Wat een vreemde vraag.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nu het praktische aspect van 2000 ton aan edelmetaal: hoe krijg je dat in, ik noem maar wat, Venezuela?
Ja sorry, typefoutje. Ik heb het verbeterd, kijk maar terug. moet => moe.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
@:tjacka ik snap hier niks van, help
is goed is dat zoquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nu het praktische aspect van 2000 ton aan edelmetaal: hoe krijg je dat in, ik noem maar wat, Venezuela?
En als het 'n beetje "meezit" hoef je je daarna ook niet meer druk te maken over al dan niet bij McDonald's eten of bij Starsucks koffie slurpen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kernwapens afvuren is bijna gratis.
Boot. Containers. Afspraken maken. Op vrachtpapieren zetten als.. hamers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bazingaquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:32 schreef Tjacka het volgende:
het is ook totaal niet realistisch dat een land als rusland connecties heeft met de criminaliteit
dat zou ik mij echt niet voor kunnen stellen
Hoezo niet?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hier mag ik niet meer over praten. Maar ik ben het wel met je eens en zou nog verder gaan.
paar marinebootjes gaat ook prima. kunnen desnoods gewoon vanuit Vladivostok vertrekken mocht de GIUP gap dicht gaan voor Russische schepen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Boot. Containers. Afspraken maken. Op vrachtpapieren zetten als.. hamers.
Nja straks worden de Russen het gezondste volk ter wereld.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
En als het 'n beetje "meezit" hoef je je daarna ook niet meer druk te maken over al dan niet bij McDonald's eten of bij Starsucks koffie slurpen.
Ik verbaas me meer en meer over de haatdragendheid en het interpretatievermogen van bepaalde 'hardliners' hier. Je draagt gewoon een oplossing aan voor eventuele beëindiging van het conflict. Dat is inderdaad niet de meest ideale uitkomst voor Oekraïne, maar je geeft gewoon beredeneerd aan waarom je het als de minst slechte beschouwt op dit moment en wellicht de deur opent naar betere verhoudingen wanneer er een wisseling in leiderschap plaatsvindt:quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef Halcon het volgende: [..] Als dit conflict langer voortduurt, wordt Oekraine kapotgeschoten. Ze gaan daar niet zitten klaverjassen als het conflict voortduurt. Lijkt me geen hogere wiskunde.
What could go wrong.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Boot. Containers. Afspraken maken. Op vrachtpapieren zetten als.. hamers.
sorry guyvie maar dit slaat echt nergens opquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Nja zoals ik het zie sinds de laatste verkiezingen was het relatief rustig dit kwam mede omdat de huidige president ook uit de regio komt en zowel Russisch als Oekraïens kan.
En ik heb het over de periode daarvoor pre2019/20 toe had men die groep daar gewoon hard moeten aan pakken.
En als Putin slim was geweest na slim de hele oorlog is niet slim zeker de reden niet.
Maar had hij het gehouden bij aanpakken van dit bataljon dan was er heel wat minder weerstand geweest zowel binnen als buiten de Oekraïne.
Want de EU verbied nazi en nazi symboliek, dus als Oekraïne bij de EU wil hadden ze die club behoorlijk aan moeten pakken en dat gedoe moeten verbieden.
Waarom is dat zo'n gekke vraag aan iemand die meent dat de Russische goudvoorraad verkopen niet zo'n probleem is?quote:
rare discussie ditquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
What could go wrong.
Overigens is die 2000 ton goed voor 'maar' +-80 miljard, dus heel erg veel verandert dat nou ook weer niet aan de situatie van de Russische economie.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n gekke vraag aan iemand die meent dat de Russische goudvoorraad verkopen niet zo'n probleem is?
Als ik over nazi's begin krijg ik heel rechts Fok! over me heen. Alle nazi's zitten in Rusland en geen enkele in Oekraïne. Niet bepaald een constructieve discussie en heel vermoeiend, dus laat ik het maar achterwege. Misschien verander ik nog van gedachten.quote:
Ze hebben ze zelfs bij de Nationale Garde geplaatst, onder bevel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Maar in plaats van op te gaan in de Nationale Garde, hebben ze juist hun identiteit versterkt en hebben ze zich een uitzonderingspositie verworven in die Nationale Garde.quote:Nja zoals ik het zie sinds de laatste verkiezingen was het relatief rustig dit kwam mede omdat de huidige president ook uit de regio komt en zowel Russisch als Oekraïens kan.
En ik heb het over de periode daarvoor pre2019/20 toe had men die groep daar gewoon hard moeten aan pakken.
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer en meer over de haatdragendheid en het interpretatievermogen van bepaalde 'hardliners' hier. Je draagt gewoon een oplossing aan voor eventuele beëindiging van het conflict. Dat is inderdaad niet de meest ideale uitkomst voor Oekraïne, maar je geeft gewoon beredeneerd aan waarom je het als de minst slechte beschouwt op dit moment en wellicht de deur opent naar betere verhoudingen wanneer er een wisseling in leiderschap plaatsvindt:
- Einde bloedige strijd - Minimalisering van verdere burgerslachtoffers
- Minimalisering van nog veel verdere escalatie in heel Europa met nog veel meer vernietiging en slachtoffers tot gevolg
- Normalisering relaties met het westen en dus ook herstellen van economische samenwerking
- Kans om nu duidelijke afspraken te maken tussen de grootmachten die weinig ruimte voor discussie overlaten
Het enige dat je terugkrijgt is hysterische scheldpartijen en de kwalificatie dat je een "slecht mens" bent, zonder enige indicatie van een oplossing. Een aantal willen alleen een soort heroïsche strijd tot de dood zonder enig perspectief.
Nou nee, dat wil Oekraïne. Die zitten niet zo te wachten op een dictator. Als de tijd er rijp voor is en alle middelen zijn uitgeput, de wil om te vechten weg is, et cetera, dan volgt er vanzelf wel een oplossing. Of niet. Maar tot die tijd is het vrij zinloos om er over na te denken, niet in de laatste plaats omdat er ook een hoop randvoorwaarden aan vast zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer en meer over de haatdragendheid en het interpretatievermogen van bepaalde 'hardliners' hier. Je draagt gewoon een oplossing aan voor eventuele beëindiging van het conflict. Dat is inderdaad niet de meest ideale uitkomst voor Oekraïne, maar je geeft gewoon beredeneerd aan waarom je het als de minst slechte beschouwt op dit moment en wellicht de deur opent naar betere verhoudingen wanneer er een wisseling in leiderschap plaatsvindt:
- Einde bloedige strijd - Minimalisering van verdere burgerslachtoffers
- Minimalisering van nog veel verdere escalatie in heel Europa met nog veel meer vernietiging en slachtoffers tot gevolg
- Normalisering relaties met het westen en dus ook herstellen van economische samenwerking
- Kans om nu duidelijke afspraken te maken tussen de grootmachten die weinig ruimte voor discussie overlaten
Het enige dat je terugkrijgt is hysterische scheldpartijen en de kwalificatie dat je een "slecht mens" bent, zonder enige indicatie van een oplossing. Een aantal willen alleen een soort heroïsche strijd tot de dood zonder enig perspectief.
Omdat vervoer van 2000 ton van eender wat zelden een probleem stelt. Ze zouden zelfs één van hun nucleaire onderzeeërs kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n gekke vraag aan iemand die meent dat de Russische goudvoorraad verkopen niet zo'n probleem is?
Volgens mij wilde Oekraïne onderhandelenquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:48 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou nee, dat wil Oekraïne. Die zitten niet zo te wachten op een dictator. Als de tijd er rijp voor is en alle middelen zijn uitgeput, de wil om te vechten weg is, et cetera, dan volgt er vanzelf wel een oplossing. Of niet. Maar tot die tijd is het vrij zinloos om er over na te denken, niet in de laatste plaats omdat er ook een hoop randvoorwaarden aan vast zitten.
Dat beweert niemand. Nazi's zitten overal, maar dat ze een wezenlijke rol van betekenis zouden spelen in Oekraïne is ongefundeerd. Dat is een claim die jij her en der herhaalt zonder bewijs.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:45 schreef RetepV het volgende:
Als ik over nazi's begin krijg ik heel rechts Fok! over me heen. Alle nazi's zitten in Rusland en geen enkele in Oekraïne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |