quote:
quote:
Dan had jij maar moeten openenquote:
Die is mooiquote:
Volgende keer beterquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik was bezigen toe was ik dus té laat
Echt wel goeie verstop plekquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan kan je je er beter achter verschuilen
In de Harakiri formatie geplantquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
BDS heeft Banzaibomen in de tuin, daar houdt hij indringers mee buiten.
Leuk!quote:
Avé Koenquote:
Werk werk werk druk druk druk, eten en naar jou zwaaienquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Avé Koen![]()
Wat heb jij meegemaakt vandaag?
Die bomen voeren zelfmoordaanvallen uit op indringersquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
BDS heeft Banzaibomen in de tuin, daar houdt hij indringers mee buiten.
Allemaal na te lezen in het boekquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die bomen voeren zelfmoordaanvallen uit op indringers
Heb jij ergens al een verschijningsdatum gezien? Ik begin wel nieuwsgierig te wordenquote:
Vooralsnog moet het ff rusten ...quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij ergens al een verschijningsdatum gezien? Ik begin wel nieuwsgierig te worden
* Aoibhin zwaait terugquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werk werk werk druk druk druk, eten en naar jou zwaaien
Dat ding is begraven, heb ik begrepenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij ergens al een verschijningsdatum gezien? Ik begin wel nieuwsgierig te worden
Ik reed langs je stadje vanavond, dus zwaaide ff naar jou en de andere locals daarquote:
Liefquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik reed langs je stadje vanavond, dus zwaaide ff naar jou en de andere locals daar
Het werktequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lief![]()
Dus dat was het windzwoefje dat ik vanavond even voelde
quote:
Ja, maar .................quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ding is begraven, heb ik begrepen
Vraagje nog ff over jouw Ziggo.. Heb je soms zo'n CLS kaart/module, dat je geen mediabox hebt?quote:
Ik heb ook geen mediabox waar ik mee kan opnemenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraagje nog ff over jouw Ziggo.. Heb je soms zo'n CLS kaart/module, dat je geen mediabox hebt?
Dat scheelt zo 3 kwartierquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Ongeluk op de A4, schatting via de A4 was 2 uur, via de A27 was het een uur en kwartier
Hard genoeg gezwaaidquote:
Volgende keer stuur ik je wel een appje voorafquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hard genoeg gezwaaid![]()
Had ik maar terug gezwaaidNu is het mosterd na de maaltijd
ja, maar die gebruik ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraagje nog ff over jouw Ziggo.. Heb je soms zo'n CLS kaart/module, dat je geen mediabox hebt?
Heb je een tv waar die app op beschikbaar is?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, maar die gebruik ik niet.
Kijk op mijn smart-tv met ziggo-go app.
Zit die dan op je smart tv?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, maar die gebruik ik niet.
Kijk op mijn smart-tv met ziggo-go app.
Staat gewoon in de google store, waarom zou die niet beschikbaar zijnquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je een tv waar die app op beschikbaar is?
Ja dan heb je een Android TV smart tv..quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat gewoon in de google store, waarom zou die niet beschikbaar zijn
Ah je hebt een Android TV dus? Ik heb een Samsung waar die app echt niet voor bestaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat gewoon in de google store, waarom zou die niet beschikbaar zijn
idemquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah je hebt een Android TV dus? Ik heb een Samsung waar die app echt niet voor bestaat
Als je Google play hebt heb je Androidquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een sony tv waar google play op zit. Geen idee verder hoe en wat, zou ik moeten opzoeken.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je Google play hebt heb je Android
Dat was wel de eis toen ik dit ding ging kopenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je al die tv-apps idd op je tv spelen ...
Maar zappt dat een beetje makkelijk?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was wel de eis toen ik dit ding ging kopen
Systeem er achter boeide dan weer minder.
Ja, gaat prima.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zappt dat een beetje makkelijk?
Ja doe datquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik je wel een appje vooraf
Ik ken de Ziggo Go app wel ... maar werk toch met nummers en next en zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gaat prima.
In de app zit ook een zenderoverzicht, kan het zappen nog sneller.
Kan, maar de +- knop werkt ook prima.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de Ziggo Go app wel ... maar werk toch met nummers en next en zo
Ik gebruik de Ziggo app op een Android kastje in de slaapkamer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gaat prima.
In de app zit ook een zenderoverzicht, kan het zappen nog sneller.
Als je je eigen zenderkeuze daar een beetje op afstelt wel iddquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan, maar de +- knop werkt ook prima.
Daar gaat het toch omdat het handig mogelijk werktquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik gebruik de Ziggo app op een Android kastje in de slaapkamer.
Helaas is dat geen Android TV maar gewoon Android, die app is dus meer voor op een tablet, dus bediening met muis ipv afstandsbediening. Heb er maar een muis op aangesloten, werkt ook wel zo
Heb ik amper gedaan eigenlijk. Wat dat betreft is het net tv zoals het ooit was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je je eigen zenderkeuze daar een beetje op afstelt wel idd
Zo ervaar ik die app niet .. maar misschien is het op de Sony andersquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik amper gedaan eigenlijk. Wat dat betreft is het net tv zoals het ooit was.
Das wel jammer dat het bij jou dan niet zo handig werkt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo ervaar ik die app niet .. maar misschien is het op de Sony anders
Voor op TV gebruik ik de app niet .. en op pc/laptop en andere devices zapp ik nooit echt veel..quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel jammer dat het bij jou dan niet zo handig werkt.
quote:
Dat scheelt ook weerquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor op TV gebruik ik de app niet .. en op pc/laptop en andere devices zapp ik nooit echt veel..
Ik wil nog wel eens wat Spaanse TV casten als ik het niet op de pc wil volgenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat scheelt ook weer
Ik heb hem ook mijn pc staan, maar gebruik het daar nooit eigenlijk.
Casten doe ik dan weer nooit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens wat Spaanse TV casten als ik het niet op de pc wil volgen
De binnenstad was heerlijk rustig tijdens de lockdown. Maar zo is het veel gezelliger 😊quote:
Ja soms zelfs beter , maar heb ook een Ultra Castquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Casten doe ik dan weer nooit.
Geeft dat wel dezelfde kwaliteit?
Nog beter dan, alles castenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms zelfs beter , maar heb ook een Ultra Cast
Is dat een personage of een bestaand persoon?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Exa Dark Sideræl
Het zal je naam maar zijn
Dat is een bestaand persoon sinds kort.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een personage of een bestaand persoon?
Black Adder?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een bestaand persoon sinds kort.
Mag jij gokken wie de vader is
Hij heeft al een ander kind met een debiele naam
Die Musk toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een bestaand persoon sinds kort.
Mag jij gokken wie de vader is
Hij heeft al een ander kind met een debiele naam
Nee, echt persoonquote:
Ik zie de naam 2 posts boven jouquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen maar naam niet gezien ,,
https://www.ad.nl/show/el(...)ndere-naam~a70513f3/quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen maar naam niet gezien ,,
X Æ A-12quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:10 schreef drakin het volgende:
Die deed toch debiele namen met de letter æ erin?
Kunnen niet bekende mensen niks van zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso waarom bekende mensen zo nodig hun kinderen gestoorde namen geven
Ik heb 0 nieuwsberichten gezien vandaag.quote:
Doe je knap danquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 0 nieuwsberichten gezien vandaag.
Ben wel heel even op facebook geweest.quote:
Hier niet iig ... Nou ja de lift doet het weer na 2 dagen onderhoud ..quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben wel heel even op facebook geweest.
Is er verder nog wat bijzonders gebeurd vandaag?
Die dingen moeten af en toe onderhouden worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier niet iig ... Nou ja de lift doet het weer na 2 dagen onderhoud ..
4e .. nee nu niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dingen moeten af en toe onderhouden worden.
Welke verdieping woon je en ben je nu moe van het traplopen?
True true, maar dat lees ik dan weer nergensquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Kunnen niet bekende mensen niks van zeker?
Wij hebben niet eens een Vomarquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
Wel grappig ... Ik spaar nooit dingen met zegels bij de Super maar deze keer dacht ik eens voor messen te gaan ...
Zie ik nu dat de Jumbo en de Appie ook messen op hun spaarsysteem hebben gezet .. allemaal rond dezelfde prijs .. Alleen zijn de mijn 2 tot 4 keer sneller te sparen met een zegel voor elke 10¤ boodschappen..
Vomar 8 zegels voor volle kaart
Jumbo 15 zegels voor volle kaart
AH 25 zegels voor volle kaart
Nog geen 2 weken oud en ik heb al bijna alle messen + blok
Af en toe kom ik wel eens wat tegen in het wildquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True true, maar dat lees ik dan weer nergens
Hou je vast:quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True true, maar dat lees ik dan weer nergens
Ik ben tevreden met die van mn dochterquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hou je vast:
Faamnamen 2021
Sonne Straal
Ben Boute
Joyce de Roo-Bot
Wil Bierman
Ron de Bil
Bennie Koekoek
Bas Sillen
Pie Kant
Liv Frie
Cobie Potappel-Stroop
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met die van mn dochter
The West Wingquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:49 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand al leuke series gevonden op HBO Max?
Zo heet een nichtje... mn dochter heeft meer met de ochtendzonquote:
Had net een serie ged***oad die niet meer op prime stond.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The West Wing![]()
![]()
En Flight Attendant misschien
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Had net een serie ged***oad die niet meer op prime stond.
15 seizoenen
En die staat dus op hbo max
Moet nog even surfende vikings uitzien.quote:
Ah, dat had ik verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo heet een nichtje... mn dochter heeft meer met de ochtendzon
mooi nummer btw
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hou je vast:
Faamnamen 2021
Sonne Straal
Ben Boute
Joyce de Roo-Bot
Wil Bierman
Ron de Bil
Bennie Koekoek
Bas Sillen
Pie Kant
Liv Frie
Cobie Potappel-Stroop
Elke keer denk je dat je ze toch allemaal gehad zal hebben, maar nee hoorquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hou je vast:
Faamnamen 2021
Sonne Straal
Ben Boute
Joyce de Roo-Bot
Wil Bierman
Ron de Bil
Bennie Koekoek
Bas Sillen
Pie Kant
Liv Frie
Cobie Potappel-Stroop
Pas maar op, gevaarlijke jongens die vikingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet nog even surfende vikings uitzien.
Daar slaan ze ook echt helemaal de plank mis
Nee hoor. Elk jaar een nieuwe top 10.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Elke keer denk je dat je ze toch allemaal gehad zal hebben, maar nee hoor
moeten we nu raden wie ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
Er staat zowaar iemand op de lijst die bekend is geworden èn een relatie heeft met een bekende mooie vrouw.
Dus een rare naam hoeft geen handicap te zijn
Nee. Ferry Weertman. Hij stond in de lijst van 2016.quote:
Ah die is inmiddels zelf ook bekend ... Daarom moest ik ff denken wat er weird aan zn naam is .. Die wordt binnekort pappa van een kleine Kromominidojoquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ferry Weertman. Hij stond in de lijst van 2016.
Ik ben benieuwd of de kleine ook op de lijst komtquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die is inmiddels zelf ook bekend ... Daarom moest ik ff denken wat er weird aan zn naam is .. Die wordt binnekort pappa van een kleine Kromominidojo
En meisjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas maar op, gevaarlijke jongens die vikingen
Weet niet waarom, maar dacht aan :quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de kleine ook op de lijst komt
quote:Dozo
Kind van Doortje en Arie (en eveneens Emiel, Toon Ladder en de Biereco's). Vroegwijs en vol onvoorspelbare uitspattingen.
Die is hier al een paar weken niet meer geweest.quote:
Bijna de helft van de Vikingen waren vrouwen. En behoorlijk veel Vikingen waren Friezen.quote:
Deze:quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is hier al een paar weken niet meer geweest.
Als het alleen mannen waren was het snel klaar met ze jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna de helft van de Vikingen waren vrouwen. En behoorlijk veel Vikingen waren Friezen.
The good old days
Mannen hadden het niet altijd voor het zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het alleen mannen waren was het snel klaar met ze ja
Das wel een minpuntje van die vikingen dan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mannen hadden het niet altijd voor het zeggen
Het is Vikingen, niet vikingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een minpuntje van die vikingen dan.
Nope, zoek maar opquote:
Klopt. De keuken was het domein van de vrouw.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mannen hadden het niet altijd voor het zeggen
Gevonden, het is duidelijk vikingen. Kijk hier maarquote:
quote:
Die bestond niet in Viking woningenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klopt. De keuken was het domein van de vrouw.
hahahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevonden, het is duidelijk vikingen. Kijk hier maar
[..]
He, het staat op de interwebnetz, dus het is waarquote:
doe wel voorzichtig met duikenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Veel plezier nog
Neem je de hoge plank?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Veel plezier nog
Dan kun je nu rustenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 01:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]Haha jazeker, had net met mn beste vriend afgesproken, maar die is nu weg
Ik kijk nog een live showquote:Op vrijdag 11 maart 2022 01:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk moeten doen, maar ik heb nog geen zin om te gaan slapen
Ik zie een hoop drama.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
Zoveel beter dan BB NLBE
Live nominatie in TV Show
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel OK.. Maar verder boeit het me niet.. Tis toch gemanipoleerdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 01:53 schreef BasEnAad het volgende:
In NL is er maar een terechte winnaar, en dat is Salar.
Jawel, Salar is een goede jongen, de rest is vooral heel vervelend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind hem wel OK.. Maar verder boeit het me niet.. Tis toch gemanipoleerd
Het is gewoon weer een misproductie ... Te veel regels waar er aan moet worden voldaan, waardoor alle spontaniteit r van verdwijnt ... Daarnaast weinig spelnivo en alles voor de tv ipv van gewoon laten zien ... minder SLquote:Op vrijdag 11 maart 2022 02:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jawel, Salar is een goede jongen, de rest is vooral heel vervelend.
Ik vond het vorig jaar saaier hoor, ik weet niet eens meer wie toen in de finale stonden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een misproductie ... Te veel regels waar er aan moet worden voldaan, waardoor alle spontaniteit r van verdwijnt ... Daarnaast weinig spelnivo en alles voor de tv ipv van gewoon laten zien ... minder SL
Zoiets jaquote:
Geen idee of op een bureaustoel zit te werken of gewoon bij de eettafelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:10 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Zere rug na het thuiswerken en erna hardlopen van gisteren. Dus of mijn houding achter mijn pc moet beter of ik accepteer gewoon dat ik oud ben. Denk dat ik voor t 2e ga vandaag.
Nee wel een werkplek met 2 bureaus. Eettafel zou niet goed zijn voor me. Dan at ik de hele dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee of op een bureaustoel zit te werken of gewoon bij de eettafel
Oh echt, en je hebt wel een goeie bureaustoel? En ook goeie hardlopen schoenenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee wel een werkplek met 2 bureaus. Eettafel zou niet goed zijn voor me. Dan at ik de hele dag.
Schrijven en eten valt te combinerenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee of op een bureaustoel zit te werken of gewoon bij de eettafel
Leuk pennen welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schrijven en eten valt te combineren![]()
[ afbeelding ]
lekker biccenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schrijven en eten valt te combineren![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is prima en ook goede schoenen. Alleen vorige week een week doorgebracht in zo'n Landal huisje. En dat bed was niet zo best. Dus denk dat het daar nog een beetje vandaan komtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt, en je hebt wel een goeie bureaustoel? En ook goeie hardlopen schoenen
Zou een goeie verklaring kunnen zijn..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is prima en ook goede schoenen. Alleen vorige week een week doorgebracht in zo'n Landal huisje. En dat bed was niet zo best. Dus denk dat het daar nog een beetje vandaan komt
Vaak wel zo, maar ook omdat je lichaam aan je eigen matras is gewend..Sommige matrassen liggen harder dan je eigen of zachter..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:18 schreef chufi het volgende:
Denk je lekker bij te komen op vakantie ... kom je brak terug want de bedden zijn not OK
ja jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak wel zo, maar ook omdat je lichaam aan je eigen matras is gewend..Sommige matrassen liggen harder dan je eigen of zachter..
Met terrasjesweer gaat de wind uitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zou van de week de wind ook weer uitgaan? Die maakt het hier toch nog best fris/
Geen idee.. misschien de weersvoorspellingen eens checken..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zou van de week de wind ook weer uitgaan? Die maakt het hier toch nog best fris/
Hopelijk ja. De terrasjes waar ik gisteren langs liep zat iedereen nog in jas.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met terrasjesweer gaat de wind uit
Die hebben het over mogelijk 20 graden volgende week.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. misschien de weersvoorspellingen eens checken..
Spannendquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk ja. De terrasjes waar ik gisteren langs liep zat iedereen nog in jas.
[..]
Die hebben het over mogelijk 20 graden volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken die hele foto niet.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg net een foto van mezelf uit lang vervlogen tijden toegestuurd 🙈Grappig ... en het moment weet je nog wel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken die hele foto niet.
Ik krijg net een foto van mezelf uit lang vervlogen tijden toegestuurd 🙈Fietfew!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken die hele foto niet.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik krijg net een foto van mezelf uit lang vervlogen tijden toegestuurd 🙈Leuke foto hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken die hele foto niet.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het lijkt erop dat hij vast gebonden ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Grappig ... en het moment weet je nog wel ?
Ik denk eerder aangeschotenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij vast gebonden ligt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Grappig ... en het moment weet je nog wel ?
Waarschijnlijk backstage voor of na een concert.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij vast gebonden ligt.
Op het North Sea Jazz?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk backstage voor of na een concert.
Zou kunnen; daar traden we ook op. Maar ik denk dat dit daarna was.quote:
Gewoon vaker een weekend weggaan, dan raakt je lichaam gewend aan verschillende matrassenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak wel zo, maar ook omdat je lichaam aan je eigen matras is gewend..Sommige matrassen liggen harder dan je eigen of zachter..
Kijk dat is natuurlijk een andere kijk op het probleemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon vaker een weekend weggaan, dan raakt je lichaam gewend aan verschillende matrassen.
Mooi, zo naar het laat aanzien magi k voglende week weer de deur uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben al lekker liggen zonnen op balkon. En heerlijk gereden met het kapje open.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg net een foto van mezelf uit lang vervlogen tijden toegestuurd 🙈Waarschijnlijk ook uit de tijd dat de tekst op je t-shirt de lading nog dekte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken die hele foto niet.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik stel mijn bed wel beschikbaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon vaker een weekend weggaan, dan raakt je lichaam gewend aan verschillende matrassen.
Scherp opgemerktquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook uit de tijd dat de tekst op je t-shirt de lading nog dekte.
Wat heb ik gemist ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stel mijn bed wel beschikbaar.
Mrsl kreeg het advies om vaker een weekend weg te gaan om aan andere matrassen te wennen. Dan ben ik niet zo moeilijk.quote:
Goed idee welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stel mijn bed wel beschikbaar.
Ah ok ,.. ik las het / interpreteerde het andersquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mrsl kreeg het advies om vaker een weekend weg te gaan om aan andere matrassen te wennen. Dan ben ik niet zo moeilijk.
Ohw ja.quote:
Verbaasd mij niets.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ,.. ik las het / interpreteerde het anders
Lekker, een goede matras is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nieuwe matras![]()
Geen foam meer maar veren ofzo.
Ja dat wel. Ik heb er ineens een topmatras bij gekocht.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, een goede matras is ook belangrijk.
Ik zal ook wel weer geruster slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik heb er ineens een topmatras bij gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal ook wel weer geruster slapen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor werk is het?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
[..]
Ik zal ook wel weer geruster slapen.Mooi man! Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
[..]
Ik zal ook wel weer geruster slapen.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Nu al?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben al lekker liggen zonnen op balkon. En heerlijk gereden met het kapje open.
Laat maar komen die zomer!!!!!
Je mag nu toch ook de deur uitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mooi, zo naar het laat aanzien magi k voglende week weer de deur uit.
Top .. lekker in de buurtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Dank jullie. Ik heb er ook echt zin in, bedrijf hier in Den Haag.
Den Haag is dan wel groot hoor.quote:
Oh! Nieuwe job? Wat fijn joh!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Dank jullie. Ik heb er ook echt zin in, bedrijf hier in Den Haag.
lekker op de fietsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Den Haag is dan wel groot hoor.
Iig wel makkelijk bereikbaar.
Het nadeel is dat ik geen schuurtje ofzo heb om de fiets in te stallen.quote:
EN geen lift ... lastig sjouwen naar 2 hoogquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ik geen schuurtje ofzo heb om de fiets in te stallen.
Mijn voordeur zit op de eerste verdieping dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
EN geen lift ... lastig sjouwen naar 2 hoog
[..]
Ik zal ook wel weer geruster slapen.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En succes!
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Maar heb je nog wel een fiets ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn voordeur zit op de eerste verdieping dus dat scheelt.
Het eerste rondje op de volgende meet is voor mijn rekening.quote:
[..]
Ik zal ook wel weer geruster slapen.Wauw gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Nope, de vorige is "verdampt".quote:
Dank je boogschutter.quote:
quote:
Topquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik ben ook direkt in dienst dus niet via een bureau ofzo. Een leuk familie bedrijf wat allerlei metaalproducten maakt.
Zeker, ik heb er ook echt zin in.quote:
Wanneer begin je? Maandag?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ik heb er ook echt zin in.
Komende maandag idd. Het ging weer snel.quote:
Zij liever dan ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
en spel in brasil gaat nu al 18 uren
5 staan nog , deze beeld is en betje erder
[ afbeelding ]
Wel psychische stoornis hebben deze 'mensen'?quote:
In Spanje bellen ze nog steeds mensen over de hele wereld op om in het Engels en om te vragen of ze een Spaanse zin kunnen naspreken ... Dat is wel lachen en beschamend ook wel eigenlijk.. Er zijn maar 2 die een beetje beter Engels kunnenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel psychische stoornis hebben deze 'mensen'?
Zo is Rome ook gevallenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel psychische stoornis hebben deze 'mensen'?
Ah ja, laten we lekker de hele wereld gaan lastig vallen met dit soort onzinquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje bellen ze nog steeds mensen over de hele wereld op om in het Engels en om te vragen of ze een Spaanse zin kunnen naspreken ... Dat is wel lachen en beschamend ook wel eigenlijk.. Er zijn maar 2 die een beetje beter Engels kunnen
Ik heb mn vaste toestel net de deur uitgedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, laten we lekker de hele wereld gaan lastig vallen met dit soort onzin
Hmm... Technisch en filosofisch gezien heb je gelijk.. denk ik... ergens.quote:
Ze hebben jouw mobiele nummer toch wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mn vaste toestel net de deur uitgedaan
alle wegen leiden naar rome, naar steedsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm... Technisch en filosofisch gezien heb je gelijk.. denk ik... ergens.
I know!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
alle wegen leiden naar rome, naar steeds
Spaanse media wel ja ..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben jouw mobiele nummer toch wel?
Was het decadentie? Of was de tijd voor het rijk gewoon op?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I know!
Ik had duidelijker moeten zijn![]()
Ik doelde meer op de ondergang van het Romeinse rijk aan decadentie.
Dan komt het vanzelf terecht waar jij het niet hebben wilquote:
Dat de geschiedenis zich herhaalt ben ie met je eens... Het verbaast me ook weleens, omdat we zeker in deze informatie tijd.. de geschiedenis (redelijk) kennen... en er van zouden kunnen lerenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het decadentie? Of was de tijd voor het rijk gewoon op?
Vandaag een boek uit gelezen, 2034. Gaat over de 'ondergang' van de VS als wereldmacht.
Zaten toch wel parallellen in.
De vraag is altijd alleen hoe snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat de geschiedenis zich herhaalt ben ie met je eens... Het verbaast me ook weleens, omdat we zeker in deze informatie tijd.. de geschiedenis (redelijk) kennen... en er van zouden kunnen leren
De huidige is ook niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vraag is altijd alleen hoe snel.
Sommige rijken moeten 1000 jaar duren. Laatste is ook redelijk mislukt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
En zo kan je ook 'per ongeluk' een oorlog beginnen![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)stan-sorry~aba702df/
De VS? Vind die niet zo erg eigenlijk. Zou er meer moeite mee hebben als het china of putinland zou zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De huidige is ook niet zo'n succes.
Man3 nog aan toequote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
En zo kan je ook 'per ongeluk' een oorlog beginnen![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)stan-sorry~aba702df/
Feyenoordquote:
Ga jij je mond eens wassen met accuzuur, zulke woorden mag je niet zeggenquote:
Heb geen accuzuurquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens wassen met accuzuur, zulke woorden mag je niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |