Mooie fittie in de commentsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)D1ywt3aKwbPFhAN42Dl/
Enjoy
D.janysa, D.jecey en D.jerelaysaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)D1ywt3aKwbPFhAN42Dl/
Enjoy
Tiet en Died.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:52 schreef quirina het volgende:
Diede en Titus zijn ook sneue namen. Vooral toen ik die moeder “Tiet, binnenkomen!” hoorde roepen.
Haha de reactie daarop: 'wat toevallig, zo heten mijn nichtjes ook!'quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:03 schreef Celestien het volgende:
[..]
D.janysa, D.jecey en D.jerelaysa
D.ahlyla
Die arme kinderen
Djaeselinnh, de enige op de wereld met die naamquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan heel trots vermelden dat jouw kind zo'n zeldzame naam heeft.
Ja, vind je het gek
Subtiel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Djeuvun en Djavina ook wel apart.
Prachtigquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Djaeselinnh, de enige op de wereld met die naam
Hoe spreek je het uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Djaeselinnh, de enige op de wereld met die naam
Een variatie op Jaycelynn (dat op duizend verschillende manieren gespeld wordt).quote:
Dat is het ook hoor, mensen moeten het lekker zelf weten. Maar stiekem vind ik het wel leuk om daar hier over te gniffelenquote:Op zondag 28 augustus 2022 02:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een variatie op Jaycelynn (dat op duizend verschillende manieren gespeld wordt).
Overigens was dat niet een van de comments hoor, maar er staan een hoop unieke spellingswijzen tussen waar de ouders dan trots zijn dat de naam uniek is.
En op zich moet iedereen dat lekker zelf weten maar soms maken ouders het wel erg bont.
De zoon van vrienden van ons heet lekker simpel Pim.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:34 schreef Kanaroe het volgende:
Bij mij in de buurt is een doodgewone 'Kees' geboren. Dat hoor je zo weinig.
Dat vind ik wel leuk, heb zelf 2 zoons met oerhollandse namen.
Pim, ook leuk, en makkelijk!quote:Op donderdag 1 september 2022 12:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De zoon van vrienden van ons heet lekker simpel Pim.
Leuk dat zulke namen niet vergeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |