Het leven eindigen met een bang seems fittingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
![]()
@:Poetin Kom maar door met die nukes ajb.
Ik wilde net zeggen: vergeet ICQ nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Hyves had ik wel, cu2 niet. Mis die dingen ook niet echt. Een echt druk IRC, dat mis ik soms nog wel. En ICQ, MSN messenger was wel vermakelijk op zijn tijd.
Ja, dat realiseerde ik me net na invoeren ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: vergeet ICQ niet
Jammer dat er een kernbom voor nodig is. Heel fijn dat het er wellicht toch van gaat komen in 2022.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef Tegan het volgende:
Het leven eindigen met een bang seems fitting.
Tss, laat de volwassenen hier even praten ja.quote:
Hele geruststelling dat ik dit jaar nog een keer seks krijgquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat er een kernbom voor nodig is. Heel fijn dat het er wellicht toch van gaat komen in 2022.
Je bent zeker ook te jong voor de tmf chat?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:35 schreef Tegan het volgende:
Toen ik echt jong was chatte ik ook wel op van die chatsites, geen idee meer welke. Maar ik deed me dan altijd ouder voor zodat mensen niet helemaal flipten van hoe minderjarig ik was. Beetje omgekeerd pedo-hunten.
Minstens één keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:36 schreef Tegan het volgende:
Hele geruststelling dat ik dit jaar nog een keer seks krijg.
Als je in een one night stand het maar 1 keer doet doe je jezelf wel te kort denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe niet aan one night stands dus twee keer?
Volgens mij niet via spelletjes maar echte chatwebsites. Maar namen weet ik echt niet meer. Niet heel geloofwaardig dat ik jong ben zoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent zeker ook te jong voor de tmf chat?
En chatten via spelletjes sites?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maak er een gang-bang van, snijdt hout op meerdere fronten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook prima. Bij wederzijds ervaren genot moeten we wat mij betreft ook niet te moeilijk doen over drie of meer keren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik doe niet aan one night stands dus twee keer?
Pijnlijk hoe onwetend ik hier overkomquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je in een one night stand het maar 1 keer doet doe je jezelf wel te kort denk ik.
Daar is helemaal geen tijd voor. Toch?! Toch?!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook prima. Bij wederzijds ervaren genot moeten we wat mij betreft ook niet te moeilijk doen over drie of meer keren.
Ach, het is best een leuk onderwerp om iemand in te onderwijzenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe onwetend ik hier overkom.
In principe niet. Maar als het na zoveel jaar eindelijk tot seks komt, ben ik opportunistisch genoeg dat op andere vlakken misschien ook sprake kan zijn van extreem veel geluk. zoals het ontsnappen aan de effecten van een kernbom oid.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:48 schreef Tegan het volgende:
Daar is helemaal geen tijd voor. Toch?! Toch?!
Kudo's voor jouw talent om zo min mogelijk over jezelf los te laten. Missie geslaagd als ik de reacties zo zie.quote:
Dat zou awkward zijn. Beter om dat risico maar helemaal niet te nemen danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In principe niet. Maar als het na zoveel jaar eindelijk tot seks komt, ben ik opportunistisch genoeg dat op andere vlakken misschien ook sprake kan zijn van extreem veel geluk. zoals het ontsnappen aan de effecten van een kernbom oid.
Sex sellsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kudo's voor jouw talent om zo min mogelijk over jezelf los te laten. Missie geslaagd als ik de reacties zo zie.
Ik had het enkel over mijn geluk. Jij kan er gewoon aan doodgaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:58 schreef Tegan het volgende:
Dat zou awkward zijn. Beter om dat risico maar helemaal niet te nemen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |