Nouja als politica is ze best competent maar helaas heeft ze ook nog wat vervelende eigenschappen die je er gratis bij krijgt.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ja, ze moesten meer vrouwen op de lijst hebben, alle beschikbare mannen stonden al op 1, 3, 5, 7, 9...
Een vrouwenquotum is een belediging voor intelligente, competente vrouwen. Die komen er ook wel zonder dat er "een vrouw" op de lijst moet.
Nee, we blijven plakken bij onze eigen soort. Zit in de mens. Een man zal bij gelijke geschiktheid voor een man kiezen.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ja, ze moesten meer vrouwen op de lijst hebben, alle beschikbare mannen stonden al op 1, 3, 5, 7, 9...
Een vrouwenquotum is een belediging voor intelligente, competente vrouwen. Die komen er ook wel zonder dat er "een vrouw" op de lijst moet.
Dat ben ik met je eens. Borrel in privé-tijd maakt dan idd niet uit.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk anders wanneer er een gezagsrelatie bestaat. Als mevrouw Gundogan gaat over de baan van die persoon, dan is het wat lastiger haar sekswensen af te wijzen.
Je zal ze de kost geven die niet durven te bellen. Gewoon niet. Alleen appen. Koekoek 2022.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat een onzin om zoiets aan een hele generatie op te hangen
En dat is altijd al een probleem geweest voor mensen eind tiener tot begin 20, onzeker zijn over bellen. Al vele generaties lang. Doe nou niet alsof dat iets nieuws is.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:36 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je zal ze de kost geven die niet durven te bellen. Gewoon niet. Alleen appen. Koekoek 2022.
Zeg. Ik draag altijd happy socks en ik denk er niet aan om Volt te stemmenquote:Op maandag 14 maart 2022 23:24 schreef -XOR- het volgende:
Het is allemaal wat. Overigens verdenk ik de mannelijke volters er ook van happy socks te dragen.
Ik heb niet eens andere sokken en ik stem toch echt geen voltquote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg. Ik draag altijd happy socks en ik denk er niet aan om Volt te stemmen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:42 schreef -XOR- het volgende:
De Voltificering van Nederland
Krijgen jullie in happy socks uitbetaald voor jullie modschap?
Ken er ook nog genoeg die ouder zijn dan dat die als het even kan appen of mailen. Als je er even bij stil staat is bellen eigenlijk ook een waanzinnig onbeleefde manier van communiceren, de analoge equivalent zou zijn dat je de deur plat trapt en dan in iemands oor heel hard gaat brullen dat je NU met diegene wilt pratenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
En dat is altijd al een probleem geweest voor mensen eind tiener tot begin 20, onzeker zijn over bellen. Al vele generaties lang. Doe nou niet alsof dat iets nieuws is.
Eens - ik heb ook een hekel aan bellen. Als je een goed gesprek met iemand wilt, dan doe je dat face-to-face. In werkverband is het beste alternatief een videogesprek of een e-mail. Laat dat appen en bellen maar zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ken er ook nog genoeg die ouder zijn dan dat die als het even kan appen of mailen. Als je er even bij stil staat is bellen eigenlijk ook een waanzinnig onbeleefde manier van communiceren, de analoge equivalent zou zijn dat je de deur plat trapt en dan in iemands oor heel hard gaat brullen dat je NU met diegene wilt praten.
Nou woon ik nogal ver van het grootste deel van mijn familie, dus ik bel wel graag. Maar vaak gaat daar een appje aan vooraf of ik even kan bellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eens - ik heb ook een hekel aan bellen. Als je een goed gesprek met iemand wilt, dan doe je dat face-to-face. In werkverband is het beste alternatief een videogesprek of een e-mail. Laat dat appen en bellen maar zitten.
Oh, wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou woon ik nogal ver van het grootste deel van mijn familie, dus ik bel wel graag. Maar vaak gaat daar een appje aan vooraf of ik even kan bellen.
Bij werkrelaties vind ik bellen dan weer heel normaal. Tenminste, onder werktijden naar een werktelefoon. Daar heb ik nooit enig probleem mee gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten.Ik heb het puur over werkrelaties. Ik zou niet goed worden van een werkomgeving waarin appen de norm is. Dat gaat maar door en door de hele dag - en avond, als je pech hebt.
Het hangt natuurlijk van je functie af. Ik kan me goed voorstellen dat je als je werkzaam bent in de politiek goed bereikbaar moet zijn. En dan nog kun je moeilijke gesprekken het beste face-to-face voeren zodat er naderhand gehuild en getroost kan worden in het kopieerhok. (Vaak meegemaakt...)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij werkrelaties vind ik bellen dan weer heel normaal. Tenminste, onder werktijden naar een werktelefoon. Daar heb ik nooit enig probleem mee gehad.
Het is natuurlijk ook cultureel veranderd door de techniekquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ken er ook nog genoeg die ouder zijn dan dat die als het even kan appen of mailen. Als je er even bij stil staat is bellen eigenlijk ook een waanzinnig onbeleefde manier van communiceren, de analoge equivalent zou zijn dat je de deur plat trapt en dan in iemands oor heel hard gaat brullen dat je NU met diegene wilt praten.
Eh nee, je klopt op de deur (of belt aan). Als iemand tijd heeft neemt hij/zij op. Om op de deur terug te komen. Degene doet de deur niet open of wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
quote:
Wel vermakelijk voor de kijkers thuis.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Euhm die is er niet.![]()
Ondertussen blijven we uiteraard rare en provocerende persverklaringen geven. Wat een bende, zelden vertoond dit.
Die zal nu wel tweemaaldaags douchenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Gunner het volgende:
Die reporters staan wel dichtbij. Zo erg stinkt ze dus niet dat ze de 1,5 meter stok weer voorgaats trekken.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-tafel-voor-gesprekquote:Hoe het nu verder gaat, is ongewis, zegt Dassen. Hij benadrukt dat de veiligheid van de medewerkers voorop staat. Om die reden heeft hij gisteren aan Gündogan gevraagd om vandaag niet naar de Kamer te komen. Want als zij er is, dan komen de medewerkers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |