Dan moet ik gewoon via ideal toestemming geven hoor?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Online is dat nog makkelijker, daarom kan je altijd storneren.
Daar had iedereen toch een liter benzine van kunnen krijgen, ja!!!111!!quote:Op maandag 7 maart 2022 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
¤40 miljoen = ¤2,30 per inwoner van Nederland, stel je niet aan.
Heb je nog geen litertje benzine voorquote:Op maandag 7 maart 2022 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
¤40 miljoen = ¤2,30 per inwoner van Nederland, stel je niet aan.
Lang niet altijd.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon via ideal toestemming geven hoor?
Morgen kabinet: Voor elke Nederland een jerrycan benzine!quote:Op maandag 7 maart 2022 22:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar had iedereen toch een liter benzine van kunnen krijgen, ja!!!111!!![]()
![]()
![]()
![]()
Bewust het risico lopen dat je Martin Meiland aan de lijn krijgt.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is het nut van naar die giro 555 lijn bellen als je ook gewoon kan storten? Of betaal je via je belkosten?
Ze kon het alleen niet uitspreken, twee fouten in een getal vertellen wat je al hebt gezien.quote:
lekker wokequote:Op maandag 7 maart 2022 22:49 schreef hollandia02 het volgende:
Karin Bloemen en Jeangu Macrooy. Topduo..
Die kerel spoort echt niet, gelooft waarschijnlijk zijn eigen bullshit nog.quote:
Wil je ze laten creperen? Grenzen dicht?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef hyviiee het volgende:
40 miljoen vanuit het kabinet? En de belastingen verlagen op bijvoorbeeld benzine en groente & fruit is onmogelijk. Jullie zijn echt allemaal suuuuuuuuuuper knettergek in dit land. En dit geldt voor jullie allemaal die zichzelf een schouderklopje willen geven omdat ze geld geven.
Hoe is dit bekend gemaakt dan? Kun je bij een donatie een heel verhaal erbij zetten?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:48 schreef quirina het volgende:
Wat mooi dat die vrouw uit Loppersum haar geld heeft gegeven voor ukraine.
Het geld wat bedoeld was voor de schade aan haar huis geeft ze weg omdat deze situatie veel erger is.
Ik heb weer wat geloof in de mensheid terug. Prachtig.
Heeft ze als Ushi bij Putin zelf afgetroggeld.quote:
Idioot.quote:
Alleen volwassenen meerekenen eigenlijk, dan kom je bijna op 9 euro per persoon.quote:
Niet zo oordelen. Ik ben gewoon een werkend persoon.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:56 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Rustig maar, het gaat niet van je uitkering af.
Helaas, ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:56 schreef maan_man het volgende:
Met een beetje geluk halen wij met giro 555 een bedrag op dat wij dag in dag uit overmaken aan Rusland voor aardgas.
Op de kinderboerderij zeker.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:00 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Niet zo oordelen. Ik ben gewoon een werkend persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |