abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203997009
totaal onnodig was dat
pi_203997013
Filmpje van de 24ste..maar 3 dagen geleden gepost.

Ook Oekraïne moet wel eens tikken incasseren.

Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 14:38:57 #4
8781 crew  Frutsel
pi_203997015
quote:
zie ergens boven, stond er al een paar keer in dat topic
"denazificatie" heet dat

Rusland zal er wel trots op zijn
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:39:06 #5
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203997018
quote:
President Volodimir Zelenski zegt bereid te zijn te praten met Rusland over de status van de separatistische regio's in het oosten van zijn land, in de regio Donbas, en over de Krim dat Rusland in 2014 inlijfde. Hij zei dat in een vraaggesprek met de Amerikaanse omroep ABC. Hij beklemtoonde niet te capituleren en de afgescheiden volksrepubliekjes, Donetsk en Loehansk, niet te zullen erkennen. Hij aanvaardt ook niet dat de Krim Russisch is.

Maar hij zei 'wél bereid te zijn tot een dialoog over de kwesties, om een compromis te vinden hoe die regio's verder gaan'. Hij heeft opnieuw zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin opgeroepen direct te onderhandelen met Oekraïne.

Donderdag spreken waarschijnlijk de ministers van Buitenlandse Zaken van Oekraïne en Rusland elkaar in de Turkse badplaats Antalya. In het zuidoosten van Belarus zijn tot dusver drie gespreksrondes geweest tussen delegaties uit de twee landen. Er zijn ook plaatselijke bestanden afgekondigd door beide partijen.

AD.nl
Praten is in elk geval een goed begin ^O^
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203997040
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Wat opzich ook geen probleem is zolang het maar weer niet Trump is :') (mijn mening)

edit: heb het dan over de volgende presidentsverkiezingen. Dat duurt nog ff.
Later dit jaar zijn er voor een deel senaats- en congresverkiezingen. Geen idee hoeveel zetels en wat verder
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 14:43:39 #7
8781 crew  Frutsel
pi_203997059
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Wat opzich ook geen probleem is zolang het maar weer niet Trump is :') (mijn mening)

edit: heb het dan over de volgende presidentsverkiezingen. Dat duurt nog ff.
Jammer joh, die gaat het wel weer worden of er moet gerechtelijk een streep door worden gezet.
pi_203997060
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Later dit jaar zijn er voor een deel senaats- en congresverkiezingen. Geen idee hoeveel zetels en wat verder
Alle zetels in het Huis van Afgevaardigden (die hebben maar een termijn van twee jaar :')) en een derde van de Senaat.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:44:37 #9
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203997069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
totaal onnodig was dat
We hebben meerdere videos gezien van Oekrainers die uit een auto stappen, een antitankwapen afvuren, en weer wegrijden. Of die vanuit een auto een molotov cocktail smijten.

Als je de bevolking oproept om zich te verzetten, zal de bevolking ook een doelwit worden. Ik zeg niet dat het anders niet zou gebeurd zijn, maar de Russen kunnen het wel inroepen als verdediging.
are we infinite or am I alone
pi_203997081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
We hebben meerdere videos gezien van Oekrainers die uit een auto stappen, een antitankwapen afvuren, en weer wegrijden. Of die vanuit een auto een molotov cocktail smijten.

Als je de bevolking oproept om zich te verzetten, zal de bevolking ook een doelwit worden. Ik zeg niet dat het anders niet zou gebeurd zijn, maar de Russen kunnen het wel inroepen als verdediging.
mja das ook wel zo maar goed nu dus onschuldige mensen :{
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:45:59 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203997086
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik hoop dat het een vertragingstactiek is van hem/Amerika zodat de sancties hun werking kunnen doen en Rusland implodeert.
pi_203997089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 13:54 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Klopt. De miscalculatie gaat de hele legacy van Poetin verwoesten. De legacy die zijn fanboys in het Westen ook graag ophielden alszijnde de grote meester strateeg etc. Door het toilet door deze beslissing.
Ach uiteindelijk wordt er op wat puzzelstukjes geramd om het weer kloppend te krijgen en dan is het ineens weer briljant. "Slim alle ouwe meuk eerst opgemaakt", "Slim partnership met China aangegaan" , weetikveel wat voor onzin er volgt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:48:37 #13
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203997105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:45 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik hoop dat het een vertragingstactiek is van hem/Amerika zodat de sancties hun werking kunnen doen en Rusland implodeert.
Ik denk niet dat dit enige oplossing gaat bieden. Hoe meer Rusland in een hoek wordt gedreven, hoe meer onberekenbaar men daar wordt. Dat moet je niet willen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203997106
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:43 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Alle zetels in het Huis van Afgevaardigden (die hebben maar een termijn van twee jaar :')) en een derde van de Senaat.
Handig, paar maanden om er in te komen, dan een jaartje hopelijk wat kunnen werken en dan alweer op campagnepad :')
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:48:49 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203997109
quote:

[..]

Nee
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:50:14 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203997122
Ben benieuwd op welke plek ze volgend jaar staan :@

=================================================
https://www.globalfirepow(...)hp?country_id=russia
2022 Russia Military Strength

For 2022, Russia is ranked 2 of 140 out of the countries
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:51:28 #17
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_203997133
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welnee, die drie gebieden onder Russische controle is maar een klein deeltje van wat Poetin wil.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:51:30 #18
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_203997135
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:50 schreef slashdotter3 het volgende:
En waar de Oekraïense Farmer Defence Force staat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:51:54 #19
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203997139
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:48 schreef xzaz het volgende:

[..]
Nee
Dat is vreemd, dus als bewapende burgers op Russische militairen schieten verwacht je dat die niet terugschieten? Dat zou een rare situatie zijn. Dit is dus het nadeel van burgers wapenen, als die gaan meevechten worden ze onderdeel van de strijd.
pi_203997146
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is vreemd, dus als bewapende burgers op Russische militairen schieten verwacht je dat die niet terugschieten? Dat zou een rare situatie zijn. Dit is dus het nadeel van burgers wapenen, als die gaan meevechten worden ze onderdeel van de strijd.
Alsof de Russen een excuus nodig hebben om zich als beesten te gedragen...
pi_203997170
quote:

Ik denk een heel stuk lager tenzij ze radicaal de boel gaan veranderen. Want zo gaat het nergens naartoe.

Misschien dat ze deze oorlog kunnen winnen maar dan wordt het wel een hele kostbare oorlog.

Net als tijdens de winteroorlog in 1939. Iedereen was schijtsbenauwd voor het rode leger (1,8 miljoen man en meer dan 10.000 tanks) maar het Finse leger had ze een enorme rotschop verkocht. Dat laat zien als je de boel niet goed op orde hebt dan het verkeerd kan aflopen.

Een uitspraak van Hilter was ook "Wir müssen nur die Tür eintreten und das ganze verrottete Gebilde wird zusammenbrechen".
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:55:22 #22
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203997175
quote:
Ukraine urges companies to boycott Russia

Ukraine’s foreign minister, Dmytro Kuleba, has called on international companies to freeze or abandon their operations in Russia.

In a letter published on Twitter, Kuleba writes:

I call on you and your organisation to join the ethically and socially responsible global businesses, which have already stopped or suspended operations with or in the Russian Federation, refusing to finance Russian violence, murders and crimes against humanity with their taxes.

As soon as Ukraine wins this war, we will start renewing our infrastructure and economy, continuing the path of reforms to become a full-fledged member of the European Union. In this regard, I would like to invite your company to express solidarity with Ukraine and join other multinational companies, who have already expressed their readiness to start or resume business in my country.

Companies from Apple to the group behind Zara have announced they are stopping or pausing their operations in Russia. Others, such as Coca-Cola and McDonald’s are facing a backlash for not pulling out of Russia.
Alle bedrijven zijn in Rusland om winst te maken. Maar je kan moeilijk zeggen dat Coca-Cola of McDonald's Rusland financieren. In tegenstelling tot bvb Pirelli en Bridgestone produceren ze niets nuttigs voor Rusland. In feite maken ze Rusland armer.
are we infinite or am I alone
  Redactie Frontpage dinsdag 8 maart 2022 @ 14:55:46 #23
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203997176
quote:

Qua aantal manschappen en roestbakken staan ze inderdaad op twee. Qua effectief inzetbaar leger stonden ze denk ik ergens rond de 10e plaats.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Overall beste user 2022 dinsdag 8 maart 2022 @ 14:57:38 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203997189
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203997192
quote:

[..]

Dit ga je straks ook krijgen in de steden natuurlijk. Iedereen die blijft zal als militair/doelwit worden gezien en wordt een herhaling van Aleppo/Grozny
pi_203997195
je zal het maar meemaken :{

twitter
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:58:46 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203997201
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Om het daarna uit het mooie, vrije, venezuela te halen O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:59:06 #28
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203997204
@bitterbal kan je eens beginnen met het embedden van tweets? scheelt ons weer klikken.

dat doe je met de [twitter] tag.

thanks.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:59:50 #29
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203997214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Alle bedrijven zijn in Rusland om winst te maken. Maar je kan moeilijk zeggen dat Coca-Cola of McDonald's Rusland financieren. In tegenstelling tot bvb Pirelli en Bridgestone produceren ze niets nuttigs voor Rusland. In feite maken ze Rusland armer.
Daarom is het ook vreemde symboolpolitiek. Prima dat er bepaalde politieke elite worden geraakt. Maar al die rare acties om bijvoorbeeld de Premier League niet meer uit te zenden in Rusland of Netflix of Rockstar Games weg te halen. Daar raak je toch enkel de Russische burger mee? Maar bedrijven die dit doen willen zichzelf even een schouderklopje geven. Bijna vergelijkbaar met het logo in een LGBT of BLM vlaggetje veranderen. Niets meer dan inhoudsloze virtue signaling.
pi_203997218
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:59 schreef Gunner het volgende:
@:bitterbal kan je eens beginnen met het embedden van tweets? scheelt ons weer klikken.

dat doe je met de [twitter] tag.

thanks.
is goed :P

Hoe kan ik ze zelf hier zien want ik moet ik zelf altijd nog doorklikken :{
pi_203997226
https://www.nytimes.com/2(...)kraine-military.html

quote:
As Russia’s Military Stumbles, Its Adversaries Take Note
President Vladimir Putin could still reduce cities in Ukraine to rubble, officials say. But European countries say they are not as intimidated by Russian ground forces as they were in the past
.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203997231
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:54 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik denk een heel stuk lager tenzij ze radicaal de boel gaan veranderen. Want zo gaat het nergens naartoe.

Misschien dat ze deze oorlog kunnen winnen maar dan wordt het wel een hele kostbare oorlog.

Net als tijdens de winteroorlog in 1939. Iedereen was schijtsbenauwd voor het rode leger (1,8 miljoen man en meer dan 10.000 tanks) maar het Finse leger had ze een enorme rotschop verkocht. Dat laat zien als je de boel niet goed op orde hebt dan het verkeerd kan aflopen.

Een uitspraak van Hilter was ook "Wir müssen nur die Tür eintreten und das ganze verrottete Gebilde wird zusammenbrechen".
A Soviet army is marching through a Finnish forest when a general hears a voice from over a hill shout: "one Finnish soldier is better than 10 Soviet soldiers!"

The general promptly send 10 soldiers to root out the voice, there is gunfire, and then silence.

After a few minutes, the voice shouts defiantly: "One Finnish soldier is better than a hundred Soviet soldiers!!"

The general sends a hundred men to remove the nuisance, there is a racket of gunfire, and then quiet.

The voice crys out loudly once more: "One Finnish soldier is better than a thousand Soviet soldiers!!"

Enraged, the general sends a thousand men charging over the hilltop to shut up that voice once and for all, an epic battle rages, and then quiet. After a few minutes, a gravely wounded Soviet crawls back over the hill and crys:

"It's a trap! There are two Finnish soldiers!!"
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:02:19 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203997244
Men was voor de invasie vast ook niet zo onder de indruk van het conventionele russische leger, zonder de nukes was Putin binnen 2 dagen weer Oekraine uitgemieterd denk ik. Maar ja, die nukes zijn er nou eenmaal.
Get woke, go broke!
pi_203997251
quote:

[..]
Over Coca-Cola had ik het vorige topic al wat gepost. Ik vraag me af hoe makkelijk ze zich kunnen terugtrekken. De bottelaars zijn onafhankelijke bedrijven die in licentie produceren. Dus wat houdt ze tegen om gewoon door te blijven produceren? Contracten met het westen lijken me nu niet zo'n issue in Rusland
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:03:14 #35
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203997269
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Tsja, je kan moeilijk iedereen tegelijk gaan boycotten hè. Uiteindelijk zullen er toch een keer prioriteiten moeten worden gesteld.
pi_203997280
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:03 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Polen deed een simulatie in 2020 waarin ze in 5 dagen onder de voet werden gelopen door Rusland.
Dat rapport mag nu ook wel de prullebak in :)

https://www.quora.com/How(...)nt-military-exercise
Mooie zin:

quote:
“The Kremlin spent the last 20 years trying to modernize its military,” said Andrei V. Kozyrev, the foreign minister for Russia under Boris Yeltsin, in a post on Twitter. “Much of that budget was stolen and spent on mega-yachts in Cyprus. But as a military advisor you cannot report that to the President. So they reported lies to him instead. Potemkin military.”
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:06:43 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203997296
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:04 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Tsja, je kan moeilijk iedereen tegelijk gaan boycotten hè. Uiteindelijk zullen er toch een keer prioriteiten moeten worden gesteld.
Tuurlijk, maar net als wij (groningen) en het VK (gasbellen in oa Yorkshire), hebben ze zelf een prima bron van energie, de keystone pipeline, maar daar "mag" je in alle 3 de landen om allerlei redenen niet aankomen.
Get woke, go broke!
pi_203997301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mooie zin:
[..]

Plot twist: die jachten hebben kruisraketten die ze binnenkort gaan inzetten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203997303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:03 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Polen deed een simulatie in 2020 waarin ze in 5 dagen onder de voet werden gelopen door Rusland.
Dat rapport mag nu ook wel de prullebak in :)

https://www.quora.com/How(...)nt-military-exercise
Russisch leger is dus vooral een gelikte marketingmachine :P

Hoezo niet westers
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 15:07:10 #41
8781 crew  Frutsel
pi_203997304
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
is goed :P

Hoe kan ik ze zelf hier zien want ik moet ik zelf altijd nog doorklikken :{
Als je naar de tweet kijkt zie je ergens een "tijdsindicatie", als je die opent (bijv in een apart tabblad) dan kan je daarna het adres van de tweet kopiëren en in de tweet-tag op Fok zetten

Dan zou je hem moeten zien, anders ligt het aan je cookie instellingen ofzo :P
pi_203997322
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
A Soviet army is marching through a Finnish forest when a general hears a voice from over a hill shout: "one Finnish soldier is better than 10 Soviet soldiers!"

The general promptly send 10 soldiers to root out the voice, there is gunfire, and then silence.

After a few minutes, the voice shouts defiantly: "One Finnish soldier is better than a hundred Soviet soldiers!!"

The general sends a hundred men to remove the nuisance, there is a racket of gunfire, and then quiet.

The voice crys out loudly once more: "One Finnish soldier is better than a thousand Soviet soldiers!!"

Enraged, the general sends a thousand men charging over the hilltop to shut up that voice once and for all, an epic battle rages, and then quiet. After a few minutes, a gravely wounded Soviet crawls back over the hill and crys:

"It's a trap! There are two Finnish soldiers!!"
ze voerden op een hele aparte manier oorlog waar de nazi's weinig tegen konden. in witte pakken, sneeuw in de mond en sniperen en dan weer weg skieen.

"white death" is een bekend voorbeeld
pi_203997324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:07 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Als je naar de tweet kijkt zie je ergens een "tijdsindicatie", als je die opent (bijv in een apart tabblad) dan kan je daarna het adres van de tweet kopiëren en in de tweet-tag op Fok zetten

Dan zou je hem moeten zien, anders ligt het aan je cookie instellingen ofzo :P
ja ik zie alleen maar blauwe vlakken hier :{
pi_203997337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:04 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik vraag me af of de VS wel voldoende raffinagecapaciteit heeft voor die olie uit Venezuela. Dat is namelijk echt troep (denk pikzwart en stroperig) dat is wel even wat anders dan ze in de VS uit de grond halen.

Al zijn de teerzanden in Canada net zulke troep dus misschien hebben ze qua raffinagecapaciteit wel het eea al aangepast.
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 15:09:48 #45
8781 crew  Frutsel
pi_203997338
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja ik zie alleen maar blauwe vlakken hier :{
uitloggen, browser afsluiten, weer opstarten en opnieuw inloggen en dan cookies accepteren

anders ff screenshots maken voor de BUG/FB sectie? :P
pi_203997365
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die kunnen hun productie sowieso niet snel vergroten bovendien kunnen maar weinig raffinaderijen die hoog zwavelhoudende aardolie verwerken. Na de boycot zijn er nogal wat omgebouwt naar WTI-raffinage in de VS. Ik ben er vrij zeker van dat de shale-sector in de VS sneller is de productie te verhogen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_203997369
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]
uitloggen, browser afsluiten, weer opstarten en opnieuw inloggen en dan cookies accepteren

anders ff screenshots maken voor de BUG/FB sectie? :P
werkt niet. nou ja laat maar :P
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:14:08 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203997372
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
#Zelensky, geef ze die Donbass en de Krim nou maar, als de Duitsers over vijf jaar zijn herbewapend met hun leger van 1000 miljard dan rollen we die Russen op als een slapende kikker in Italiaans softijs.
Donbas en Krim hebben gigantische hoeveelheden olie of gas (weet even niet meer welke).

Dat staat voor geld wat Oekraine hjard nodig heeft om straks weer op te bouwen en om een echte legermacht te maken in de toekomst. Dus ik zou die regio's niet zomaar lekker weggeven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_203997375
quote:

[..]
Voedsel is niet nuttig? Okay, het gaat hier om junkfood, maar het is wat makkelijk om te zeggen dat ze niets nuttigs produceren.

McDonald's en Coca-Cola hebben ook mensen in dienst. Personeel in de restaurants van MacDonald's en in de fabrieken van Coca-Cola. En dan nog allerlei administratief en logistiek personeel. Daarbij zijn het bedrijven die van alles lokaal inkopen. Ook betalen ze gewoon belastingen.

Het heeft bovendien met uitstraling te maken. Wil je een land zijn waar Coca-Cola en MacDonald's niet actief is? Wat straal je dan uit naar de wereld?
pi_203997379
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:13 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Die kunnen hun productie sowieso niet snel vergroten bovendien kunnen maar weinig raffinaderijen die hoog zwavelhoudende aardolie verwerken. Na de boycot zijn er nogal wat omgebouwt naar WTI-raffinage in de VS. Ik ben er vrij zeker van dat de shale-sector in de VS sneller is de productie te verhogen.
In vergelijking met dat Venezuelaans (?) spul is WTI als limonade idd
  dinsdag 8 maart 2022 @ 15:14:41 #51
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203997380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]
werkt niet. nou ja laat maar :P
andere browser geprobeerd

volgens mij is deze site Java based misschien da je daar eens naar kan kijken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')