SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMy life is a joke and i'm not laughing anymore.
Maar je moet die duct tape wel over die snavels van die 3 vrouwen laten zitten natuurlijk. Wordt het veel rustiger.quote:
quote:
quote:
En kipschnitzel.quote:
Dat zal weinig verschil maken.quote:
ze trekt wel losers aanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:09 schreef Angelflush het volgende:
Ik lees hier dat men Tobias een zeur vindt, en ja hij kan ook best zeuren maar sjees Nawel is echt nog veel erger hoor.
Ik zit met verbazing te luisteren hoe zij negatief over alles is. Er is haar zoveel aangedaan en AL haar vrienden zijn eruit.
Tering ( excuses voor t woord) maar man man man wat een vreselijk mens.
Neehee,de schnitzels is Kristof in de voorraadkamer aan het bakken.quote:
Minstens 10 keer.quote:
ze leek zoiets vanmiddag in de tuin al te zeggen tegen nous. nouss moet iets beter dr best doen om salar te helpenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:19 schreef Lux069 het volgende:
Deze had ik echt niet zien aankomen, denk dat de Salar in tranen bij de game dit veroorzaakt heeft.
Gaat over dat ze het moeilijk vind om met Salar in gesprek te gaan, dat Nouch haar wil helpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:21 schreef Sestra666 het volgende:
ik wil dan met heel mijn ziel in u kruipen en stond toen alleen met hem
Yeahhhh dat vermoeden schreef ik net alquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:17 schreef Lux069 het volgende:
Wajo Nawel zegt liever met Salar verder te gaan ipv Tobias.
Zou echt fantastisch zijn als ze hierin de switch maakt.
Ideale scenario, en Kristof dan blijven uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Yeahhhh dat vermoeden schreef ik net al
gwn straks een flinke schep suiker in de koffie. dan staat het weer rechtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef spapaars het volgende:
Gezocht
Een echte Salar fan die een nier kan missen.
[ afbeelding ]
En terecht , dat doen de meeste daar. Ook als Nawel gekookt heeft wordt ze daarvoor bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
Nawel moet straks Tobi wel bedanken voor het koken.
Niet normaal hoe die snel maaltquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat snelle kauwen van Salar, 't is net 'n Saeco koffiemolensnel snel, volgende hap
Ja dat laatste. Snap niet waarom ze zo'n ontzag voor die krijserd heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef suzi1 het volgende:
iig dat ze om salar kan lachen. mss moet ze even dr trots opzij zetten en dr angst voor grace ook
Tobi wilde toch dat er minder olie gebruikt zou worden bij het bakken van het brood?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
Tobi gaat brood frituren.
[ afbeelding ]
Even vergeten dan zeker.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobi wilde toch dat er minder olie gebruikt zou worden bij het bakken van het brood?
het mooie was dat toen hij de dop eraf deed er nog een zooi over zn hand ging.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobi wilde toch dat er minder olie gebruikt zou worden bij het bakken van het brood?
Maar ze doet het niet begrijp ik ook uit dat gesprek , ze wil Grace geen pijn doen en Salar heeft haar zoveel pijn gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:17 schreef Lux069 het volgende:
en daar zou nouss dan een beetje flink meer haar best kunnen doen, ipv te zeggen, ja hij heeft je heel veel pijn gedaan hequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Maar ze doet het niet begrijp ik ook uit dat gesprek , ze wil Grace geen pijn doen en Salar heeft haar zoveel pijn gedaan.![]()
dat begrijp ik dan niet van nouch, Die zou toch met hand en tand Salar moeten verdedigen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en daar zou nouss dan een beetje flink meer haar best kunnen doen, ipv te zeggen, ja hij heeft je heel veel pijn gedaan he
Channelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:38 schreef suzi1 het volgende:
die is aan het changelen, of hoe noem je dat
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben ook hun beste tijd gehad.
[ afbeelding ]
Misschien maakt Tobias nog een " foutje "quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Maar ze doet het niet begrijp ik ook uit dat gesprek , ze wil Grace geen pijn doen en Salar heeft haar zoveel pijn gedaan.![]()
Foto !!!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:13 schreef suzi1 het volgende:
ik kleed me graag kleurig, zodat men denkt dat ik altijd vrolijk ben
Idd ook al gemerkt. Maar Salar blijft mijn topper, tezamen met Kristof.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat snelle kauwen van Salar, 't is net 'n Saeco koffiemolensnel snel, volgende hap
ik hoop het niet want dan komt nawel er zelf op met chris.... en ik gun haar wel een weekje rustquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Misschien maakt Tobias nog een " foutje "
Oow, ik ben ook een zoutkapper hoor !quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef spapaars het volgende:
Gezocht
Een echte Salar fan die een nier kan missen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef suzi1 het volgende:
nouz moet gwn echt salar flink ophemelen bij haar
salar mag dan best gebruik maken van zn charmes ook daarbij. ik zeg win voor salar!
Jij ook alquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgend jaar ben ik 100 dagen lang live te volgen in BB
En je gaat winnen toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Strenge man ;-)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn man had die hand onder der hoofd weggeslagen
haha dat zat ik ook al te denkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze dankt onze lieve heer voor het geweldige eten van Tobi gemaakt heeft?
I hope so. Krijg al mijn stemmen Suuz ! Tenzij je altijd op bed gaat liggen daar ;-)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Wie weet houd @suzi1 er wel van om onder het bed te gaan liggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
I hope so. Krijg al mijn stemmen Suuz ! Tenzij je altijd op bed gaat liggen daar ;-)
ik lig net zo makkelijk op de bankquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
I hope so. Krijg al mijn stemmen Suuz ! Tenzij je altijd op bed gaat liggen daar ;-)
voor het afluisteren ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet houd @:suzi1 er wel van om onder het bed te gaan liggen
Ik vind jou heel lief enzo maar jij plaatst hier net berichten zoals ik whatsapp haha. Kan je misschien proberen om wat meer zinnen in 1 bericht te doen? Voor elke zin heb je een nieuw bericht, leest minder lekkerquote:
Vliegtuigje voor Suuz is alvast geregeld bij vrienden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:46 schreef suzi1 het volgende:
ik win als er geen probleem is met mijn gehang
Dit was prachtig, ik hoop zo dat ze dit doet. Ze gunde het Salar meer dan Tobias zei ze.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:17 schreef Lux069 het volgende:
Dat een gesprek met Tobias vaak awkward is, en je na 2 minuten niet meer weet wat je moet zeggen. Noes herkende dat ook en had hetzelfdequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:21 schreef Sestra666 het volgende:
wat zei noesik wil dan met heel mijn ziel in u kruipen en stond toen alleen met hem ? in de keuken en dacht awkward ofzoiets
pin me er niet op vast, maar zo kreeg ik het mee
Hij zei ooit, ik hoef maar 10 min in de zon te zitten en ben zwart..zit al dagen in de zon, en ziet er uit nog altijd als een kaaskop..quote:
Nix bijgelezen en verrék ook nix gemist, hoe groot is die kansquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:00 schreef Silves het volgende:
Hi bijgelezen, gekeken..niks gemist zie ik, alleen de tobi die nog erger is als een kleuter die ik ik ik ik ik ook hebben..
ja stel je voor ze moet met haar moeder NU al naar de chemo..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:00 schreef mijntjexx het volgende:
Ze denken trouwens allemaal dat het nog 4,5 week gaat duren. Hadden Grace, Noes en Nawel het net over. Ze zouden toch deze week te horen krijgen dat het korter ging duren. Wil dat ze het weten, want grace wordt gek dan. Ze wilde er nog niet aan denken dat het bijna afgelopen is zei ze net ( en denkt dus nog 4,5 week)
Fb?? heb jij het daar gezellig?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix bijgelezen en verrék ook nix gemist, hoe groot is die kans
Ohhja.. dat de FB gezelliger is![]()
Wat een mens he, vreselijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:03 schreef Silves het volgende:
[..]
ja stel je voor ze moet met haar moeder NU al naar de chemo..
Hij is meestal nogal rood nadat hij in de zon heeft gezeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij zei ooit, ik hoef maar 10 min in de zon te zitten en ben zwart..zit al dagen in de zon, en ziet er uit nog altijd als een kaaskop..
ja soms doe ik meer. maar komt omdat mijn gedachten soms ook pas verder gaan na een submitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vind jou heel lief enzo maar jij plaatst hier net berichten zoals ik whatsapp haha. Kan je misschien proberen om wat meer zinnen in 1 bericht te doen? Voor elke zin heb je een nieuw bericht, leest minder lekker
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is meestal nogal rood nadat hij in de zon heeft gezeten.
Gebruiken jullie "kaaskop" ook voor een hollander ? Wordt in vlaanderen gebruikt als een minimaal scheldwoord voor een nederlander: "keeskop" in de kempen, "kaaskop" bij de rest van vlaanderen. Ik zelf zal dat NOOIT gebruiken omdat ik me meer verwant voel met nederland dan ons miserabel belgië. Vandaar ook al mijn uitstapjes vooral naar Nederland (Eindhoven, Veldhoven, volledige kust Zeeland, Maastricht...).quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij zei ooit, ik hoef maar 10 min in de zon te zitten en ben zwart..zit al dagen in de zon, en ziet er uit nog altijd als een kaaskop..
Wij op onze vrij dagen naar luik, antwerpen, oostende en dat al tig jaren, nooit gaan wij nederland in, meestal echt in belgie , vooral om te eten...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gebruiken jullie "kaaskop" ook voor een hollander ? Wordt in vlaanderen gebruikt als een minimaal scheldwoord voor een nederlander: "keeskop" in de kempen, "kaaskop" bij de rest van vlaanderen. Ik zelf zal dat NOOIT gebruiken omdat ik me meer verwant voel met nederland dan ons miserabel belgië. Vandaar ook al mijn uitstapjes vooral naar Nederland (Eindhoven, Veldhoven, volledige kust Zeeland, Maastricht...).
Ook dan zal Kristof vertrekken. Kris moet nog een pin pakken maar dat lijkt niet mogelijk deze week.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:06 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind het zo mooi en lief dat Kristof al geaccepteerd heeft dat hij gaat zaterdag..en daarom hoop ik zo dat hij niet hoeft te gaan. Hopen op een wondertje dat gvd Tobias erop komt.
en om te tankenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Wij op onze vrij dagen naar luik, antwerpen, oostende en dat al tig jaren, nooit gaan wij nederland in, meestal echt in belgie , vooral om te eten...
Ik gebruik het woord niet echt maar het is ook niet echt een belediging. Gewoon een woordje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gebruiken jullie "kaaskop" ook voor een hollander ? Wordt in vlaanderen gebruikt als een minimaal scheldwoord voor een nederlander: "keeskop" in de kempen, "kaaskop" bij de rest van vlaanderen. Ik zelf zal dat NOOIT gebruiken omdat ik me meer verwant voel met nederland dan ons miserabel belgië. Vandaar ook al mijn uitstapjes vooral naar Nederland (Eindhoven, Veldhoven, volledige kust Zeeland, Maastricht...).
we wonen 5 min van de grens, tankstation is korter bij, dan de nederlandse..sigaretten is ook wel handig daar, maar voor hoelang?quote:
Ja doen we, boeien. Waarom zouden we onszelf geen kaaskop noemen, zijn we tochquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
ja dat is de vraag idd. heerlijk dat je zo dichtbij woont, dan had ik het ook wel gewetenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:13 schreef Silves het volgende:
[..]
we wonen 5 min van de grens, tankstation is korter bij, dan de nederlandse..sigaretten is ook wel handig daar, maar voor hoelang?
ik hoop het 1equote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Nomineren of die kut verjaardag van Tobi
Ja ze moet dan afscheid nemen van haar grootste liefde he, en wedden dat ze voelt dat hij haar niet wil na BBquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:14 schreef Verida het volgende:
Vreselijk toch, dan heeft ze dus haar moeder gezien, ziet er niet goed uit, heeft inmiddels een pruik op en dan nog zeggen dat je het jammer vindt dat het haast is afgelopen .
Ze zou zich de ogen uit de kop moeten schamen
ja kaaskop is een compliment, we maken een goeie beurt als het om kaas maken gaat, en tobi zeurt elke dag om zijn gemis aan kaas..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord niet echt maar het is ook niet echt een belediging. Gewoon een woordje.
We zullen het zien......kijk naar Dimi en Vera.....hebben toch nog een leuke tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja ze moet dan afscheid nemen van haar grootste liefde he, en wedden dat ze voelt dat hij haar niet wil na BB
Tuurlijk wordt dat nooit wat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja ze moet dan afscheid nemen van haar grootste liefde he, en wedden dat ze voelt dat hij haar niet wil na BB
Tobi wil Grace echt niet, en daar geniet ik van. Alletwee snel opzouten aubquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
We zullen het zien......kijk naar Dimi en Vera.....hebben toch nog een leuke tijd.
Werd dat ook niet van Dimi gezegd, zelfs door de bewoners??quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:17 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tobi wil Grace echt niet, en daar geniet ik van. Alletwee snel opzouten aub
Dat is allemaal fake volgens mensen op FB.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
We zullen het zien......kijk naar Dimi en Vera.....hebben toch nog een leuke tijd.
Van Dimi en Vera had ik het wel verwacht, Dimi was ongemakkelijk door de camera's volgens mij. Maar dat vond ik in het huis ook al een leuk stel mensen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb ik mij ook wel over verbaasd. Denk dat Dimi toch teveel met de camera's en het spel bezig was om zijn gevoel over te brengen. Zo klungelig en onhandig iedere keer. Leuk voor zequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moeder opeens een pruik hebben en moe eruit zien. Ik word spontaan misselijk van het idee al, wat doet dat wijf in godsnaam nog daar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:17 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tobi wil Grace echt niet, en daar geniet ik van. Alletwee snel opzouten aub
Zolang ze volgers hebben, zullen ze gelukkig zijn..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is allemaal fake volgens mensen op FB.
once in a lifetime experience, en ze heeft met God afgesproken dat er niets met haar moeder zou gebeuren in de tijd dat ze in het huis zat. En God heeft haar naar BB laten gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Je moeder opeens een pruik hebben en moe eruit zien. Ik word spontaan misselijk van het idee al, wat doet dat wijf in godsnaam nog daar.
Ze is doodziekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
die pruik is niet zo vreemd hoor, is sws al vrij normaal in die cultuur op jonge leeftijd
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Op blijven tot na 00:00 uur want zingen voor jarige Tobi.
Haar moeder heeft chemotherapie, ik denk dat die pruik is omdat ze haar haar kwijt raaktquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
die pruik is niet zo vreemd hoor, is sws al vrij normaal in die cultuur op jonge leeftijd
Bizar hequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
once in a lifetime experience, en ze heeft met God afgesproken dat er niets met haar moeder zou gebeuren in de tijd dat ze in het huis zat. En God heeft haar naar BB laten gaan![]()
Gaat om de moeder die alvleeskanker heeft, en nu 10 weken chemo krijgt, en een pruikje op heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
Niet aan te slepen uit china,,ze is nogal fan van Ali..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:22 schreef suzi1 het volgende:
ja ik weet van de chemo
maar een pruik zien is voor hen niet zo vreemd bedoel ik te zeggen dus
Waarom volgt u mij?quote:
ja dan maar een andere camera pakken...ojee hij volgt me weer, dan maar gaan stofzuigen, dammn alweer volgt hij me weer...quote:
Slimste camera in het huis jaquote:
wow wat woon jij heerlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo..![]()
Ik weiger nog langer te wonen in een straat die naar de verkeerde koningin is genoemd. .![]()
Dit is beter.![]()
En de gemeente moet ook dat standbeeld verderop maar snel vervangen.![]()
[ afbeelding ]
rekening niet betaald?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:28 schreef suzi1 het volgende:
oo ik heb ook maar 4 minuten om te douchen vandaag
Zo hoort het ook. Ook daar heeft QN haar personeel voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:30 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Salar maakt doucheputje even schoon, nawel is zeker net ervoor geweest
ik verbaasde mij er meer over wat hij er uit haaldequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Ook daar heeft QN haar personeel voor.
Daarom dat er niemand te zien is. Iedereen ligt op bed waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo..![]()
Ik weiger nog langer te wonen in een straat die naar de verkeerde koningin is genoemd. .![]()
Dit is beter.![]()
En de gemeente moet ook dat standbeeld verderop maar snel vervangen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarom dat er niemand te zien is. Iedereen ligt op bed waarschijnlijk.
Was jij ook een Lieke fan tijdens DGK?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Ook daar heeft QN haar personeel voor.
Het kan ook zijn dat de vederlating van de vorige gebruiker nog was achtergebleven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik verbaasde mij er meer over wat hij er uit haalde
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik verbaasde mij er meer over wat hij er uit haalde
joa Meestreech lik plat..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:36 schreef danilel het volgende:
Sow, ff geen streams maar een coronatje, gemberthee met honing en uitzending op tv
ik denk eerder nenaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Was jij ook een Lieke fan tijdens DGK?
Klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Was jij ook een Lieke fan tijdens DGK?
Douchen in eigen nat noemen ze dat .quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de vederlating van de vorige gebruiker nog was achtergebleven.
Dat betekent dus dat de Queen in een vuile douche heeft moeten douchen. Daar moet je toch niet aan denken.
Daar kun je ook beter mee onder het dekbed liggen dan met corona.quote:
Ik vond Ferdi altijd lekker heul vroeger, ken je die gast ook nog?quote:
Betershapquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Ich hub niks gevierd mer mien kenjer waal
ik vond Koen van de bus met zijn hagelsla mysterie enzo leuk, maar niet lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vond Ferdi altijd lekker heul vroeger, ken je die gast ook nog?. My god, ik zit dus ook al fucking 22 jaar op fok want dit was in 2000
Bedoel je die blonde krullen kop...??quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vond Ferdi altijd lekker heul vroeger, ken je die gast ook nog?. My god, ik zit dus ook al fucking 22 jaar op fok want dit was in 2000
hebben de belgen ook een forum voor BB?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:50 schreef Adat231 het volgende:
@:belgen op dit forum. volgden jullie ook De Bhet programma de us?
Ff serieus, salar krapt evenveel aan zijn piemel,dan julio aan zijn rug..of het is ook een tic, of hij scheert zich en de haren beginnen terug te groeien..of heeft platjes..de hele dag legt hij zijn hand op zijn kruis.quote:
Misschien bang dat het eraf valt....even checken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ff serieus, salar krapt evenveel aan zijn piemel,dan julio aan zijn rug..of het is ook een tic, of hij scheert zich en de haren beginnen terug te groeien..of heeft platjes..de hele dag legt hij zijn hand op zijn kruis.
don't shoot the capperquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ff serieus, salar krapt evenveel aan zijn piemel,dan julio aan zijn rug..of het is ook een tic, of hij scheert zich en de haren beginnen terug te groeien..of heeft platjes..de hele dag legt hij zijn hand op zijn kruis.
Het is een heel ritueel. Eerst ff trekken aan zijn shirt en dan aan ......doet hij al heel lang alleen nu valt het meer op met minder mensen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien bang dat het eraf valt....even checken.
en hij checkt tig keer per dag of zijn tepels nog op dezelfde plaats zittenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik vond Big brother 5 met Joost, Dido ( lekker wijf) en Roel (lekker menneke) denk ik de leukste BB. Joost maakte mij net als Kristof altijd vrolijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Samen met Georgie ook dikke matties......veel lol samen. Was een van de leukste BB's
Ruud? hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij checkt tig keer per dag of zijn tepels nog op dezelfde plaats zitten
Ja ik heb het ook wel eerder gezien. Het valt mij niet echt op als ik streams kijk maar kan mij voorstellen dat je het blijft zien als het eenmaal opvalt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een heel ritueel. Eerst ff trekken aan zijn shirt en dan aan ......doet hij al heel lang alleen nu valt het meer op met minder mensen.
Het zal je eens gebeuren dat ze ineens verhuisd zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
De jostiflipquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vond Big brother 5 met Joost, Dido ( lekker wijf) en Roel (lekker menneke) denk ik de leukste BB. Joost maakte mij net als Kristof altijd vrolijk.
ja, meestal als hij nerveus wordt,,,maar alles beter dan dat geschraap en geknor van nawelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is reclamequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:00 schreef mijntjexx het volgende:
Er gebeurd volgens mij echt geen zak he...ik zal maar weer ontopic gaan!
Serieus...ik word echt gek van mensenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Weer een Belgisch gekkie: https://www.shownieuws.nl(...)big-brother-seksisme
en dan zie ik dit staan he: Nee nee, het is gewoon een vrouw van deze tijd, met dezelfde rechten om zich uit te spreken als een ander, een man of ander gender.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
it's patheticquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Op een tv scherm in de tv uitzending.quote:
wat waren zijn eisen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:07 schreef Silves het volgende:
ik ben niet bezig met mijn verjaardag!!![]()
hij vraagt al weken zijn eisen als hij jarig wordt, ik wil dit en dat, anders is het niet eerlijk, ego calimero
ps Sangriaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
[..]
kaas, muziek, een party, en alles waar hij dagelijks om zeurt..
je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:10 schreef engine het volgende:
Ik kijk de tv uitzending en word voor de tweede keer gek van dat gegil
ja grace doet alsof ze het voor het eerst hoortquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Praten over een film en dan zo doen![]()
[ afbeelding ]
Dit was ik vandaag net nadat ik mijn HBO Max abbo had afgesloten!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Praten over een film en dan zo doen![]()
[ afbeelding ]
Wel ondertiteling?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:22 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dit was ik vandaag net nadat ik mijn HBO abbo had afgesloten!
Er is heul veel gezeur van Salar uit geknipt jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:16 schreef engine het volgende:
Haha ze presenteren het alsof die mannen al vanaf het begin heel blij waren met hun boys night
en al die audities die ze dit jaar doen voor the voice of de nieuwe musical van joopie .... pfffffff. wissel je van stream zit een ander weer te zingen en oka dan wordt je verlost door een sl met BBB, krijg je een zang (als je dat uberhaupt zo mag noemen) van Julio. Vind dat zingen echt verschrikkelijk dit jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:21 schreef Poeziewoes het volgende:
Waarom schreeuwen die wijven toch altijd zo?
Zouden ze dat thuis ook doen?
Van uren zeiken naar één zinnetjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er is heul veel gezeur van Salar uit geknipt ja
kon die zingen danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:30 schreef suzi1 het volgende:
het nare van julioos zangstem is dat hij niet kan zingen met die stem die hij gemaakt heeft toen hij besloot homo te zijn
ik weet zeker dat hij beter zou zingen wanneer hij niet zo zijig zou spreken en zingen dus
vast beter toen hij nog hetero wasquote:
Toen hij er net uit was sprak hij opeens heel anders viel me op.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:30 schreef suzi1 het volgende:
het nare van julioos zangstem is dat hij niet kan zingen met die stem die hij gemaakt heeft toen hij besloot homo te zijn
ik weet zeker dat hij beter zou zingen wanneer hij niet zo zijig zou spreken en zingen dus
Altijd sneaky op de achtergrond zij en met iedereen meelopen, dan verdien je geen finalequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:26 schreef Kinga het volgende:
Nouchine is echt vreselijk. Grace is Gracias ons weer door de strot aan het duwen. Dat van de NL-ers, dat zij hoopt dat zij en Tobi in de finale staan. En Nouchine knikt gewoon mee. UHHHH en je beste vriendje dan?!
ik denk ook dat hij zich doodschaamt als hij terugluistert in dat stukje van BBB start hij idd veel te hoog en haalt dan eht die laatste noten nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:30 schreef suzi1 het volgende:
wat dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij er net uit was sprak hij opeens heel anders viel me op.
nouchquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb hem nog niet voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Alleen bij Euphoria nog niet ,alleen Engelse ondertiteling. Maar ze zijn ermee bezig. https://www.streamwijzer.(...)d-start-oplossingen/quote:
sorry help me wat is micky song?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:37 schreef suzi1 het volgende:
ik erger me ook dood dat ze de text van die micky song maar 1 regel doen
de rest ervan is zoveel mooier/beter
quote:
Minder gemaakt en lager zonder uithaaltjes.quote:
Nawelquote:
haha hij zong na BB een toontje lagerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Minder gemaakt en lager zonder uithaaltjes.
oh tuurlijk. sorry was een beetje vragen naar de bekende weg.... die anderen lagen zeker lekker te chillenquote:
Dit zeg je heel treffend.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
haha hij zong na BB een toontje lager
Hoop kinderziektes nog als ik het zo leesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Alleen bij Euphoria nog niet ,alleen Engelse ondertiteling. Maar ze zijn ermee bezig. https://www.streamwijzer.(...)d-start-oplossingen/
Valt je nu pas op?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
war is dat nu weer voor een nonmode
om je trui onder je bh te stoppen??
Tegen die tijd raken ze allemaal weer in paniekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:47 schreef Kinga het volgende:
Oke, die domme wijven gaan dus volle poule op Kristof, alle stemmen op hem...Dan zet Nawel zichzelf dus ernaast, omdat ze zo dom zijn om niet te verdelen
Ze zijn zo voorspelbaar dat het hilarisch is.
zet hem net pas aanquote:
Ja die kans is aanwezigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:47 schreef Kinga het volgende:
Oke, die domme wijven gaan dus volle poule op Kristof, alle stemmen op hem...Dan zet Nawel zichzelf dus ernaast, omdat ze zo dom zijn om niet te verdelen
Ze zijn zo voorspelbaar dat het hilarisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |