SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:20 schreef Silves het volgende:
[..]
mijn kaarsjes raken op..ik ga nu maar een theelichtje laten branden
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:22 schreef mijntjexx het volgende:
Kristof in de finale??????? BB GVD COMPLIMENTEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#KristofofSalarforthewin!!!
Truth be told: ze zijn er dit jaar weer in geslaagd om bepaald niet de vlugste konijnen uit het bos te casten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... deze vind ik mooi komende van jou
Mooi toch?quote:
Ja, dat zag je gisteren wel met het muizenvallenspel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kris is safe
en de enige die wel hersencellen heeft
Salar een tacticus dus die kan het ook
Ah nou #FreshFruit waarom kaapte u?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:26 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben gewoon benieuwd naar een verklarin van FF
JA! hij dacht gewoon echt dat ie de lul zou zijn aankomende zaterdag. Maar je krijgt wat je verdient Krisquote:
je mag gerust zeggen dat ze het onderste van de ton hebben getrokkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Truth be told: ze zijn er dit jaar weer in geslaagd om bepaald niet de vlugste konijnen uit het bos te casten.
vond ik geen tactisch spelquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dat zag je gisteren wel met het muizenvallenspel.
heeft ook maar 1 bier gedronken, was al op toen hij uit de slaapkamer kwam..ja Tobi de zeur..heeft zich vol laten lopen, weet wel Tobi die jarig is en zich genaaid voelt, en Tobi die niet kan verdragen dat hij alweer heeft verloren..tobi de vrek, tobi de calimero, die gaat leroy echt voorbij nu!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:22 schreef Thorelf het volgende:
kris zit straks aan paar koude stukjes vlees
Maar weten zij dit al ? Want gaat 2 weken vroeger stoppen, en dat weten zij toch niet ? Tenzij ze ineens Russisch horen praten door de BB-luidsprekers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:22 schreef mijntjexx het volgende:
Kristof in de finale??????? BB GVD COMPLIMENTEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#KristofofSalarforthewin!!!
Tuurlijk wel.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
je mag gerust zeggen dat ze het onderste van de ton hebben getrokken
Kan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
je mag gerust zeggen dat ze het onderste van de ton hebben getrokken
Wordt tijd dat ze dat ook eens te horen krijgen inderdaad, nog meer ellende voor Tobias en Grace HOU ERVANquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar weten zij dit al ? Want gaat 2 weken vroeger stoppen, en dat weten zij toch niet ? Tenzij ze ineens Russisch horen praten door de BB-luidsprekers.
Nawel heeft enkel haar eigen muis gevangen. Snapte de opdracht niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dat zag je gisteren wel met het muizenvallenspel.
er zitten een paar niet al te slimmequote:
dat zou slim zijn jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Alocanda het volgende:
Kris kan nu Salar helpen in de finale te komen want hij kan Nouch en Nawel verder links laten liggen en die het samen laten uitvechten. Ik denk dat Kris en Salar Grace stemmen gaan geven.
En u mogt ook komen.quote:
ik denk dat je gelijk gaat hebben. die gaan op grace en nawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Alocanda het volgende:
Kris kan nu Salar helpen in de finale te komen want hij kan Nouch en Nawel verder links laten liggen en die het samen laten uitvechten. Ik denk dat Kris en Salar Grace stemmen gaan geven.
En da's nou juist de muis die ik had willen vangen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nawel heeft enkel haar eigen muis gevangen. Snapte de opdracht niet.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:33 schreef danilel het volgende:
Kan Kristof geen kroon in de openingspost krijg, hij is nu finalist! @:Benny @:Dotteke
Nee precies, van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zitten een paar niet al te slimme
maar er zijn er een aantal zeker niet dom
niet gekker dan vorig jaar
eens!!!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:33 schreef danilel het volgende:
Kan Kristof geen kroon in de openingspost krijg, hij is nu finalist! @:Benny @:Dotteke
Vorig jaar was het allemaal dom volk. Niemand met hersens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zitten een paar niet al te slimme
maar er zijn er een aantal zeker niet dom
niet gekker dan vorig jaar
Liese was niet domquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorig jaar was het allemaal dom volk. Niemand met hersens.
Wat is je hulpvraag?quote:
Die met hersens melden zich niet voor deze bulshit..denk dat die alle een baan hebben of erg gelukkig zijn thuis met man en kinderen of met het leven...quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorig jaar was het allemaal dom volk. Niemand met hersens.
ja klopt , nu ze ook de verkeerde gast heeft uitgekozen om mee naar de finale te gaan..wat zou ze denken had ik maar geflirt met kris?...quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef mijntjexx het volgende:
haha Grace haar kop is opeens depri, haar ogen staan op 'stand depri'
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Er zijn tijden geweest dat ik elke dag wel 2 uur keek, maar heb nu al sinds twee dagen geen stream meer gezien
Nee, maar die functioneerde heel wijselijk op haar knieën om op gelijk niveau met de rest te zitten. Dat deed ze dan wel weer slim.quote:
Uit liefde.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef mijntjexx het volgende:
pffff niet meer doenquote:
Net nu het vandaag de enige dag was dat er iets te zien was op de stream. De beste dag van die zogenaamde 100 dagen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Er zijn tijden geweest dat ik elke dag wel 2 uur keek, maar heb nu al sinds twee dagen geen stream meer gezien
Wat dan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net nu het vandaag de enige dag was dat er iets te zien was op de stream. De beste dag van die zogenaamde 100 dagen.
wie wat?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:40 schreef Silves het volgende:
krijgen we weer dit gespeeld spel, hebben ze net afgesproken..kijk maar ff terug
Net zoals Nawel. Blowjob geven, en er niks van kennen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar die functioneerde heel wijselijk op haar knieën om op gelijk niveau met de rest te zitten. Dat deed ze dan wel weer slim.
je kunt het beter melden als hij dat niet doetquote:
Die Duracell zal eindelijk wel een keer uitgewerkt zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef mijntjexx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee. Vorig jaar iedereen over de balk om Noom, maar is niks vergeleken met de resterende drie vrouwen momenteel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:38 schreef humpty het volgende:
Hebben we ooit eerder in een BB zulke domme irritante schreeuwende vrouwen gehad![]()
Is niet te doen
Nare ervaring met Nawee gehad?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net zoals Nawel. Blowjob geven, en er niks van kennen.
je hebt het gemistquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
Hoezooooo zijn ze nu pissed op Kris???? wtf echt
Maar waarom, omdat ie voor zichzelf koos?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt het gemist
het was dikke bonje
Tobias was woest!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Maar waarom, omdat ie voor zichzelf koos?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Maar waarom, omdat ie voor zichzelf koos?
Pfff als ik niet kijk, gebeurt er dus vanalles, en als ik kijk is het þotal snoozefestquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt het gemist
het was dikke bonje
BB 3 en 4 heb ik niet zo goed gevolgd, maar ik meen me wel te herinneren dat een van die twee wel heel erg was.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:38 schreef humpty het volgende:
Hebben we ooit eerder in een BB zulke domme irritante schreeuwende vrouwen gehad![]()
Is niet te doen
Heerlijk he, nog meer over hun zeik van iemand die door gaat dan iemand die het huis heeft verlatenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
de alcohol is opquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:45 schreef Ireth het volgende:
Ik zit de uitzending te kijken maar zie een pruilende Krees en Toop in mijn ooghoek...
Feestje is voorbij begrijp ik
Ja heb de uitzending weer afgezet. Wil dit horenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:45 schreef Ireth het volgende:
Ik zit de uitzending te kijken maar zie een pruilende Krees en Toop in mijn ooghoek...
Feestje is voorbij begrijp ik
zo lang geprobeerd om hem in een zwart daglicht te stellen maar helaas plannetje mislukt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
DIt was zooooo doorzichtig, opeens een halve liefdesverklaring voor na BB om haar nog ff te bindenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:47 schreef Silves het volgende:
Nog ff proberen een serieus koppel te worden..oo wat erg, ik schaam me in hem zijn plaatst.
Sorry hoor maar als je zo dom speelt dan verdienen ze het ook niet om te winnen. Niet dat ik het wil maar het spel spelen is dat ze nu op een Nederlander zouden gaan en zouden ze het lef moeten hebben om Salar een stem te geven.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:46 schreef Silves het volgende:
Ze gunnen het Nawel...yeah ..not, beide gestemd op Nawel, en nu gunnen ze het haar...tobi niet op salar...wordt het dan nous en Nawel..
Grace en Nawel hebben samen vijf stemmen die op Salar kunnen. Denk dat het Salar en Nawel worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:46 schreef Silves het volgende:
Ze gunnen het Nawel...yeah ..not, beide gestemd op Nawel, en nu gunnen ze het haar...tobi niet op salar...wordt het dan nous en Nawel..
Beste BB moment sinds lange tijd!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:47 schreef danilel het volgende:
[..]
zo lang geprobeerd om hem in een zwart daglicht te stellen maar helaas plannetje mislukt.
nee joh wordt salar tegen nouch.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Grace en Nawel hebben samen vijf stemmen die op Salar kunnen. Denk dat het Salar en Nawel worden.
hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee Kristof is de naam. Jij heet toch ook niet Anal69
? je weet toh wie ik bedoel.... o ja tis de minder sjieke versie... logisch natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
lief blijven hequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen jaquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hersenen gebruiken. Je komt er ooit wel.
ow deze kan ook nog...weet dat Tobi al weken op Nous zit, boeren, scheten, aanbidding tov nawel, daar kan de loser niet tegen..quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gaan we doen GreysExcuses @:Adat231
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
fijn
lekker gezellig posten
is veel leuker
ja denk het ook die zal misschien nog grace meenemen in zijn idee... ze waren het er al over eens nawel naar de familie mee te nemen... maar we gaan het zo horen als tob en grace met elkaar spreken. ben benieuwdquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:52 schreef Silves het volgende:
[..]
ow deze kan ook nog...weet dat Tobi al weken op Nous zit, boeren, scheten, aanbidding tov nawel, daar kan de loser niet tegen..
het is dat het niet meer mag..weet wel iemand een mongool noemen..internaat heeft haar geen goed gedaan, laten we het daar bij houdenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef humpty het volgende:
Hoe meer je er naar kijkt hoe meer je beseft dat Nouch echt niet spoort
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef humpty het volgende:
Hoe meer je er naar kijkt hoe meer je beseft dat Nouch echt niet spoort
excuses aanvaard. en thanx Greysquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gaan we doen GreysExcuses @:Adat231
Mot jequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
fijn
lekker gezellig posten
is veel leuker
ik nous tegen gracequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:55 schreef Thorelf het volgende:
hoop eigenlijk nawel tegen grace op de bank
Da fuk hee.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
fijn
lekker gezellig posten
is veel leuker
dan zijn we tenminste EINDELIJK van Nawel verlost. Salar is veeel populairder dan haar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Grace en Nawel hebben samen vijf stemmen die op Salar kunnen. Denk dat het Salar en Nawel worden.
alle 3 van mijquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik nous tegen grace
alhoewel.. beide mogen eruit
hope sooooquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan zijn we tenminste EINDELIJK van Nawel verlost. Salar is veeel populairder dan haar.
dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Momentje van opwelling. Ben al veel rustiger dan vorig jaar hoor.
verschuif dat verdomde potje dan niet de hele tijdquote:
Zijn we al tijden mee bezig.quote:
zolang Salar en Kris er in zittenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:00 schreef Silves het volgende:
kijk ze nu,,zo nep..ik wordt nog eens een zware drinker door BB...wil ik dit nog mee maken tot de finale...
Sorry ik ben bikkelhard als het gaat om media geile neppers, die denken aan..zichzelf en ikke en nog eens aan ikke, ze vragen erom.quote:
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef danilel het volgende:
Salar en Kristoff zijn de enige oprechte naar elkaar in hun vriendschap, daar komt niks tussen.
Denk je?quote:
ik stiekem ook, was net ff een politiek correct antwoordquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Sorry ik ben bikkelhard als het gaat om media geile neppers, die denken aan..zichzelf en ikke en nog eens aan ikke, ze vragen erom.
Oprechte energie hebben die samen, net als Salar met Nouch.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef danilel het volgende:
Salar en Kristoff zijn de enige oprechte naar elkaar in hun vriendschap, daar komt niks tussen.
klopt maar nouche is me toch net iets te berekendquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oprechte energie hebben die samen, net als Salar met Nouch.
Salar en Nouch ook. Salar is gewoon een goede vriend.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef danilel het volgende:
2de is niet correct, Nous en salar gebruiken elkaar , anders zat Nous niet de hele dag bij de bedslet..quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oprechte energie hebben die samen, net als Salar met Nouch.
Die kan niet anders. Die zit in een spagaat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:04 schreef Silves het volgende:
[..]
2de is niet correct, Nous en salar gebruiken elkaar , anders zat Nous niet de hele dag bij de bedslet..
Krijgt hij eindelijk een stijve...heb ooit meegekregen dat Grace gewoon op hem zat te rijden, en helemaal niks daar..de narcist krijgt hem omver als hij in de belangstelling staat..quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
ja joh zing voor de 20ste keer vandaag
Als deze week haar bed genomineerd word, rent ze vrijwillig het huis uit, zaterdagquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:06 schreef danilel het volgende:
[..]
zzm
ziek zwak en misselijk net zoals haar persoonlijkheid
vandaar dat ze geen nek heeft en een ruggegraat..quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die kan niet anders. Die zit in een spagaat.
2de haar badjas genomineerd...quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:07 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als deze week haar bed genomineerd word, rent ze vrijwillig het huis uit, zaterdag
Hij is verlegen.quote:
Jaquote:
ook dat Tobi vaker gekwetst is in het leven en dat hij er daarom voor koos om er niet verder op door te gaanquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Salar gaat niet op Tobi. Maar goed...hij heeft wel meer keus dan Tobias.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:09 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze deed het net toch maar even. Greys is een powervrouw
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef humpty het volgende:
Bijzonder eigenlijk hoe Tobias deed toen hij hoorde dat Kriss in de finale zat
reageerde heel onsportief en krijgt dan al snel door dat het niet politiek correct
is wat hij zegt en doet en probeert het over een andere boeg te gooien
Kan het moeilijk verwoorden maar voor mij was het heel duidelijk dat hij zijn
zelfbeheersing toch wel verloor en zelfs in het heetst van de strijd bang is
dat hij verkeerd overkomt bij de kijkers
Dat is het ook.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef humpty het volgende:
reageerde heel onsportief en krijgt dan al snel door dat het niet politiek correct
Hij spinde zijn argumenten die hij in eerste instantie had, 180 graden naderhand.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef humpty het volgende:
ja vond ik ook. hij kan in no time veranderen in een soort boze monster... vind dat best engquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef humpty het volgende:
Ja dat was eigenlijk precies wat het was. Hij begon in te zien dat hij met zijn reactie in het begin de discussie niet kon winnen en ging het toen over een andere boeg gooien (en verdraaid het verhaal).quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:11 schreef humpty het volgende:
het was ook of de reactie van Nawel hem deed beseffen dat hij heel erg fout zatquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk precies wat het was. Hij begon in te zien dat hij met zijn reactie in het begin de discussie niet kon winnen en ging het toen over een andere boeg gooien (en verdraaid het verhaal).
echt he, deze week geloofde ik er in echt waar ik sweer t uquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef humpty het volgende:
Nawel ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke
Weer een dom gesprek en gaat weer over haar![]()
![]()
![]()
![]()
Nee uitgesloten. Er gaat een Belg nu. Er zijn er nu teveel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef Daana316 het volgende:
Denk toch Salar en Toby op de bank.
Bang dat Salar dan toch weg moet.
Toby krijgt denk ook Gracestemmers erbij weet niet of Nouchinestemmers ook voor Salar gaan.
Ja zou kunnen. Of dat hij daar even de tijd kreeg om na te denken over wat hij nou eigenlijk aan het zeggen was.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was ook of de reactie van Nawel hem deed beseffen dat hij heel erg fout zat
Hopelijk hen je gelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee uitgesloten. Er gaat een Belg nu. Er zijn er nu teveel.
Salar heeft een flinke fanbase heb ik het idee, en hij krijgt vast en zeker het leeuwendeel van de Nouchinestemmers mee. Ik zie Tobias wel vertrekken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef Daana316 het volgende:
Toby krijgt denk ook Gracestemmers erbij weet niet of Nouchinestemmers ook voor Salar gaan.
Het zijn drie Belgen en drie Nederlandersquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
niet zozeer wat Nawel zei inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Of dat hij daar even de tijd kreeg om na te denken over wat hij nou eigenlijk aan het zeggen was.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Goed je weer hier te zien/leźen, man. En topper? Dont make me blush
en kristoff stemmers stemmen ook voor salar om hem te laten blijvenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Salar heeft een flinke fanbase heb ik het idee, en hij krijgt vast en zeker het leeuwendeel van de Nouchinestemmers mee. Ik zie Tobias wel vertrekken.
Jaloersquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je niet bij nawel op bed gaan liggen![]()
![]()
![]()
wees niet bang salar heeft denk ik meer steun dan grace zie bv de poll op facebook met meer dan 10K mensen. Misschien kan iemand die hier weer eens plaatsenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef Daana316 het volgende:
tobi is eng, tobi zit vol opgekropte frustraties, Kan absoluut niet tegen zijn verlies. En hij kan absoluut geen kritiek verdragenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja vond ik ook. hij kan in no time veranderen in een soort boze monster... vind dat best eng
De mijne krijgt hij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:19 schreef danilel het volgende:
[..]
en kristoff stemmers stemmen ook voor salar om hem te laten blijven
Maakt in volgorde niets uit, er gaat nog 1 Belg en 1 NL'er.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel dus daar heeft hij weinig aan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:19 schreef danilel het volgende:
[..]
en kristoff stemmers stemmen ook voor salar om hem te laten blijven
denk dat je je vergistquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel dus daar heeft hij weinig aan.
heerlijk he, dus geld uit de pot verbrastquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:22 schreef humpty het volgende:
Ja nu zet Nawel met die extra stemmen ...prachtig![]()
![]()
![]()
![]()
je kan je ook vergissen, niet iedereen laat zich kennen als die ordinaire volgers van nawel..hebben mss klasse en spelen het net als kris gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel dus daar heeft hij weinig aan.
Giro 555..quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef Yolk het volgende:
Tsunami Week gaat wat te ver volgens Nouchine. Tornado Week of Overstroming Week is beter
Kristof en Salar hebben hier op fok dezelfde "fans". Daarbuiten is het vooral Salar en is Kristof niet bepaald populair.quote:
Ai, dat wist ik niet. Dan Tobias en Salarquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef danilel het volgende:
[..]
ja maar ze mag er maar 2 per persoon inzetten en niet alles op 1
dat mag je van mij best denkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof en Salar hebben hier op fok dezelfde "fans". Daarbuiten is het vooral Salar en is Kristof niet bepaald populair.
Het gaat niet over mijn mening. Dat is gewoon wat ik zie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef Silves het volgende:
[..]
je kan je ook vergissen, niet iedereen laat zich kennen als die ordinaire volgers van nawel..hebben mss klasse en spelen het net als kris gewoon eerlijk.
dat zei ze net zelf en ze was van plan op kris en salar, ik denk nu ook salar en toobquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ai, dat wist ik niet. Dan Tobias en Salar
op de aarde neerkijkend. ben het met je eensquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat niet over mijn mening. Dat is gewoon wat ik zie.
Heb je een poll ofzo die iets anders laat zien?quote:
Maar even zonder dollen. Je zou een goede mod zijn. Snap uberhaubt niet dat je het nog niet bent.quote:
das liefquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar even zonder dollen. Je zou een goede mod zijn. Snap uberhaubt niet dat je het nog niet bent.
kan jij die 10k pole niet plaatsen. het lukt mij niet helaaasquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je een poll ofzo die iets anders laat zien?
blauw zou grays perfect staanquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar even zonder dollen. Je zou een goede mod zijn. Snap uberhaubt niet dat je het nog niet bent.
nu zou mooi zijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat ze zo nog mogen gaan nomineren.
Wie liëfde geeft, mag liefde ontvangen,, wie haat zaait, mag emmers stront over zich heenkrijgen. Jij geeft liefde, en is het terecht dat je dat terugkrijgt❤quote:
Zonder overleg. Hup nomineren. Nawel zit nu met de gebakken peren.quote:
ik mag dat vinden, ik ben aan niemand iets verschuldigd, ik hoef geen verantwoording af te leggenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je een poll ofzo die iets anders laat zien?
How how, steek haar nu niet teveel veren in haar reet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie liëfde geeft, mag liefde ontvangen,, wie haat zaait, mag emmers stront over zich heenkrijgen. Jij geeft liefde, en is het terecht dat je dat terugkrijgt❤
Zo is datquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:31 schreef danilel het volgende:
[..]
ik mag dat vinden, ik ben aan niemand iets verschuldigd, ik hoef geen verantwoording af te leggen
Geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:31 schreef danilel het volgende:
[..]
ik mag dat vinden, ik ben aan niemand iets verschuldigd, ik hoef geen verantwoording af te leggen
nou zegquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie liëfde geeft, mag liefde ontvangen,, wie haat zaait, mag emmers stront over zich heenkrijgen. Jij geeft liefde, en is het terecht dat je dat terugkrijgt❤
ik denk dat Nawel het wel redquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zonder overleg. Hup nomineren. Nawel zit nu met de gebakken peren.
Dit is een forum, dat is bedoeld om je mening te delen, als het netjes gebeurd. Niets mis mee, inderdaad. Als men hiel ook en wil likken, moeten ze maar de politiek inquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zou het niet weten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:32 schreef Adat231 het volgende:
sorry wil even een off topic vraag stellen: iemand ooit nog iets gehoord van Gizmo en Punkman? mis ze hier
ja die zijn er nogquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:32 schreef Adat231 het volgende:
sorry wil even een off topic vraag stellen: iemand ooit nog iets gehoord van Gizmo en Punkman? mis ze hier
Word ook wel moeilijk in deze fasequote:Op woensdag 9 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Nawel het wel red
er zijn anderen die van gekkigheid dan niet weten wat ze moeten doen
Wees maar niet bang hoor. Ik vind jou ook nog wel lief😉quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
How how, steek haar nu niet teveel veren in haar reet.
huh?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:34 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
yvonne heeft sowieso jouw back, jij hebt geen kleurtje nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |