Mwah...quote:
Die spelen tegen de lampjes en dachten dan zelf geen licht te hoeven regelenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom speelt ADO niet eigenlijk?
Ook gewoon flauw van PSV natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die spelen tegen de lampjes en dachten dan zelf geen licht te hoeven regelen
Dan kijk je niet goed want Excelsior heeft kansen gemist.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:32 schreef Zorro het volgende:
Volendam lijkt wel PSV gisteren. Zodra er een bal in de buurt van het eigen doel komt is het een doelpunt.
Kopenhagen ook. Maar minder he. Minder.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed want Excelsior heeft kansen gemist.
Ik ben de samenvattingen aan het kijken dus zie hem zo wel voorbij komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dallinga zijn doelpunt was het hoogtepunt
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandag EmmenGoden - Volendom. Emmen kan koploper worden.
Ter info.
Eindhoven-zuid GOATSquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
Eindhovengoden blijven het goed doen. @:psvcl
quote:Vanavond, 14 maart, vindt de spannende 3e periodeontknoping plaats waar FC Eindhoven, FC Volendam en FC Emmen onderling gaan uitmaken wie het felbegeerde Bronzen Schild in de wacht gaat slepen! De ontknoping van de 3e periode vindt dit keer iets later plaats dan normaal, omdat speelronde 27 werd uitgesteld.
Eindhoven ontvangt vanavond ADO Den Haag in het Jan Louwers Stadion. Eindhoven zal er alles aan doen om de koppositie in de 3e periode niet uit handen te geven aan FC Volendam of FC Emmen. Volendam staat namelijk met 20 punten op de tweede plek en Emmen op de derde plek met 19 punten in de 3e periode.
Vanavond vindt ook het duel plaats tussen FC Volendam en FC Emmen. De Volendamse ploeg van trainer Wim Jonk is al maanden de trotse koploper van de Keuken Kampioen Divisie, maar mag niet verslappen, willen ze als periodewinnaar uit de bus komen. Daardoor blijft het bloedstollend spannend wie dit keer de periodewinst in de wacht gaat slepen! We zetten alle mogelijke scenario’s op een rijtje:
Mogelijke scenario’s:
FC Eindhoven periodekampioen
Bij een winst van FC Eindhoven tegen ADO Den Haag en tegelijkertijd een winst van FC Volendam kan Eindhoven maandag 14 maart periodekampioen worden. Kanttekening daarbij is dat FC Volendam dan niet met minimaal meer dan vier doelpunten verschil wint van Emmen. FC Eindhoven wordt ook periodekampioen bij een gelijkspel Mits FC Volendam en FC Emmen ook tegen elkaar gelijk spelen.
FC Volendam periodekampioen
Als FC Volendam wint en FC Eindhoven verliest, dan gaat de periodewinst naar Volendam. Weet de club uit Eindhoven te winnen dan Moet FC Volendam met minimaal meer dan vier doelpunten verschil winnen om de periodewinst te verzekeren. Dit is ook het geval bij een gelijkspel van FC Volendam en een verlies FC Eindhoven.
FC Emmen periodekampioen
Voor FC Emmen is er maar één opdracht, en dat is winnen! Mocht FC Eindhoven punten verspelen tegen ADO Den Haag dan is de 3e periode aan De Oude Meerdijk voor de ploeg van Dick Lukkien een feit.
Bron:https://keukenkampioendiv(...)knoping-op-14-maart/
Oef, wat een omslachtige manier van uitleggen. De situatie is toch best overzichtelijk lijkt me. Ik vind die analyses vaak zo ingewikkeld uitgelegdquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
Matchday!
Man, wat gaat de tijd op een dag als vandaag toch tergend langzaam.
Come on Emmen![]()
![]()
Die instelling zie ik graag.quote:
Daar kunnen 9000 man in ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker vol stadion weer in Emmen.
Kan menig Erediviseclub alleen maar van dromen.
Vrij zeker dat een Emmen in de Eredivisie een stadion van 15k met gemak kan vullen. Zit veel meer potentie in.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kunnen 9000 man in ofzo.
Denk dat alleen Fortuna dat misschien niet haalt
Beetje het spel wat je van De Graafschap verwacht in de Eredivisiequote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
De Graafschap is echt fantastisch dit seizoen.
Was toch lang niet altijd uitverkocht in de eredivisie?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrij zeker dat een Emmen in de Eredivisie een stadion van 15k met gemak kan vullen. Zit veel meer potentie in.
In seizoen 19/20 een gemiddelde van 8.1k op een capaciteit van 8.3k. Kan menig club alleen maar van dromen.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch lang niet altijd uitverkocht in de eredivisie?
15k is wel veel voor Emmen, denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrij zeker dat een Emmen in de Eredivisie een stadion van 15k met gemak kan vullen. Zit veel meer potentie in.
Wel een geinig clubje verder hoor. Maar ook niet echt meer dan dat.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zal die heiligverklaring van Emmen nooit begrijpen.
In de KKD wel ja. Driekwart van de eredivisie not so muchquote:Op maandag 14 maart 2022 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In seizoen 19/20 een gemiddelde van 8.1k op een capaciteit van 8.3k. Kan menig club alleen maar van dromen.
Jan Smit stelde anders tenzij deze 2 verliespartijen oprij ineens al het perspectief wegnemen voor jonk.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Jonk zal dan wel naar Heerenveen gaan
Van Wonderen gaat daar heen.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Jonk zal dan wel naar Heerenveen gaan
Tenzij hij deze complete ineenstorting nog kan omdraaien , zal die waarschijnlijk wel zien dat die tegen de grenzen van die club aanloopt.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jan Smit stelde anders tenzij deze 2 verliespartijen oprij ineens al het perspectief wegnemen voor jonk.
De havenbaronnen van Excelsior?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:46 schreef Zorro het volgende:
Ineens twee van zulke wedstrijden achter elkaar.
Zouden er een paar Volendammers hemeltjerijk() zijn geworden daar?
Ze willen een team uitstralen.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moeten Leo en Koert iedere keer weer 'goedenavond Toine' zeggen?
Boomer humorquote:Op maandag 14 maart 2022 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moeten Leo en Koert iedere keer weer 'goedenavond Toine' zeggen?
Helmond Sportquote:Op maandag 14 maart 2022 20:51 schreef PSVCL het volgende:
Die gozer van Helmond sport , 2 keer geel binnen een paar minuten .. moet onderzocht worden
Een De Graafschapje pullenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als Volendam zo slecht blijft spelen worden ze geeneens tweede. De nummers 3 en 4 zijn ook prima bezig.
Iedereen hoopt op het herstel van drie Rotterdamse clubs in de eredivisie.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als Volendam zo slecht blijft spelen worden ze geeneens tweede. De nummers 3 en 4 zijn ook prima bezig.
Ik ken tenminste 1 persoon die hier niet op hoopt.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen hoopt op het herstel van drie Rotterdamse clubs in de eredivisie.
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken tenminste 1 persoon die hier niet op hoopt.
Een kleine hint:quote:
Nou dat is een tikkie overdreven, maar het kampioenschap wordt inderdaad lastig dit seizoen.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
De Graafschap komen de komende 10 jaar niet meer uit de kelder.
Op naar het Giovanni Franken effect.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Muhren is ziek. Het wordt beter en beter voor ADO.
Brood zijn vertrek is eigenlijk ook maar genegeerd door de media he? Ik had verwacht dat er overal wel vol schande gereageerd zou worden (Het blijft ook nog altijd opmerkelijk)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op naar het Giovanni Franken effect.
Volgens mij ziet het gros door de bomen het bos niet meer, op VI hebben ze wel 100 stukjes getikt met die overnametroep.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brood zijn vertrek is eigenlijk ook maar genegeerd door de media he? Ik had verwacht dat er overal wel vol schande gereageerd zou worden (Het blijft ook nog altijd opmerkelijk)
Ik word zo levensmoe van al die jankkinderen omdat Ten Hag Unuvar nog niet klaar acht.quote:
Geloof je mij als ik zeg dat dit exact is wat ik aan het tikken was, jouw richting op?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo levensmoe van al die jankkinderen omdat Ten Hag Unuvar nog niet klaar acht.
Ik haat dat soort mensen, ik haat ze, ik walg van ze.
Wat ben je ongekend boos de laatste dagen komt dit door een zekere champions league avond?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo levensmoe van al die jankkinderen omdat Ten Hag Unuvar nog niet klaar acht.
De zoveelste dwerg die de nieuwe Cruijff gaat wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal geen groot talent. Ja tegen leeftijdsgenoten leek het leuk maar zulke spelers missen voor het voetbal van tegenwoordig ontzettend veel aspecten van TOPvoetbal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De zoveelste dwerg die de nieuwe Cruijff gaat worden
Mooi dat je mijn woedefocuspunten herkent.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geloof je mij als ik zeg dat dit exact is wat ik aan het tikken was, jouw richting op?
Ik heb zo'n extreme hekel aan al die jeugdwatchers- en kneuzen die heel subtiel en graag willen laten zien hoeveel spelers uit de A-, B- en C-jeugd ze kennen. Niemand boeit dit. Laat me met rust. Jeugdvoetbal is geen grotemensenvoetbal en carriereverlopen vallen niet te voorspellen. Er speelt veel meer mee dan alleen je talent aan de bal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De zoveelste dwerg die de nieuwe Cruijff gaat worden
Dat is ook al meer dan 10 jaar zo. Achahbar is om dezelfde reden gefloptquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal geen groot talent. Ja tegen leeftijdsgenoten leek het leuk maar zulke spelers missen voor het voetbal van tegenwoordig ontzettend veel aspecten van TOPvoetbal.
Die balt nu in Roemenië zie ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook al meer dan 10 jaar zo. Achahbar is om dezelfde reden geflopt
Nee sorry er kwam van alles tussen vandaag. Ik beloof hem morgen even te luisteren, zin in. Klinkt goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Caland het volgende:
Over Gert Jan gesproken, hebben jullie nou dat Cor Potcastje al geluisterd @:maxi-mus @:el-stinho
Ik krijg het beeld van de vermakelijke hork die drie uur lang in de nacht in een lege hotelgang met zijn handen over elkaar gevouwen staat de hele dag al niet uit mijn hoofd
Controleerde hij in een hotel met spelers of ze niet gingen stappen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Caland het volgende:
Over Gert Jan gesproken, hebben jullie nou dat Cor Potcastje al geluisterd @:maxi-mus @:el-stinho
Ik krijg het beeld van de vermakelijke hork die drie uur lang in de nacht in een lege hotelgang met zijn handen over elkaar gevouwen staat de hele dag al niet uit mijn hoofd
Ja, AZ had verloren en ze speelden in Valencia. De spelers mochten na afloop absoluut niet stappen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Controleerde hij in een hotel met spelers of ze niet gingen stappen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, AZ had verloren en ze speelden in Valencia. De spelers mochten na afloop absoluut niet stappen.
Toen een speler expres met de deur had geslagen was Gert Jan in de hotelgang gaan staan en drie uur later stond hij er nog steeds.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, AZ had verloren en ze speelden in Valencia. De spelers mochten na afloop absoluut niet stappen.
Toen een speler expres met de deur had geslagen was Gert Jan in de hotelgang gaan staan en drie uur later stond hij er nog steeds.
De vermakelijke hork.quote:
Ik wist niet dat hij bij Feyenoord vandaan kwam. Heeft wel een heel goed seizoen trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
Joey Sleegers, ook een voormalig toptalent
Joey Sleegers en Ricky van Haren gingen Feyenoord miljoenen opleverenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij bij Feyenoord vandaan kwam. Heeft wel een heel goed seizoen trouwens.
Clasie en Van Haaren de Xavi en Iniesta van Varkenoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Joey Sleegers en Ricky van Haren gingen Feyenoord miljoenen opleveren
Ricky van Harenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Joey Sleegers en Ricky van Haren gingen Feyenoord miljoenen opleveren
Sorry, maar ik heb er geen tijd voor momenteel. Druk met school.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Caland het volgende:
Je zet een podcast op de achtergrond op?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er geen tijd voor momenteel. Druk met school.
Morgen zelfs op pad ervoor, godverredommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Een podcast wil ik serieus naar luisteren, het spijt me.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zet een podcast op de achtergrond op?
Maar sterkte desalniettemin
3 voetballers die verhalen ophalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een podcast wil ik serieus naar luisteren, het spijt me.
Een legendarisch slechte schwalbe. Speler gaf het meteen toe en de scheids een handje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja verdomme kijk ik paar minuten niet. Wat dan
?
Het is wel Helmond Sport he. Die storten nog wel in.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn voorspelling dat NAC bovenaan komt te staan bij de 4e periode na vanavond was niet zo sterk zie ik.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:57 schreef Caland het volgende:
NWS / Oekraïners krijgen 60 euro leefgeld per week, mogen direct gaan werken
Wat is dit toch een rare act
Ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:57 schreef Caland het volgende:
Gewoon niet buiten vbl komen waar doelloze topics gewoon natuurlijk onaangeraakt wegzakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:57 schreef Caland het volgende:
ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:00 schreef Caland het volgende:
Willen jullie weten hoe een broodje bal bij Heracles heet?
Broodje Balmeloquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik normaal gesproken ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat soort dingen altijd wel leuk.
Dan moet je in Engeland gaan wonenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat soort dingen altijd wel leuk.
In Rusland weten ze wel raad met dat soort "mensen"quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:57 schreef Caland het volgende:
Graag!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik had het meer over van die woordgrappen, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat footiescran account is echt geweldig, ik krijg daar altijd spontaan trek van.
De bal is rond.quote:
Ik dacht aan een spelfout, maar gelukkig controleerde ik het even.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
Ondertussen wordt NAC behoorlijk vernederd.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is wel Helmond Sport he. Die storten nog wel in.
Ja dat moet je niet met een lege maag bekijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat footiescran account is echt geweldig, ik krijg daar altijd spontaan trek van.
Ik blijf daarop rekenen.quote:
Het is not dun om hier te spoileren Niels.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
Dan krijg je een FC Dordrecht scenarioquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eindhoven naar de eredivisie zou wel geniaal zijn.
Boeit toch niks. Hartstikke leuk om een keer zo'n clubje een jaar daar te zien ballen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan krijg je een FC Dordrecht scenario
Ik heb liever clubs met meer fans dan één constant toeterende manquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boeit toch niks. Hartstikke leuk om een keer zo'n clubje een jaar daar te zien ballen.
Maar ze hebben zulk goed publiek wat ontzettend veel drinkt!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever clubs met meer fans dan één constant toeterende man
De nummer 9 die nog net niet handtastelijk wordt omdat er geen strafschop gegeven wordt ookquote:
Pure aids eerderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eindhoven naar de eredivisie zou wel geniaal zijn.
Ja, die ging er wel koekoek in.quote:
Eensquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor de 100ste keer Excelsior heb ik onderhand ook wel een keer gezien.
Emmen, Volendam en ADO.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Nouja hoe het nu staat teken ik wel voor eigenlijk.
Dark horse.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:23 schreef Zorro het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat ik ernaast zit wat betreft Helmond Sport.
Emmen en Volendam erin, Fortuna en RKC eruit. Niks aan doenquote:
Breda werd door het duidertje bij NPO steeds chique genoemd, ik kan me daar niets bij voorstellen.quote:
Breda is een erg leuke stad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Breda werd door het duidertje bij NPO steeds chique genoemd, ik kan me daar niets bij voorstellen.
Mooi hoor en genoeg te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Breda werd door het duidertje bij NPO steeds chique genoemd, ik kan me daar niets bij voorstellen.
Ja, maar chique? Komt voor mij altijd over als onverstaanbare alcoholisten die dat maar Bourgondiërs noemen om zichzelf beter te voelen.quote:
Wist je dat Leo voor Emmen is? Een leuk Leo feitje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak heeft Oldenburger nu al 'het Osse Kuipje' gezegd?
Is wel een stad voor welgestelde Brabanders, net als Den Bosch. Tilburg, Eindhoven en Helmond staan daar tegenoverquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, maar chique? Komt voor mij altijd over als onverstaanbare alcoholisten die dat maar Bourgondiërs noemen om zichzelf beter te voelen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is wel een stad voor welgestelde Brabanders, net als Den Bosch. Tilburg, Eindhoven, Oss en Helmond staan daar tegenover
Weer wat geleerd. @Lenny_Leonard is dus een pauper?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is wel een stad voor welgestelde Brabanders, net als Den Bosch. Tilburg, Eindhoven en Helmond staan daar tegenover
Kijk eens naar de tt van de slowchat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. @:lenny_leonard is dus een pauper?
Dat broodje ziet er prima uit, lekker man. Jammer dat ik nooit eens in een voetbalstadion iets vegetarisch kan kiezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Tot de steden op zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan kan je nog wel even doorgaan
Roosendaal ken ik niet goed genoeg
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak heeft Oldenburger nu al 'het Osse Kuipje' gezegd?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat broodje ziet er prima uit, lekker man. Jammer dat ik nooit eens in een voetbalstadion iets vegetarisch kan kiezen.Ik kan je de specktakel aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga een zekere user met rust laten aangezien hij wat gestresst oogde maar heb het zwaar momenteel het niet te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Koekoek. Het volgende wereldtalent dient zich alweer aan bij Ajax.
Ja, die gaan het wel redden.quote:
Valt tegen sinds ze elke potentie op een doelpunt hebben verkocht of geschorst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heracles is zo'n act die alleen thuis presteert.
Ook wel pech natuurlijk met blessures en doodrijders.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heracles is zo'n act die alleen thuis presteert.
Dit klopt wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is wel een stad voor welgestelde Brabanders, net als Den Bosch. Tilburg, Eindhoven en Helmond staan daar tegenover
Henk kan dit maar beter niet meer doen.quote:
Als dit doorgaat voor humor dan vrees ik toch dat ik euthanasie ga bedrijven.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk reageert PostNL niet op dit soort zeveraars, wat een mongool.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk reageert PostNL niet op dit soort zeveraars, wat een mongool.
Ja bedankt!quote:
Op basis van die tweet zou het heel goed kunnen, alleen ken ik zelf geen vrouwen die zich Henkie noemen.quote:
Jij gebruikt je telefoon toch ook voor fok? Laden twitterberichten bij jou sinds deze week ook met vertraging in waardoor je scherm eerst 60x verspringt in een topic.quote:
Ik doel op de Postnl stagiair.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op basis van die tweet zou het heel goed kunnen, alleen ken ik zelf geen vrouwen die zich Henkie noemen.
Ik heb zoiets gelezen in ik dacht bug, van @Gutanothquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gebruikt je telefoon toch ook voor fok? Laden twitterberichten bij jou sinds deze week ook met vertraging in waardoor je scherm eerst 60x verspringt in een topic.
Ja, maar dat deed het altijd wel een beetje volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gebruikt je telefoon toch ook voor fok? Laden twitterberichten bij jou sinds deze week ook met vertraging in waardoor je scherm eerst 60x verspringt in een topic.
Het is echt niet te doen aangezien het nog komt bij het feit dat mijn typcursor midden in een gequote bericht begintquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gelezen in ik dacht bug, van @:gutanoth
Die gedeelde tweets zijn ook echt onnodig groot.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed het altijd wel een beetje volgens mij
Ik stoor me er meer aan dat tweets nog altijd standaard boven een quote worden geplaatst mobiel @:danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |