Klopt maar het is ook gewoon zo doorzichtig dat het bijna lachwekkend wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder hoe alle Russische ambassades in het westen de opdracht twee weken geleden hebben gekregen gewoon permanent te gaslighten.
Het is haar vader niet, en Lavrov is niet met haar moeder getrouwd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, dat ligt wel iets genuanceerder natuurlijk: mevrouw profiteert ten volle van de rijkdommen die papa heeft weten te vergaren over de rug van de gewone Rus.
Dan dien je elke multimiljonair verdacht te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, dat ligt wel iets genuanceerder natuurlijk: mevrouw profiteert ten volle van de rijkdommen die papa heeft weten te vergaren over de rug van de gewone Rus.
Stiefpa dan, whatever. Je begrijpt het punt of niet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het is haar vader niet, en Lavrov is niet met haar moeder getrouwd.
Och jee nee al die vreselijke verdachtmakingen jegens oligarchen in de hoogste kringen van het Kremlinquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan dien je elke multimiljonair verdacht te maken.
nu met de oorlog is er een redenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:07 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach de financiële handel en wandel van olichargen families doorlichten lijkt mij een altijd goed actie. Zelfs wanneer er geen oorlog heerst. Vies tuig wat steelt en bedriegt kaalplukken is best een aardige bezigheid.
Ik stel voor dat GB ook eens kritisch kijkt….
Communisme!quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou sowieso een goed uitgangspunt zijnquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Afgunst is een zwakte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och jee nee al die vreselijke verdachtmakingen jegens oligarchen in de hoogste kringen van het Kremlin![]()
![]()
! Het is maar goed dat iemand ze verdedigt!
Alsjeblieft zeg.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou sowieso een goed uitgangspunt zijn
Als het Westen zo kwaadaardig is, waarom zou je er dan in hemelsnaam willen wonen idd.quote:
Ik vind het allemaal wel heel autoritair klinken hoor. Rusland heeft oorlog met Oekraïne, en meteen laten we ons liberale gedachtengoed vallen.quote:
Er is nooit een excuus om een vrij en democratisch land binnen te vallen en daar te gaan bombarderen op woon wijkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:14 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel heel autoritair klinken hoor. Rusland heeft oorlog met Oekraïne, en meteen laten we ons liberale gedachtengoed vallen.
Was dat niet één van Poetin's grieven? Dat het Westen veel te liberaal is geworden en dat hij daarom wel in actie moest komen?
Ik weet niet zeker. Maar zo te zien heeft zijn actie dan toch wel wat successen.
Een Russische die in de UK woont zegt dat een andere Russische de UK moet verlaten...quote:
Maar wat was het alternatief dan? Moskou binnen vallen, Yeltsin afzetten en iemand anders aanstellen? Wij zijn toch niet verantwoordelijk voor de halvegaren die ze daar in het Kremlin zetten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:15 schreef crystal_meth het volgende:
Het Westen steunde Yeltsin, en nu wil het Westen het resultaat daarvan aanpakken... Net als met Saddam.
Mooi gesproken. Misschien kan elk land in de hele wereld zich daar nu dan eens een keer aan gaan houden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Er is nooit een excuus om een vrij en democratisch land binnen te vallen en daar te gaan bombarderen op woon wijken
NOOIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |