abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204074096
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:27 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ik geef elke vrouw die ik tegenkom altijd even een lekkere tik op de kont.
Ik heb dat vaker meegemaakt, maar nog nooit op de werkvloer. Er zijn wel subtiele vormen van seksisme, maar daarvan denk zelfs ik dat je er maar mee om moet kunnen gaan. Ik zal ook soms wel iets generaliserends over mannen zeggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 14 maart 2022 @ 11:32:04 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204074100
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik trek een parallel. Gündogan vindt zichzelf ook niet een pestkop, maar noemt zichzelf directief en temperamentvol. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je gedraagt op de werkvloer.
En wat ik dus aan gaf, het feit dat ze Koekoek aangesproken heeft op hygiëne vind ik niet echt een toonbeeld van laakbaar gedrag. Wat eerder wel zo naar buiten toe werd gebracht.
Het hoeft het helemaal niet te zijn, maar kán absoluut wel zo zijn.
Als ik die zaken uit het NRC lees zit het m niet (per se) alleen in specifiek gedrag vanuit haar, concrete acties, maar (iig) ook een cultuuraspect.
En met de groepsappnaam bijvoorbeeld en andere zaken die spelen, zou er best meer foute boel kunnen zijn daar in de bedrijfscultuur.
Dat is dan ook niet opgelost door alleen Nilüfer te verwijderen, al kan ze prima een aanstichter zijn.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 14 maart 2022 @ 11:33:32 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204074126
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:27 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ik geef elke vrouw die ik tegenkom altijd even een lekkere tik op de kont.
De vraag die wel een beetje wie de kwalificatie 'lekker' dan maakt :T
pi_204074133
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:32 schreef Molo het volgende:

[..]
En wat ik dus aan gaf, het feit dat ze Koekoek aangesproken heeft op hygiëne vind ik niet echt een toonbeeld van laakbaar gedrag. Wat eerder wel zo naar buiten toe werd gebracht.
Het hoeft het helemaal niet te zijn, maar kán absoluut wel zo zijn.
Dat is waar!

En ter verdediging van opmerkingen over uiterlijkheden: in de politiek doen die ertoe. Rutte en Balkenende hebben ook commentaar gehad op hun uiterlijk en daar iets mee gedaan. En ik vind Koekkoek er ook slonzig uitzien. Tegen Gündogan zou ik zeggen ze er iets minder als Cruella de Vil uit zou mogen zien.
  maandag 14 maart 2022 @ 11:35:44 #255
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204074153
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:33 schreef Molo het volgende:

[..]
De vraag die wel een beetje wie de kwalificatie 'lekker' dan maakt :T
Nou, mijn hand bevat een helende werking dus die vrouwen moeten blij zijn dat mijn hand hun kont aanraakt. Sterker nog; ik stel de volgende keer een factuur op.
pi_204074249
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:35 schreef xzaz het volgende:

[..]
Nou, mijn hand bevat een helende werking dus die vrouwen moeten blij zijn dat mijn hand hun kont aanraakt. Sterker nog; ik stel de volgende keer een factuur op.
Zou je 'n dronken Gundogan 'meepakken' op een bedrijfsborrel?
pi_204074261
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is waar!

En ter verdediging van opmerkingen over uiterlijkheden: in de politiek doen die ertoe. Rutte en Balkenende hebben ook commentaar gehad op hun uiterlijk en daar iets mee gedaan. En ik vind Koekkoek er ook slonzig uitzien. Tegen Gündogan zou ik zeggen ze er iets minder als Cruella de Vil uit zou mogen zien.
Ze ziet er 'n beetje uit alsof ze 'n Amazonewoud heeft staan onder minimaal d'r oksels.
  maandag 14 maart 2022 @ 11:46:15 #258
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204074273
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zou je 'n dronken Gundogan 'meepakken' op een bedrijfsborrel?
pi_204074318
Goed draadje

twitter
pi_204074363
Is ook veel zeggend dat beide kampen doodsbang zijn.

twitter
  maandag 14 maart 2022 @ 11:52:57 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204074366
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:49 schreef potjecreme het volgende:
Goed draadje

[ twitter ]

Toepasselijk nummertje wel
pi_204074395
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:49 schreef potjecreme het volgende:
Goed draadje

[ twitter ]
Mediation proberen ze ook echt alleen nog maar omdat de rechter het heeft gezegd. Was al wel duidelijk dat dat geen enkel nut heeft.
pi_204074461
Had het probleem Gundogan überhaupt geruisloos opgelost kunnen worden?
pi_204074510
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik zie het probleem niet. Lijkt me wel een toffe collega, beetje een gebruiksaanwijzing maar dat heb je altijd bij de minder fletse persoonlijkheden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204074514
quote:
Nu blijkt dat de helft van de partij meer fan is van haar dan van Dassen en de andere helft vertrekt als zij blijft: nee, denk het niet. In elk geval niet in het stadium waar ze al waren bij de eerste melding.

Veel meldingen gaan over zaken voor ze kamerlid was, toen had dit natuurlijk naar voren moeten komen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 14 maart 2022 @ 12:34:49 #266
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204074961
quote:
Opgelost wellicht niet maar ze hadden wellicht beter de normale procedures kunnen volgen die bij het wegwerken van een niet functionerende collega horen. En het beter zo kunnen plannen dat het tot na de GR-verkiezingen buiten de openbaarheid bleef.
  maandag 14 maart 2022 @ 12:59:10 #267
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204075250
Wie heeft haar op twee gezet als je weet dat de persoonlijkheden in de potentiële fractie totaal niet matchen? En Gündogan heeft een stevige en wellicht onaardige persoonlijkheid, maar dat is absoluut geen reden om haar op deze manier voor de bus te gooien met het zeer beladen 'grensoverschrijdend'. Volt komt zichzelf hier hard tegen, in het echte leven moet je tegen een stootje kunnen en de onaardige stamgast direct durven aanspreken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204075680
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef Andromache het volgende:
Wie heeft haar op twee gezet als je weet dat de persoonlijkheden in de potentiële fractie totaal niet matchen? En Gündogan heeft een stevige en wellicht onaardige persoonlijkheid, maar dat is absoluut geen reden om haar op deze manier voor de bus te gooien met het zeer beladen 'grensoverschrijdend'. Volt komt zichzelf hier hard tegen, in het echte leven moet je tegen een stootje kunnen en de onaardige stamgast direct durven aanspreken.
Nou is tegen de billen slaan natuurlijk ook gewoon echt grensoverschrijdend gedrag. En dronken iemand omhelsen en zeggen dat je zin in seks hebt met hem ook. Het is geen verkrachten oid, maar het is wel grensoverschrijdend.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204076103
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nou is tegen de billen slaan natuurlijk ook gewoon echt grensoverschrijdend gedrag. En dronken iemand omhelsen en zeggen dat je zin in seks hebt met hem ook. Het is geen verkrachten oid, maar het is wel grensoverschrijdend.
Mee eens en ik wil het ook niet goedpraten. Maar de nuance dat het om goede vrienden ging moet je er wel bij plaatsen denk ik. Dat is toch wel een hele andere context.
zie email 27 oktober
  maandag 14 maart 2022 @ 19:46:41 #270
138876 Andromache
pi_204079924
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Kom op toch zeg, sneeuwvlokje. Dit kun je niet menen.

Het probleem met deze generatie is dat ze geen normaal gesprek meer durven te voeren als ze van hun stuk raken, en al helemaal niet met een extravagante cougar, maar och wat kunnen ze goed appen en Twitteren en googlen naar meldpunten en hun beklag doen.
pi_204080046
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 19:46 schreef Andromache het volgende:

[..]
Jawel, dat kan ik wel menen. En dan ben je geen sneeuwvlokje, maar iemand met normale normen en waarden.
  maandag 14 maart 2022 @ 20:47:54 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204080894
quote:

[..]

Het probleem met deze generatie is dat ze geen normaal gesprek meer durven te voeren als ze van hun stuk raken, en al helemaal niet met een extravagante cougar, maar och wat kunnen ze goed appen en Twitteren en googlen naar meldpunten en hun beklag doen.
Dat is natuurlijk anders wanneer er een gezagsrelatie bestaat. Als mevrouw Gundogan gaat over de baan van die persoon, dan is het wat lastiger haar sekswensen af te wijzen.
pi_204080977
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk anders wanneer er een gezagsrelatie bestaat. Als mevrouw Gundogan gaat over de baan van die persoon, dan is het wat lastiger haar sekswensen af te wijzen.
Vlag over de kop en voor volk en vaderland de EU dan.
  Vis een optie? maandag 14 maart 2022 @ 20:58:54 #274
70532 loveli
N
pi_204081084
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef Andromache het volgende:
Nou ja, ze moesten meer vrouwen op de lijst hebben, alle beschikbare mannen stonden al op 1, 3, 5, 7, 9...

Een vrouwenquotum is een belediging voor intelligente, competente vrouwen. Die komen er ook wel zonder dat er "een vrouw" op de lijst moet.
crap in = crap out
pi_204081113
quote:

[..]

Wat een onzin om zoiets aan een hele generatie op te hangen
  maandag 14 maart 2022 @ 21:07:59 #276
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204081243
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:58 schreef loveli het volgende:

[..]
Nou ja, ze moesten meer vrouwen op de lijst hebben, alle beschikbare mannen stonden al op 1, 3, 5, 7, 9...

Een vrouwenquotum is een belediging voor intelligente, competente vrouwen. Die komen er ook wel zonder dat er "een vrouw" op de lijst moet.
Nouja als politica is ze best competent maar helaas heeft ze ook nog wat vervelende eigenschappen die je er gratis bij krijgt.
pi_204081614
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, we blijven plakken bij onze eigen soort. Zit in de mens. Een man zal bij gelijke geschiktheid voor een man kiezen.
  maandag 14 maart 2022 @ 21:36:00 #278
138876 Andromache
pi_204081680
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Borrel in privé-tijd maakt dan idd niet uit.
  maandag 14 maart 2022 @ 21:36:43 #279
138876 Andromache
pi_204081689
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:00 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Wat een onzin om zoiets aan een hele generatie op te hangen
Je zal ze de kost geven die niet durven te bellen. Gewoon niet. Alleen appen. Koekoek 2022.
pi_204081841
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:36 schreef Andromache het volgende:

[..]
Je zal ze de kost geven die niet durven te bellen. Gewoon niet. Alleen appen. Koekoek 2022.
En dat is altijd al een probleem geweest voor mensen eind tiener tot begin 20, onzeker zijn over bellen. Al vele generaties lang. Doe nou niet alsof dat iets nieuws is.
  maandag 14 maart 2022 @ 23:24:49 #281
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204083079
Het is allemaal wat. Overigens verdenk ik de mannelijke volters er ook van happy socks te dragen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204083527
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 23:24 schreef -XOR- het volgende:
Het is allemaal wat. Overigens verdenk ik de mannelijke volters er ook van happy socks te dragen.
Zeg. Ik draag altijd happy socks en ik denk er niet aan om Volt te stemmen }:|
pi_204083563
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zeg. Ik draag altijd happy socks en ik denk er niet aan om Volt te stemmen }:|
Ik heb niet eens andere sokken en ik stem toch echt geen volt :D
zie email 27 oktober
  dinsdag 15 maart 2022 @ 00:42:02 #284
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204083609
De Voltificering van Nederland :{

Krijgen jullie in happy socks uitbetaald voor jullie modschap?

[ Bericht 21% gewijzigd door -XOR- op 15-03-2022 00:49:07 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204084432
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
De Voltificering van Nederland :{

Krijgen jullie in happy socks uitbetaald voor jullie modschap?
:D!
pi_204086290
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
En dat is altijd al een probleem geweest voor mensen eind tiener tot begin 20, onzeker zijn over bellen. Al vele generaties lang. Doe nou niet alsof dat iets nieuws is.
Ken er ook nog genoeg die ouder zijn dan dat die als het even kan appen of mailen. Als je er even bij stil staat is bellen eigenlijk ook een waanzinnig onbeleefde manier van communiceren, de analoge equivalent zou zijn dat je de deur plat trapt en dan in iemands oor heel hard gaat brullen dat je NU met diegene wilt praten :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tocadisco op 15-03-2022 11:50:20 ]
pi_204086390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 11:44 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ken er ook nog genoeg die ouder zijn dan dat die als het even kan appen of mailen. Als je er even bij stil staat is bellen eigenlijk ook een waanzinnig onbeleefde manier van communiceren, de analoge equivalent zou zijn dat je de deur plat trapt en dan in iemands oor heel hard gaat brullen dat je NU met diegene wilt praten :D.
Eens - ik heb ook een hekel aan bellen. Als je een goed gesprek met iemand wilt, dan doe je dat face-to-face. In werkverband is het beste alternatief een videogesprek of een e-mail. Laat dat appen en bellen maar zitten.
pi_204086405
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 11:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eens - ik heb ook een hekel aan bellen. Als je een goed gesprek met iemand wilt, dan doe je dat face-to-face. In werkverband is het beste alternatief een videogesprek of een e-mail. Laat dat appen en bellen maar zitten.
Nou woon ik nogal ver van het grootste deel van mijn familie, dus ik bel wel graag. Maar vaak gaat daar een appje aan vooraf of ik even kan bellen.
pi_204086430
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 11:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nou woon ik nogal ver van het grootste deel van mijn familie, dus ik bel wel graag. Maar vaak gaat daar een appje aan vooraf of ik even kan bellen.
Oh, wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten. :Y) Ik heb het puur over werkrelaties. Ik zou niet goed worden van een werkomgeving waarin appen de norm is. Dat gaat maar door en door de hele dag - en avond, als je pech hebt.
pi_204086478
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Oh, wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten. :Y) Ik heb het puur over werkrelaties. Ik zou niet goed worden van een werkomgeving waarin appen de norm is. Dat gaat maar door en door de hele dag - en avond, als je pech hebt.
Bij werkrelaties vind ik bellen dan weer heel normaal. Tenminste, onder werktijden naar een werktelefoon. Daar heb ik nooit enig probleem mee gehad.
pi_204086533
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bij werkrelaties vind ik bellen dan weer heel normaal. Tenminste, onder werktijden naar een werktelefoon. Daar heb ik nooit enig probleem mee gehad.
Het hangt natuurlijk van je functie af. Ik kan me goed voorstellen dat je als je werkzaam bent in de politiek goed bereikbaar moet zijn. En dan nog kun je moeilijke gesprekken het beste face-to-face voeren zodat er naderhand gehuild en getroost kan worden in het kopieerhok. (Vaak meegemaakt...)
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:14:01 #292
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204086656
quote:

[..]
Het is natuurlijk ook cultureel veranderd door de techniek

30 jaar geleden had je alleen de telefoon om iemand op afstand snel te kunnen bereiken. Dus belde je en dan hoorde je wel of het gelegen kwam. Door email en whatsapp kun je minder acute zaken via tekst sturen en kan de ontvanger erop reageren als het uitkomt. Of app je iemand om te vragen of het gelegen komt en je die persoon niet overvalt. Omdat het kan is dat de norm geworden.
pi_204088355
quote:

[..]
Eh nee, je klopt op de deur (of belt aan). Als iemand tijd heeft neemt hij/zij op. Om op de deur terug te komen. Degene doet de deur niet open of wel.
pi_204088752
twitter

Zouden ze bij volt weten dat een aangifte intrekken juridisch helemaal niet kan.
zie email 27 oktober
pi_204088779
Je zal er maar mediator zijn. :D
pi_204088928
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:02 schreef DarkwingDuck het volgende:
Je zal er maar mediator zijn. :D
twitter

Euhm die is er niet. :')
Ondertussen blijven we uiteraard rare en provocerende persverklaringen geven. Wat een bende, zelden vertoond dit.
zie email 27 oktober
pi_204089011
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Euhm die is er niet. :')
Ondertussen blijven we uiteraard rare en provocerende persverklaringen geven. Wat een bende, zelden vertoond dit.
Wel vermakelijk voor de kijkers thuis.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 15:23:42 #298
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204089047
Die reporters staan wel dichtbij. Zo erg stinkt ze dus niet dat ze de 1,5 meter stok weer voorgaats trekken.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 15:26:50 #299
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204089080
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Gunner het volgende:
Die reporters staan wel dichtbij. Zo erg stinkt ze dus niet dat ze de 1,5 meter stok weer voorgaats trekken.
Die zal nu wel tweemaaldaags douchen :D
pi_204090258
quote:
Hoe het nu verder gaat, is ongewis, zegt Dassen. Hij benadrukt dat de veiligheid van de medewerkers voorop staat. Om die reden heeft hij gisteren aan Gündogan gevraagd om vandaag niet naar de Kamer te komen. Want als zij er is, dan komen de medewerkers niet.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-tafel-voor-gesprek
_O- Wat een pleurisbende.
En die Dassen, je krijgt er bijna medelijden mee. Wat een prutser.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')