Derek Ogilviequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:51 schreef KroketBroodje het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat Uri Geller en Vincent de Vlaamse vampier op tv kwam.
Ja dit dus, ik cringe mezelf een dwarslaesiequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al die ontzettend neppe lachende gezichten![]()
Treurig.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
...dit spant toch wel de kroon.
Als aids een televisieprogramma was, dan heette het Dit Is Mijn Huis.
"Dit Is Mijn Huis draait om één centrale vraag: vier mensen zeggen de eigenaar te zijn van een huis, maar wíe is het echt? Kees Tol praat de boel aan elkaar en Olcay Gulsen, Ilse Warringa, Richard Groenendijk en Klaas van der Eerden zijn degenen die proberen te ontrafelen wie de échte eigenaar is."
Als ik één van deze volgevreten kutkoppen in de buurt van mijn huis zie, dan sluit ik ze op in mijn kelder om de mensheid te bevrijden van deze beroeps-BN'ers.
Je zou die types toch de tanden uit de bek slaan zeg.
En Menno Büch, vergeet vooral Menno niet ! en Jambers natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:51 schreef KroketBroodje het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat Uri Geller en Vincent de Vlaamse vampier op tv kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn nog volledig inwisselbaar ook... alleen gaan de kijkcijfers waarschijnlijk wél een stuk omhoog met die paardenquote:
https://www.mediacourant.(...)ger-creatieve-armoe/quote:Waar gaat De Enige Echte over? “De kijker wordt in deze show getrakteerd op bijzondere acts van vijf personen die allemaal hetzelfde masker dragen naar het uiterlijk van één BN’er. Van de groep is slechts één ‘De Enige Echte’ BN’er”, legt een woordvoerster van RTL uit. En de kijker en het panel moeten dus raden wie de échte BN’er is.
Wel diversquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.mediacourant.(...)ger-creatieve-armoe/
Wat een leuk concept!!!!!!!
Panel-aids.
Ze lachen je uit omdat je dat programma kijktquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al die ontzettend neppe lachende gezichten![]()
Treurig.
holy shitquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Panel-aids.
Nikker de Jagiequote:Op woensdag 30 maart 2022 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Panel-aids.
Elke keer als je denkt dat de bodem wel bereikt is, zakt een of andere luie formatbedenker er weer doorheen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Panel-aids.
Ik zie nog wel wat mogelijkheden met kinderen of huisdieren van BN'ersquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Elke keer als je denkt dat de bodem wel bereikt is, zakt een of andere luie formatbedenker er weer doorheen.
Die Vincent was wel echt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:51 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik wil Sterrenboksen weer terug zien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat mogelijkheden met kinderen of huisdieren van BN'ers
Mijn vriendin bokst mijn ster iedere avondquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik wil Sterrenboksen weer terug zien.
Fijn gevoel?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn vriendin bokst mijn ster iedere avond
Uiteraardquote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk gaat vanaf mei op zaterdagavond een kennisquiz op NPO1 presenteren. De spelshow heet The Connection, meldt omroep BNNVARA.
In The Connection strijden drie bekende Nederlanders tegen elkaar. Zij proberen allemaal de connectie tussen meerdere antwoorden te vinden.
The Connection is vanaf zaterdag 21 mei elke week om 20.25 uur op NPO1 te zien. Begin mei maakt BNNVARA meer bekend over het programma, zoals welke bekende Nederlanders meedoen.
Oef, das een tijd terug.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:51 schreef KroketBroodje het volgende:
quote:Kees Tol-show volledig afgekraakt: ‘Mijn God, wat is dat slecht!’
De Kees Tol-show Dit Is Mijn Huis is roemloos ten onder gegaan: bijna niemand zag vorige week de slotaflevering. Terecht, vindt formatontwikkelaar Kirsten Jan van Nieuwenhuijzen. “Wat is dat slecht!”
Kees Tol heeft zeven weken lang het programma Dit Is Mijn Huis gepresenteerd op de woensdagavond van SBS 6. Er keek vrijwel niemand naar het programma waarin Olcay Gulsen, Ilse Warringa, Richard Groenendijk en Klaas van der Eerden moesten ontrafelen welke eigenaar bij welk huis hoorde.
‘Wat slecht!’
Formatontwikkelaar Kirsten Jan van Nieuwenhuijzen, die zijn carrière begon als een van de eerste vier creatives van John de Mol, verbaast zich niet over de lage kijkcijfers. “Mijn God, wat is dat slecht. Ja, sorry. Het is een soort Wie van de Drie met huizen, maar het is gewoon helemaal niet leuk en nobody cares”, zegt hij in de podcast Content Wars.
Het is ongelooflijk dat dit überhaupt de uitzendschema’s van SBS 6 heeft gehaald, vindt hij. “Ook daar denk je weer: waarom zenden we dit uit mensen? Wie wil dit zien? Nou ja, dat blijkt ook wel met de kijkcijfers.”
Nietszeggend
Het is inhoudelijk flinterdun, aldus Kirsten Jan. “En die celebrities proberen er dan nog wat van te maken door heel overdreven leuk te gaan zitten doen, maar het is zulke nietszeggende tv. Ook daarvan denk ik: zonde van de zendtijd. Zet er een leuker format neer, daar zijn er genoeg van volgens mij.”
Presentator van de podcast Jelle Maasbach: “De Enige Echte is nog een parel daarmee vergeleken.”
https://www.mediacourant.(...)d-wat-is-dat-slecht/
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:54 schreef Eightyone het volgende:
(Zou Chantal zich niet ooit stiekem schamen voor veel dingen die ze presenteert? En ja, ze loopt ervan binnen. Ik weet het.)
Wat sneu. Die Televizier-ring zit er alvast niet in hihaho!quote:Richard Groenendijk trapt nieuwe spelshow Think Inside The Box af
Richard Groenendijk debuteert vanavond als quizmaster in het nieuwe spelprogramma Think Inside The Box. Elke uitzending ontvangt hij naast vast panellid Kees Tol, een team van twee BN’ers, die onder meer gaan uitzoeken wie of wat er in The Box staat.
De box uit Think Inside the Box is eigenlijk een reusachtige kijkdoos van vijf bij vijf meter waarop grote ledschermen zijn gemonteerd. Op deze schermen verschijnen aanwijzingen over de inhoud van de doos. Door clues te ontcijferen en de juiste vragen te stellen, moeten de deelnemende BN’ers erachter zien te komen wie er in The Box zit of wat erin staat. En dit kan van alles zijn: van een doedelzak, het hele orkest van André Rieu tot zelfs een Gouden Televizier-Ring.
Think Inside The Box
Voor alle spellen geldt: snel en goed raden betekent geld verdienen voor de publiekspot. Als het de BN’ers namelijk lukt om zowel de inhoud van de box als de persoon te raden, valt er veel geld te verdienen. Dat is goed nieuws voor het honderdkoppige publiek: zij mogen het gewonnen bedrag namelijk aan het einde van de aflevering verdelen.
Think Inside The Box is vanaf vrijdag 6 mei, wekelijks om 20:30 uur te zien op SBS6 en Kijk.nl
Zou nice zijn als er een bom in die doos zou zitten en die BN'ers gewoon aan stukken geknald zouden worden. Oftewel een 'boombox' 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat sneu. Die Televizier-ring zit er alvast niet in hihaho!
En daarna gewoon weer een volgende aflevering waarin hetzelfde gebeurt. Die BN'ers weten dat ze opgeblazen worden, maar toch komen ze opdraven, ze kunnen niet zonder die aandacht.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zou nice zijn als er een bom in die doos zou zitten en die BN'ers gewoon aan stukken geknald zouden worden. Oftewel een 'boombox' 🤣🤣🤣
quote:Edsilia Rombley ergert zich dood aan media: ‘Ze praten elkaar na!’
Edsilia Rombley neemt het de media kwalijk dat er zo’n grote rel is ontstaan over haar programma Showcolade, dat volgens critici extreem infantiel was. “De media maakten het groter dan het is!”
Niemand geeft een neuk om wat mensen in andere tv-programma's doen, je maakt zo'n show niet voor je collega'squote:“Van tevoren was de vibe heel positief: in veel andere tv-programma’s werden grapjes gemaakt of iets echt was of van chocolade, veel mensen zeiden dat ze er zin in hadden.”
Je mist het hele punt, domme koe! Het gaat niet om jou en of jij je er goed bij voelt, Edsilia. Blijkbaar is ze te achterlijk dat te begrijpen.quote:“Voor mij was Showcolade net als het Songfestival een nieuwe ervaring. Ik zag het als een superleuke leerschool en heb superfijn samengewerkt.”
Ik volg de Raad van de vrouw van Van der Gijp op en gebruik de afstandsbediening.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
"Dit Is Mijn Huis draait om één centrale vraag: vier mensen zeggen de eigenaar te zijn van een huis, maar wíe is het echt? Kees Tol praat de boel aan elkaar en Olcay Gulsen, Ilse Warringa, Richard Groenendijk en Klaas van der Eerden zijn degenen die proberen te ontrafelen wie de échte eigenaar is."
[ afbeelding ]
Als ik één van deze volgevreten kutkoppen in de buurt van mijn huis zie, dan sluit ik ze op in mijn kelder om de mensheid te bevrijden van deze beroeps-BN'ers.
Ik volg de Raad van de vrouw van Van der Gijp op en gebruik de afstandsbediening.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:03 schreef Werkman het volgende:
Ik volg de Raad van de vrouw van Van der Gijp op en gebruik de afstandsbediening.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:11 schreef marc0871 het volgende:
Vroeger had je zo'n programma; wie van de Drie?
Daarin moesten bekende nederlander raden wie van de 3 opgevoerde personen, de echte meneer of mevrouw X was.
Ik herinner mij de jaren 70 en 80, maar blijkbaar komt het concept al uit de jaren 60.
Ik herinner me een Albert Mol, Lous Haasdijk en Kees Brusse in het panel.
Ook staat me wat bij van Martine Bijl en Willem Duys.
Pim Jacobs staat me bij als presentator.
Maar dat was hij al niet meer, voor ik geboren werd, lees ik.
Dat zou dan Herman Emmink moeten zijn.
Ah, ik zie dat ik in de war ben met Babbelonië. Ook met Lous Haasdijk.
Maar leuk joh, dat ze zo'n oud concept weer in een nieuw jasje hebben weten te steken.
Had ik nou nog maar een tv aansluiting. Dan had ik het misschin ooit eens kunnen gaan kijkenDit had ik kunnen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''en wil de echte Aad Verduin NU opstaan?''
To BG or not to BG!
Wat is dit nou weer voor rotzooi joh, die promo alleen alquote:Op woensdag 20 april 2022 21:54 schreef Eightyone het volgende:
Je bent Blow Up nog vergeten.
Waarin ze ballonfiguurtjes gaan draaien. Op vrijdagavond prime time.
![]()
(Zou Chantal zich niet ooit stiekem schamen voor veel dingen die ze presenteert? En ja, ze loopt ervan binnen. Ik weet het.)
...dit lijkt zo'n beetje neer te gaan komen op 40 ego's die elkaar het huis uit gaan ellebogen voor een geldprijs.quote:Het is inmiddels een traditie bij Shownieuws: een paar keer per jaar begint de showrubriek te roeptoeteren dat er weer iets geweldigs aankomt van John de Mol. Gisteren was het weer zo ver.
De laatste jaren fungeert Shownieuws vooral als spreekbuis en reclamezuil van John de Mol. Eens in de zoveel tijd beginnen de deskundigen achter de desk te roepen dat hun grote leider weer iets geniaals heeft bedacht. Zo kondigden ze onder meer De Dansmarathon en Million Dollar Island aan als een soort nieuw wereldwonder.
Het pijnlijke is dat al die nieuwe ‘geweldige’ shows van John de Mol keer op keer floppen. En toch begon Shownieuws gisteren wéér als een soort Noord-Koreaans staatskanaal te gillen dat er weer iets fantastisch uit de formatrubriek van John is gerold. Hoe heet zijn nieuwste format? Een Jaar Van Je Leven.
Een Jaar Van Je Leven is een soort Big Brother, maar dan met veertig kandidaten die spelletjes moeten spelen. Ze moeten een jaar in het huis proberen te blijven en de winnaar maakt dan kans op maximaal één miljoen euro. Klinkt niet echt baanbrekend, maar bij Shownieuws lagen ze gisteren bijna naast hun kruk.
Evert Santegoeds, de roddelknecht van John, staat gewoon met zijn oren te klapperen. “Het wordt de langste spelshow aller tijden. We hebben er nu op vrijdagavond één die anderhalf uur duurt en dan zou je denken: duurt deze dan misschien tweeënhalf uur? Nee, deze duurt een jaar!!!!!!! Daarom heet het ook Een Jaar Van Je Leven.”
Wát een format, aldus de Privé-baas. “Het is heel erg bizar. Het is heel heftig. Het wordt een van de grootste nieuwe programma’s die Talpa heeft aangekondigd voor de komende tijd.”
Die John flikt het elke keer maar weer, zegt Evert. “Het wordt sensationeel. Het is wel weer een nieuw experiment uit dezelfde stal waar dat soort experimenten ontdekt zijn ongeveer. Het verandert je leven en kom je eruit, dan is de wereld om je heen ook al veranderd. Die draait wel door in dat jaar natuurlijk.”
Tooske Ragas weet ook niet wat ze allemaal hoort. “Zo! Ik ben ook heel benieuwd! Kijken wordt geweldig!”
Wat zegt Tina Nijkamp, voormalig zenderbaas van SBS 6, ervan? “John de Mol heeft zijn formatdoos weer omgekieperd en kijk wat eruit komt…”, zegt ze cynisch.
Ze lijkt het allemaal erg gemakzuchtig te vinden. “Nu al benieuwd naar het volgende Million Dollar-format gecombineerd met back to basics…”
snap er geen reet vanquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]Ja joh.
Wat een ontzettend leuk idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |