Misschien, maar die hebben ze dus wel en daarom doet hij dat niet. Kauwgomballeneconomie of niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat weet hij ook wel, en als Rusland niet over massavernietigingswapens kon beschikken dan had de NAVO al lang en breed ingegrepen.
Daarom vroeg ik hem ook hoe een nog grotere oorlog, waarbij meerdere landen betrokken zijn, eruit zou zien.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien, maar die hebben ze dus wel en daarom doet hij dat niet. Kauwgomballeneconomie of niet.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar Rusland heeft die dingen nu eenmaal en laten we nu maar niet gaan kijken in hoeverre men die ook bereid is om te gaan inzetten. Poetin is er volgens mij gek genoeg voor. En ja, dan krijg je MAD, maar dat moeten we gewoon te allen tijde willen voorkomen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat weet hij ook wel, en als Rusland niet over massavernietigingswapens kon beschikken dan had de NAVO al lang en breed ingegrepen.
Het antwoord gaf je min of meer zelf al hè.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik hem ook hoe een nog grotere oorlog, waarbij meerdere landen betrokken zijn, eruit zou zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit?. muiterij?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Na de Canadezen (500), Amerikanen (5000) en Britten (3000) hebben nu ook de Belarusians genoeg man voor een eigen battalion (400).
https://www.reddit.com/r/(...)_created_a_separate/
In Ukraine, Belarusians have created a separate battalion named after Kastus Kalinouski to defend Kyiv. According to them, more than 200 Belarusians have already joined the territorial defense of Ukraine, another 300 intend to go to Ukraine.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:54 schreef superniger het volgende:
Lekker ergeren aan deuger Maaike.
[ twitter ]Is Maaike niet gewoon een complotwappie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Sinds Trump lijkt Bush een redelijk normale president, maar vergeet niet dat men destijds dacht dat de VS niet lager konden zinken. Ook hebben de VS geen delen van Irak ingenomen, dat zegt al wat over het verschil in intenties met de Russen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:48 schreef theunderdog het volgende:
Blackwater heeft vooral bloemetjes aan Iraakse dames gegeven en knuffels aan kinderen.
Staan ze om bekend. Hun liefdadigheid. Of de Slag om Faludjah Het gebruik van Agent Orange in Vietnam heeft ook niets dan schoonheid gebracht.
Geen terreur volgens Speknek.
Waarom? (Ik spreek geen Roemeens.)quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:56 schreef Halcon het volgende:
Oekraïne trekt de trainerslicentie van Tymoshchuck in, "wist" z'n interlandcarriere en alle prijzen die 'ie heeft gepakt.
https://www.digisport.ro/(...)t-tymoshchuk-1562925
Ach, heb een militair gekend die altijd probeerde konijnen te vangen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar er zijn echt geen logistieke problemen hoor.
Omdat hij zich niet heeft uitgesproken tegen de inval van Rusland en omdat 'ie niet is opgestapt bij Zenit.quote:
misschien al naar schuilkelders?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
Wat ik wel opmerkelijk vind aan deze video is dat er geen (sporen van) slachtoffers lijken te zijn? En wat doet die emmer met rood spul daar op 1:03?
[ twitter ]
Waarom is dat opmerkelijk?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
Wat ik wel opmerkelijk vind aan deze video is dat er geen (sporen van) slachtoffers lijken te zijn? En wat doet die emmer met rood spul daar op 1:03?
De eerste vraag die in mij opkomt is waarom je in godsnaam een kinderziekenhuis zou opblazen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Dit was dan ook geen kinderziekenhuis, maar een biolab waar nazi's aan het werk waren!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De eerste vraag die in mij opkomt is waarom je in godsnaam een kinderziekenhuis zou opblazen.
Nou... als je denkt dat dat potentiele nazi's zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De eerste vraag die in mij opkomt is waarom je in godsnaam een kinderziekenhuis zou opblazen.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Poem_ het volgende:
[..]![]()
De man is president van een land wat verwikkeld is in een oorlog en al 2 weken te kampen heeft met diverse bombardementen op diverse steden waarbij links en rechts doden vallen. Heel gek dat je dan inderdaad niet heel koeltjes reageert.
En terecht een Staat kan en dient internet niet verzoeken om domeinen te blokkeren.quote:bron: icann 08nar22
The president and CEO of the Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN) has denied a Ukrainian request that would have effectively cut the rest of the world off from Russian websites, as Russia's ongoing invasion of its neighbor entered its seventh day.
.... ....
"In our role as the technical coordinator of unique identifiers for the Internet, we take actions to ensure that the workings of the Internet are not politicized, and we have no sanction-levying authority," ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |