte van de groep gaan we met de reguliere rondleiding mee of probeer ik een 'besloten' rondleiding te regelen.
Zie de website van Staatsbosbeheer of van Radio Kootwijk voor meer informatie, ook m.b.t. toegang tot het gebouw (naar de top alleen trappen e.d.)
• De rondleiding bij Radio Kootwijk kost rond de 19 euro, waarbij je halverwege de rondleiding koffie, thee en een koekje krijgt.
Als je je aanmeldt voor de meet dan zijn er dus kosten aan verbonden, die vooraf voldaan moeten worden. Als je om wat voor reden ook moet afzeggen wordt verwacht dat je de gemaakte kosten evengoed betaald. Mocht dat later gerestitueerd kunnen worden, dan zal ik dat uiteraard in orde maken.
• Wegens het vooraf aan moeten melden, kan last minute aanmelden dus niet...
• Naast deze kosten zijn alle overige kosten die je maakt voor eigen rekening.
Vragen:
• Geef s.v.p. per PM aan of je per auto reist of met het OV.
• Reis je met de auto en kan je onderweg of in de buurt van Radio Kootwijk (nabij gelegen stations zijn ongeveer 20 minuten rijden!!) mensen ophalen van een station, geef dat dan s.v.p. ook aan.
• Reis je met het openbaar vervoer, geef dan in je PM s.v.p. aan waar vandaan je vertrekt en op welk station je uitstapt, zodat we kunnen proberen je langs dat traject ergens op te pikken.
• Geef s.v.p. vóór 14 maart as. per PM aan of je aanwezig zal zijn.
Heb je nog vragen, dan kan je die bij mij kwijt.
En dan nu verder met de uitzending...
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 11-03-2022 14:57:39 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Welkom aRd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister nog even mee
dat is 'n tegenvallerquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Anita Meyer they don’t play our lovesong anymore
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Anita Meyer they don’t play our lovesong anymore
Goede avond en welkom.quote:
Ze spelen het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Nou ben ik wel benieuwd welk liedje dat is.
Nee, dat weet ik. Maar welk liedje was het?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef brother52 het volgende:
Glenn Madeira - nothing's gonna change my love for you
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer hoorde ik eerder vandaag ook al. En de single staat hier ook nog in de kast
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Had je vroeger dat Anita Meyer-kapsel just me, of was het de geföhnde versie?
Daar zal Kim niet blij mee zijn.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zal Kim niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Oscar Wilde?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk mens, maar zingen kan ze niet. Haar vader had meer zangtalent
Dat is haar oom, die schreef de tekstenquote:
Ik had wel krullen als m'n moeder zin hadquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Had je vroeger dat Anita Meyer-kapsel just me, of was het de geföhnde versie?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had wel krullen als m'n moeder zin had
Was je er bang voor dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef brother52 het volgende:
Je krijgt het ook altijd weer voor elkaar om iets te draaien wat ik helemaal niet ken.
en in dit geval graag zo gehouden had
Ken je dit niet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef brother52 het volgende:
Je krijgt het ook altijd weer voor elkaar om iets te draaien wat ik helemaal niet ken.
en in dit geval graag zo gehouden had
Ik geloof je meteen.quote:
quote:
Geen hits meer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heeft de beste man ook andere "hits"?
Want ik ken alleen dit nummer tot op zekere hoogte.
Hij zat bij zijn moeder toen ik net belde, maar ik zal snel de felicitaties doorgevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Is Lucky vandaag jarig?
Wat toevallig!
Gefeliciteerd Lucky.
Nope, nog nooit gehoord, de belletjes bleven ook akelig stil.quote:
Alsof ik het aanvoelde.... met deze plaat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:28 schreef just me het volgende:
Gefeliciteerd Lucky
nee die ben ik ook niet vergeten
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Alsof ik het aanvoelde.... met deze plaat.
Lieve Lina met Joost Belinfante als Jjoooosstt…quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heeft de beste man ook andere "hits"?
Want ik ken alleen dit nummer tot op zekere hoogte.
Aha, zal het later opzoeken / beluisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lieve Lina met Joost Belinfaante als Jjoooosstt…
Hij was directeur van De Kleine Komedie in Amsterdam…
Alstu…quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Aha, zal het later opzoeken / beluisteren.
Bedankt voor de aanvullende informatie
Een theater waar ik graag komquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lieve Lina met Joost Belinfante als Jjoooosstt…
Die heeft de top 40 niet gehaald, volgens mijn informatie. Dus geen hit in mijn ogen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lieve Lina met Joost Belinfante als Jjoooosstt…
Nee, want jij draait alleen hits…quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heeft de top 40 niet gehaald, volgens mijn informatie. Dus geen hit in mijn ogen.
Niet de zaken omdraaien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want jij draait alleen hits…
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Even ingetuned, maar ik moet zo nog eten.
Welterusten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:40 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nog een fijne avond allemaal, en Melting bedankt voor het draaien
Ik ga mijn bed weer is opzoeken.
Ja, ik ben de laatste tijd elk gevoel van ritme een beetje kwijt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is laat.
Welkom en goede avond.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:40 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nog een fijne avond allemaal, en Melting bedankt voor het draaien
Ik ga mijn bed weer is opzoeken.
Binnen het Nederlandstalige genre was dat wel degelijk een hit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet de zaken omdraaien.Wat ik draai heeft er niets mee te maken of het een hit is geweest of niet.
Gewoon toegeven dat het geen hit is geweest mag ook.
10e plaats in de tipparade.
Wel op jezelf blijven letten hoor…quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben de laatste tijd elk gevoel van ritme een beetje kwijt.
Wat Symph zegtquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
* MadMaster noteert: Tamboerijn voor livelink meenemen…quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
eet smakelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu even eten. Was toch ineens sneller dan gedacht. Tot zo
Eet smakelijk, tot zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
Tot over 5 minuten, opschieten!quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
Eet smakelijk. En niet te snel eten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:46 schreef just me het volgende:
Zit ik vanmiddag even te luieren, gaat de bel, mijn buurjongen, hé buuf, heb je plannen, nee, dan gaan we je voortuin aanpakken![]()
Al het onkruid is weg, alle aarde heeft hij omgeploegd, morgenmiddag dus plantjes e.d. kopen om de voortuin op te vrolijken!
En hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Mocht ik morgen er niet meer zijn, mijn platen zijn voor Melting en just me mag de meet verder regelen.
Heb gisteren de hele dag naast een coronalijer op het werk gezeten, die zich niet zo lekker voelde, maar gisterochtend een negatieve zelftest had…
wat een eikolquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Mocht ik morgen er niet meer zijn, mijn platen zijn voor Melting en just me mag de meet verder regelen.
Heb gisteren de hele dag naast een coronalijer op het werk gezeten, die zich niet zo lekker voelde, maar gisterochtend een negatieve zelftest had…
Oh joyquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond het al zo vreemd dat hij gisteren zei dat hij zich getest had, maar dat was speciaal voor de meeting, zei hij.quote:
Damnquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Wat begrijpt hij niet aan: bij klachten blijf thuis?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat hij gisteren zei dat hij zich getest had, maar dat was speciaal voor de meeting, zei hij.
Waarop ik nog zei dat het dus per definitie een zinloze test was, als je geen klachten hebt.
Maar die had 'ie dus wel…
Oh, lekker is dat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ja je gaat je testen omdat je top voeltquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat hij gisteren zei dat hij zich getest had, maar dat was speciaal voor de meeting, zei hij.
Waarop ik nog zei dat het dus per definitie een zinloze test was, als je geen klachten hebt.
Maar die had 'ie dus wel…
Ik heb hem sterkte gewenst, met hopelijk milde klachten, ook voor ons…quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat begrijpt hij niet aan: bij klachten blijf thuis?
Ben je mooi klaar mee
Dat krijg je met een zanger die vaak veel te laat op komt dagen...quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een zanger die vaak veel te laat op komt dagen...
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Niemand?
Bob Sinclair ++ - Lala Song…
Ai. Ik heb altijd geweigerd om naar dergelijke evenementen te gaan. Altijd weer oproepen om als vrijwillger mee te gaan naar Maak je droom waar. Zelfs betaald zou ik niet gaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, Snikkel & Nemo is Nick & Simon.
Mw. MM gaat daar morgen naar toe, met ons geestelijk gehandicapte nichtje…
Ik ook niet, maar mw. MM is wat milder…quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ai. Ik heb altijd geweigerd om naar dergelijke evenementen te gaan. Altijd weer oproepen om als vrijwillger mee te gaan naar Maak je droom waar. Zelfs betaald zou ik niet gaan
Zijn naam? Oh eeeehhhhhh....... Dingetje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken iemand met exact dit accent
Nu kan ik nooit meer normaal naar die persoon kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken iemand met exact dit accent
Mooie binnenkomer bij het herintreden.quote:
Discriminatie!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer bij het herintreden.
Ik doe aan selectieve discriminatie.quote:
Ik ben nooit echt uitgetreden, geloof ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer bij het herintreden.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Bomb The Bass - Save A Little Prayer
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt uitgetreden, geloof ik.
Mwoah, viel een beetje tegen eigenlijk. Kan ook aan mijn stemming liggen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwoah, viel een beetje tegen eigenlijk. Kan ook aan mijn stemming liggen.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
Heb vandaag een aantal aanvallende agressieve mailwisselingen gehad op mijn werk. Daar ben ik nog een beetje opgefokt van. Eén iemand beschuldigde me van spierballentaal en dreigde met haar jurist. Daar ben ik nog een tikje dubbel en dwars overheen gegaan. Als ze spierballentaal wil, dan krijgt ze die ook echt (wel eerst even advies gevraagd aan onze bedrijfsjurist voor de zekerheid). Maar die heb ik een ultimatum gesteld tot morgenmiddag, dus dat wordt ongetwijfeld morgenmiddag vervolgd.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
Heb vandaag een aantal aanvallende agressieve mailwisselingen gehad op mijn werk. Daar ben ik nog een beetje opgefokt van. Eén iemand beschuldigde me van spierballentaal en dreigde met haar jurist. Daar ben ik nog een tikje dubbel en dwars overheen gegaan. Als ze spierballentaal wil, dan krijgt ze die ook echt (wel eerst even advies gevraagd aan onze bedrijfsjurist voor de zekerheid). Maar die heb ik een ultimatum gesteld tot morgenmiddag, dus dat wordt ongetwijfeld morgenmiddag vervolgd.
💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 👍🏻quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
Ja, niet een directe klant van ons, maar ze maken wel gebruik van onze systemen. En ze houdt zich niet aan onze aansluitvoorwaarden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt wel heftig.
Was dat met een klant?
Dan heb je het goed opgelost toch, door even informatie bij jullie jurist in te winnen.
Go livelink!
'Zoek 'm haastig op, in de mooooorgen…'quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heb je heel goed gehandeld.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, niet een directe klant van ons, maar ze maken wel gebruik van onze systemen. En ze houdt zich niet aan onze aansluitvoorwaarden.
Ja hoor.... het is bijna 21.00 uur, maar deze hadden we nog niet gehad.quote:
3 dansende frietjes.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fijne avond.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Er komt zo iets op tv dat we graag willen zien.
Dank Melting voor de fijne muziek![]()
#team Livelink
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Er komt zo iets op tv dat we graag willen zien.
Dank Melting voor de fijne muziek![]()
#team Livelink
Ik zie daar geen onschuldig dansende frietjes in hoor.quote:
Komt door je stemming.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie daar geen onschuldig dansende frietjes in hoor.
Ik weet de exacte verhoudingen niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ging Dominic al vreemd met z'n latere vrouw…
de boefquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 meter 83 vs. 1 meter 60…quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet de exacte verhoudingen niet.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood
I'm just a soul whose intentions are goodquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood
Dat idee heb ik altijd, too good to be true…quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
I'm just a soul whose intentions are good![]()
hadden ze niet genoeg verdiend om fatsoenlijk ondergoed te kopenquote:
Het is hem vergeven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
dat is aan zijn eerdere vrouwquote:
Zo'n setje is duurder dan een Zeeman hansopje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
hadden niet genoeg verdiend om fatsoenlijk ondergoed te kopen
Dat kwam pas nadat deze plaat uit kwam.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
hadden ze niet genoeg verdiend om fatsoenlijk ondergoed te kopen
Ik ben er niet zo van op de hoogtequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n setje is duurder dan een Zeeman hansopje.
Minder kost meer in die business…
sommige dingen verjaren nooit, maar goed geprobeerdquote:
Misschien ben ik wat te mild inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
sommige dingen verjaren nooit, maar goed geprobeerd
Niet verslappen: 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻👍🏻👍🏻quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat te mild inderdaad.
Dit was denk ik 1 van haar eerste hits? Toen was ik toch wel onder de indruk van haar hoor.quote:
Haar eerste hitsingle, ja…quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was denk ik 1 van haar eerste hits? Toen was ik toch wel onder de indruk van haar hoor.
als het maar genoeg weggezakt is als je straks gaat slapen!quote:
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
als het maar genoeg weggezakt is als je straks gaat slapen!
dan kun je er morgen weer fris tegenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kon het gewoon niet laten hè?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Tuurlijk nietquote:
Je klinkt een beetje teleurgesteld over deze afsluiter?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:00 schreef MadMaster het volgende:
En dit moet dan de afsluiter zijn…![]()
Dank Melting!
En morgen rustig weer op.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Muziek is altijd goed!
Wat doe je nouquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef Melting het volgende:
Dank voor het luisteren allemaal.
En welterusten voor straks.
Tot morgen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje teleurgesteld over deze afsluiter?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
als het maar genoeg weggezakt is als je straks gaat slapen!
dan kun je er morgen weer fris tegenaan
Goedemorgen just me.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
straks lekker naar huis Raf
Lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag lekker Brabants worstenbroodjes vers uit de oven:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Lekker worstenbroodjes zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
Vandaag lekkere Brabantse worstenbroodjes vers uit de oven:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker worstenbroodjes zijn, helaas zijn er ook
varianten.
Maar ik waag het er op, thanks!
quote:
Goedemorgen heren.quote:
Erg verleidelijk maar ik sla toch even over.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
Vandaag lekkere Brabantse worstenbroodjes vers uit de oven:
[ afbeelding ]
Bestaan er ook lekkere vega worstenbroodjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Erg verleidelijk maar ik sla toch even over.
Geen idee. Heb ik nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bestaan er ook lekkere vega worstenbroodjes?
Ik is thuis!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
straks lekker naar huis Raf
Rustig aan jijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik is thuis!
Zo eerst maar even snel wat boodschappen doen en een worstenbroodje pakken voor onderweg.
Ja, maar brood melk wat beleg en wat te eten voor vanavond was wel handig. Nu hoef ik er vandaag niet meer uit verder.quote:
Weet ik niet, ik heb ze nog nooit geprobeerd. Ze zijn er wel maar er is erg moeilijk aan te komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bestaan er ook lekkere vega worstenbroodjes?
https://www.debakkendebra(...)ntse-worstenbroodjesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb ze nog nooit geprobeerd. Ze zijn er wel maar er is erg moeilijk aan te komen.
Ik ken wel Vega saucijzenbroodjes en die vond ik altijd al lekkerder dan de gewone.
Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe de deur niet eens open, ik roep door de brievenbus dat ik geen interesse heb. Op dit moment elke week een kind (met moeder op de achtergrond)met een kar bloemen, elke week zeg ik weer: nee, ik wil geen bloemen kopen, ik ben allergisch
Ik heb gewoon zo'n sticker op de deur dat ze wel mogen aanbellen voor collectes, maar niet voor colportage. Helpt prima. En als ze dan toch aanbellen dan zeg ik vriendelijk dat ik geen zaken doe aan de deur en dan wens ik ze nog een prettige dag en doe ik de deur weer dicht. En er is echt werkelijk waar nog nooit iemand met bloemen bij mij aan de deur gekomen. Waarschijnlijk woon ik daarvoor in de verkeerde streekquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, Ziggo ventjes aan de deur.
"ik hoef geen Ziggo"
*bam deur dicht*
Zit me net druk te maken over medicatie die niet aansluit bij die van de opname.
Jochie keek wel pips toen ik de deur dicht smeet.
Zo bedoelde ik het niet, maar wrong place wrong time.
En ik ga proberen wat meer van me af te blaffen.
En ja heb de afdeling al gebeld over die medicatie.die sloot weer niet aan bij wat ik kreeg in het ziekenhuis.
GRRR
Raf gaat het wellicht nog wel leren, iets subtieler dan "nee ik hoef geen Ziggo" *bam*. Dat kan wel, maar niet meer alles aanhoren, maar gewoon klaar. Als ik wat wil zoek ik het wel.
Zonder context lastig wat over te zeggen, maar jij lijkt me niet iemand die onredelijk snel "huuuuu peerd" zegtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:57 schreef livelink het volgende:
Oh, en heb vandaag nog weer tig mailtjes met die 'klant' van gisteren gewisseld. En onze CEO vond mijn toon ook te onvriendelijk![]()
Ik vind persoonlijk duidelijkheid en onvriendelijkheid twee verschillende dingen, maar dat ziet hij dus anders. Dus toen moest ik van hem een vriendelijker mailtje sturen en daar kreeg ik natuurlijk prompt de reactie op of ze alsjeblieft nog wat langer de tijd mocht. Ik had gezegd dat ze vandaag uiterlijk 16.00 iets moest doen, maar omdat mijn CEO me te onaardig vond durfde ik dat niet meer te handhaven. Dus dag ultimatum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door livelink op 11-03-2022 18:41:08 ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:36 schreef livelink het volgende:
Groetjes terug![]()
Was Draakje blij dat je weer terug bent?Draakje vond mijn zus wel lief, de boef, maar doet wel lief verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toestanden wel dat op je werk zeg.
Geen onwil, maar heel cru, buiten jouw taakgebied.
Op de afdeling lag een oude man, heel zielig in quarantaine.
Doen ze niet voor niets, maar hij dacht echt dat regels niet voor hem golden en dat alle verpleging voor hem was.
Ik heb verpleegsters plat horen praten, en heeeeel boos horen doen als hij weer opgesloten zat.
Sommige mensen denken er niet bij na dat de mensen die hun (kunnen) helpen ook meer te doen hebben.
Zo gemeen voor de mensen die echt hun best doen, maar ook maar 2 handen en 2 voeten hebben.
Dus petje af voor de mensen in de zorg, en mensen zoals jij.
Ik had die man slaapmiddel gegeven de deur op slot gedraaid en de sleutel weg gegooid
You sound reasonable...Time to up my medication.
Go your gang!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is er behoefte aan uurtje muziek?
Anders wil ik wel draaien van 19:00-20:00.
(Goed op tijd geplaatst maar goed)
Heb je vervolg ook gelezen en m.i. heb je de belangen van het bedrijf prima behartigd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:57 schreef livelink het volgende:
Oh, en heb vandaag nog weer tig mailtjes met die 'klant' van gisteren gewisseld. En onze CEO vond mijn toon ook te onvriendelijk![]()
Ik vind persoonlijk duidelijkheid en onvriendelijkheid twee verschillende dingen, maar dat ziet hij dus anders. Dus toen moest ik van hem een vriendelijker mailtje sturen en daar kreeg ik natuurlijk prompt de reactie op of ze alsjeblieft nog wat langer de tijd mocht. Ik had gezegd dat ze vandaag uiterlijk 16.00 iets moest doen, maar omdat mijn CEO me te onaardig vond durfde ik dat niet meer te handhaven. Dus dag ultimatum
Ik ga zo naar een whisky proeverij, maar leef je uit…quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is er behoefte aan uurtje muziek?
Anders wil ik wel draaien van 19:00-20:00.
(Goed op tijd geplaatst maar goed)
quote:
Bedankt , als het goed is er nu muziek te horenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een whisky proeverij, maar leef je uit…
Is volgens mij inderdaad een poos geleden dat je voor het laatst gedraaid hebt , toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens dit weekend ook maar eens kijken of draaien ook nog lukt hier.
Althans dat denk ik
Ja, ben ook 3 weken opgenomen geweest, vandaag net weer thuis.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is volgens mij inderdaad een poos geleden dat je voor het laatst gedraaid hebt , toch?
Ik hoor het voor het eerst, maar meteen mooi. Fijne stem heeft zij ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Niet echt van van frederique spigt?
[..]
Helemaal correct
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest even resetten, maar hoor je inderdaad.quote:
Ja ging even mis.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
Ik hoor niks meer. Ik neem aan dat je gestopt bent? Dank je wel!
Het is meestal hit or miss met die dingen en helaas komt het heel vaak niet eens in de buurt van waar het naar moet smaken. Met als toppunt de vegetarische rookworst van Unox… een stuk karton zit zelfs meer smaak dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.debakkendebra(...)ntse-worstenbroodjes
Of ze lekker zijn weet ik niet.
Ik eet nooit vega...
De vleesvariant is in ieder geval wel prima…quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is meestal hit or miss met die dingen en helaas komt het heel vaak niet eens in de buurt van waar het naar moet smaken. Met als toppunt de vegetarische rookworst van Unox… een stuk karton zit zelfs meer smaak dan.
Ik begrijp sowieso niet waarom je als vegetariër op zoek bent naar eten dat smaakt of eruit ziet zoals vlees.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is meestal hit or miss met die dingen en helaas komt het heel vaak niet eens in de buurt van waar het naar moet smaken. Met als toppunt de vegetarische rookworst van Unox… een stuk karton zit zelfs meer smaak dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |