abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:29:13 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:30:43 #2
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204019209
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En nu het praktische aspect van 2000 ton aan edelmetaal: hoe krijg je dat in, ik noem maar wat, Venezuela?
Wat een vreemde vraag.
are we infinite or am I alone
pi_204019214
quote:
5s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:21 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
@:tjacka ik snap hier niks van, help
Ja sorry, typefoutje. Ik heb het verbeterd, kijk maar terug. moet => moe.
pi_204019216
quote:

[..]
En nu het praktische aspect van 2000 ton aan edelmetaal: hoe krijg je dat in, ik noem maar wat, Venezuela?
is goed is dat zo

goud is inderdaad een veel illegaler product dan coke dus veel moeilijker te transporteren

het is onmogelijk om miljarden te verdienen aan iets illegaals te transporteren
Groot fan van User Wotte
pi_204019220
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kernwapens afvuren is bijna gratis. :P
En als het 'n beetje "meezit" hoef je je daarna ook niet meer druk te maken over al dan niet bij McDonald's eten of bij Starsucks koffie slurpen.
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:31:51 #6
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204019222
twitter
pi_204019223
het is ook totaal niet realistisch dat een land als rusland connecties heeft met de criminaliteit

dat zou ik mij echt niet voor kunnen stellen
Groot fan van User Wotte
pi_204019231
quote:

[..]
Boot. Containers. Afspraken maken. Op vrachtpapieren zetten als.. hamers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204019237
quote:
19s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:32 schreef Tjacka het volgende:
het is ook totaal niet realistisch dat een land als rusland connecties heeft met de criminaliteit

dat zou ik mij echt niet voor kunnen stellen
Bazinga
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:34:51 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204019240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:29 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hier mag ik niet meer over praten. Maar ik ben het wel met je eens en zou nog verder gaan.
Hoezo niet?
Nja zoals ik het zie sinds de laatste verkiezingen was het relatief rustig dit kwam mede omdat de huidige president ook uit de regio komt en zowel Russisch als Oekraïens kan.

En ik heb het over de periode daarvoor pre2019/20 toe had men die groep daar gewoon hard moeten aan pakken.

En als Putin slim was geweest na slim de hele oorlog is niet slim zeker de reden niet.

Maar had hij het gehouden bij aanpakken van dit bataljon dan was er heel wat minder weerstand geweest zowel binnen als buiten de Oekraïne.

Want de EU verbied nazi en nazi symboliek, dus als Oekraïne bij de EU wil hadden ze die club behoorlijk aan moeten pakken en dat gedoe moeten verbieden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204019243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
paar marinebootjes gaat ook prima. kunnen desnoods gewoon vanuit Vladivostok vertrekken mocht de GIUP gap dicht gaan voor Russische schepen.
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:36:18 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204019250
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
En als het 'n beetje "meezit" hoef je je daarna ook niet meer druk te maken over al dan niet bij McDonald's eten of bij Starsucks koffie slurpen.
Nja straks worden de Russen het gezondste volk ter wereld.
Bedoel obesitas zal minder voorkomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:36:20 #13
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204019252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef Halcon het volgende: [..] Als dit conflict langer voortduurt, wordt Oekraine kapotgeschoten. Ze gaan daar niet zitten klaverjassen als het conflict voortduurt. Lijkt me geen hogere wiskunde.
Ik verbaas me meer en meer over de haatdragendheid en het interpretatievermogen van bepaalde 'hardliners' hier. Je draagt gewoon een oplossing aan voor eventuele beëindiging van het conflict. Dat is inderdaad niet de meest ideale uitkomst voor Oekraïne, maar je geeft gewoon beredeneerd aan waarom je het als de minst slechte beschouwt op dit moment en wellicht de deur opent naar betere verhoudingen wanneer er een wisseling in leiderschap plaatsvindt:

- Einde bloedige strijd - Minimalisering van verdere burgerslachtoffers
- Minimalisering van nog veel verdere escalatie in heel Europa met nog veel meer vernietiging en slachtoffers tot gevolg
- Normalisering relaties met het westen en dus ook herstellen van economische samenwerking
- Kans om nu duidelijke afspraken te maken tussen de grootmachten die weinig ruimte voor discussie overlaten

Het enige dat je terugkrijgt is hysterische scheldpartijen en de kwalificatie dat je een "slecht mens" bent, zonder enige indicatie van een oplossing. Een aantal willen alleen een soort heroïsche strijd tot de dood zonder enig perspectief.
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:36:46 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204019255
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
What could go wrong.

Overigens is die 2000 ton goed voor 'maar' +-80 miljard, dus heel erg veel verandert dat nou ook weer niet aan de situatie van de Russische economie.
Huilen dan.
pi_204019260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoezo niet?
Nja zoals ik het zie sinds de laatste verkiezingen was het relatief rustig dit kwam mede omdat de huidige president ook uit de regio komt en zowel Russisch als Oekraïens kan.

En ik heb het over de periode daarvoor pre2019/20 toe had men die groep daar gewoon hard moeten aan pakken.

En als Putin slim was geweest na slim de hele oorlog is niet slim zeker de reden niet.

Maar had hij het gehouden bij aanpakken van dit bataljon dan was er heel wat minder weerstand geweest zowel binnen als buiten de Oekraïne.

Want de EU verbied nazi en nazi symboliek, dus als Oekraïne bij de EU wil hadden ze die club behoorlijk aan moeten pakken en dat gedoe moeten verbieden.
sorry guyvie maar dit slaat echt nergens op
Groot fan van User Wotte
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:38:09 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204019268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Wat een vreemde vraag.
Waarom is dat zo'n gekke vraag aan iemand die meent dat de Russische goudvoorraad verkopen niet zo'n probleem is?
Huilen dan.
pi_204019277
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
What could go wrong.

Overigens is die 2000 ton goed voor 'maar' +-80 miljard, dus heel erg veel verandert dat nou ook weer niet aan de situatie van de Russische economie.
rare discussie dit

ik geef aan dat ik nog nergens een officiële bron een bevestiging heeft gemaakt van die goudreserves van putin en jij gaat er heel erg op in

omdat jij namelijk denkt dat de 2000ton de waarheid is

ik vond dit een vreemde discussie

ik hoop dat jij hier ook zo naar kijkt
Groot fan van User Wotte
pi_204019287
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom is dat zo'n gekke vraag aan iemand die meent dat de Russische goudvoorraad verkopen niet zo'n probleem is?
;(
Groot fan van User Wotte
pi_204019305
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoezo niet?

Als ik over nazi's begin krijg ik heel rechts Fok! over me heen. Alle nazi's zitten in Rusland en geen enkele in Oekraïne. Niet bepaald een constructieve discussie en heel vermoeiend, dus laat ik het maar achterwege. Misschien verander ik nog van gedachten.

quote:

Ze hebben ze zelfs bij de Nationale Garde geplaatst, onder bevel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Maar in plaats van op te gaan in de Nationale Garde, hebben ze juist hun identiteit versterkt en hebben ze zich een uitzonderingspositie verworven in die Nationale Garde.

Een nationale schande is het.
pi_204019308
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:36 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik verbaas me meer en meer over de haatdragendheid en het interpretatievermogen van bepaalde 'hardliners' hier. Je draagt gewoon een oplossing aan voor eventuele beëindiging van het conflict. Dat is inderdaad niet de meest ideale uitkomst voor Oekraïne, maar je geeft gewoon beredeneerd aan waarom je het als de minst slechte beschouwt op dit moment en wellicht de deur opent naar betere verhoudingen wanneer er een wisseling in leiderschap plaatsvindt:

- Minimalisering van nog veel verdere escalatie in heel Europa met nog veel meer vernietiging en slachtoffers tot gevolg
- Normalisering relaties met het westen en dus ook herstellen van economische samenwerking
- Kans om nu duidelijke afspraken te maken tussen de grootmachten die weinig ruimte voor discussie overlaten

Het enige dat je terugkrijgt is hysterische scheldpartijen en de kwalificatie dat je een "slecht mens" bent, zonder enige indicatie van een oplossing. Een aantal willen alleen een soort heroïsche strijd tot de dood zonder enig perspectief.
Ja.

Ik vind het ook bijzonder. Men stelt op te komen voor Oekraïne, maar als je ze dan wat laat uitrazen, blijkt dat het ze er vooral om te doen is om Rusland zo lang mogelijk aan de sancties te houden en zo lang mogelijk een financieel en qua manschappen kostbare oorlog te laten voeren. Dat ondertussen Oekraïne in puin wordt geschoten lijkt collateral damage te zijn.

Of ze willen het wel "oplossen", maar dat moet dan op 'n manier die naar inschatting van de NAVO zo erg zou escaleren dat het probleem veel en veel groter gaat worden dan het nu is.

En 9 van de 10 keer is zo'n posting dan ook voorzien van op de man spelen of schijtlollig sarcasme.
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:48:30 #21
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204019321
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:36 schreef Repentless het volgende:

[..]

Nou nee, dat wil Oekraïne. Die zitten niet zo te wachten op een dictator. Als de tijd er rijp voor is en alle middelen zijn uitgeput, de wil om te vechten weg is, et cetera, dan volgt er vanzelf wel een oplossing. Of niet. Maar tot die tijd is het vrij zinloos om er over na te denken, niet in de laatste plaats omdat er ook een hoop randvoorwaarden aan vast zitten.
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:49:50 #22
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204019329
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Omdat vervoer van 2000 ton van eender wat zelden een probleem stelt. Ze zouden zelfs één van hun nucleaire onderzeeërs kunnen gebruiken.
pi_204019331
Putler Jugend

twitter
pi_204019338
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou nee, dat wil Oekraïne. Die zitten niet zo te wachten op een dictator. Als de tijd er rijp voor is en alle middelen zijn uitgeput, de wil om te vechten weg is, et cetera, dan volgt er vanzelf wel een oplossing. Of niet. Maar tot die tijd is het vrij zinloos om er over na te denken, niet in de laatste plaats omdat er ook een hoop randvoorwaarden aan vast zitten.
Volgens mij wilde Oekraïne onderhandelen :?
  woensdag 9 maart 2022 @ 23:52:15 #25
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204019340
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:45 schreef RetepV het volgende:
Als ik over nazi's begin krijg ik heel rechts Fok! over me heen. Alle nazi's zitten in Rusland en geen enkele in Oekraïne.
Dat beweert niemand. Nazi's zitten overal, maar dat ze een wezenlijke rol van betekenis zouden spelen in Oekraïne is ongefundeerd. Dat is een claim die jij her en der herhaalt zonder bewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')