Ik ook. Aan de andere kant prima concurrentie voor D66. Daar heb ik ook helemaal niets mee, nog minder eigenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die partij. Vind het echt 'n vreselijke partij. Dus zit met wat leedvermaak de boel te volgen.
Wie zou het dan kunnen overnemen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:50 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat als ze deze periode willen redden dat Dassen beter kan opstappen. Hij heeft deze puinhoop veroorzaakt en het is niet heel lastig om een betere fv te zijn dan hem.
Ik zou zeggen de nummer 4 van de lijstquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wie zou het dan kunnen overnemen?
Want als fractielid mag je geen klacht indienen over grensoverschrijdend gedrag van je collega fractielid?quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:40 schreef Leandra het volgende:
Mwah, als het klopt dat Koekkoek ook een van de klagers is dan is zij ook wel klaar hoor, wat een intense faal als je na zo'n brief, zelf als mede-fractielid ook een klacht neerlegt.
Dat za ook niet fijn samenwerken zijn maar iedereen heeft wel een collag waar die de pik op heeft. Maar in de leidinggevende positie is het wat lastiger.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:40 schreef Leandra het volgende:
Mwah, als het klopt dat Koekkoek ook een van de klagers is dan is zij ook wel klaar hoor, wat een intense faal als je na zo'n brief, zelf als mede-fractielid ook een klacht neerlegt.
Koekoek? Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de nummer 4 van de lijst
Ernst Boutkan. 26 jaar. Ik weet niet maar dat lijkt me ook een grote gok.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik bedoel dan degene die de zetel van Dassen zou innemen.
Ik tel hun zetels eigenlijk altijd bij elkaar op. Vind het vooral veel van hetzelfde. Op EU-gebied is Volt zelfs 'n beetje d66 on steroids.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:42 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik ook. Aan de andere kant prima concurrentie voor D66. Daar heb ik ook helemaal niets mee, nog minder eigenlijk.
Pragmatisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik tel hun zetels eigenlijk altijd bij elkaar op. Vind het vooral veel van hetzelfde. Op EU-gebied is Volt zelfs 'n beetje d66 on steroids.
Die zijn bezig met een Team Verantwoord Gedrag binnen hun club en allerlei richtlijnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:28 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Pragmatisch.
Hoe gaat het eigenlijk met die onderzoeken die bij D66 hebben plaatsgevonden en waar ze na de verkiezingen vol mee aan de bak zouden gaan? Weet jij daar iets van?
Jawel, volgens de regels, dus niet schijnheilig achteraf als er een onderzoek begonnen is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:44 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Want als fractielid mag je geen klacht indienen over grensoverschrijdend gedrag van je collega fractielid?
Waar kan ik die regels vinden? Ik ben mij er volstrekt niet bewust van dat er tijdens een lopend onderzoek geen nieuwe klachten ingediend kunnen worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, volgens de regels, dus niet schijnheilig achteraf als er een onderzoek begonnen is.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:50 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Waar kan ik die regels vinden? Ik ben mij er volstrekt niet bewust van dat er tijdens een lopend onderzoek geen nieuwe klachten ingediend kunnen worden.
En waar kan ik vinden dat er geen sprake kan zijn van grensoverschrijdend gedrag als de twee betrokkenen op gelijk niveau werkzaam zijn?
Uit de uitspraak van de rechter:quote:24. (on)gewenste Omgangsvormen
a. We dragen zorg voor elkaars fysieke, mentale en sociale welzijn.
b. Bij frictie of vragen over eigen of andermans gedrag treedt men in overleg met elkaar of de ambtelijk secretaris met het oog op het vinden van een oplossing.
c. Met het oog op het voorkomen van ongewenste omgangsvormen en misverstanden is heldere communicatie noodzakelijk. (…)
d. Indien wenselijk voor medewerker of Kamerlid is het onder alle omstandigheden mogelijk om in gesprek te gaan met de externe vertrouwenspersoon van de Tweede Kamer. Of, indien beschikbaar, de vertrouwenspersoon van Volt NL.
25. Verbetertraject bij wrijving of conflicten
a. Indien gedrag in lijn met artikel 22, 23 en 24 van een Kamerlid of medewerker aanleiding geeft tot frictie of verbetering noodzakelijk is wordt gezamenlijk een verbeterplan opgesteld tussen betrokken Kamerlid(en), medewerker(s) en ambtelijk secretaris.
Nou nee, dat impliceer je hiermee; "Tussen Gundogan en Koekkoek is geen sprake van een machtsverschil."quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Uit de uitspraak van de rechter:
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2022:1089
En je verzint zelf dat ik zou hebben gezegd dat er geen sprake zou kunnen zijn van grensoverschrijdend gedrag tussen 2 mensen waar geen machtsverschil tussen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |