Mensen die geen internet hebben.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is het nut van naar die giro 555 lijn bellen als je ook gewoon kan storten? Of betaal je via je belkosten?
Dan leef je echt onder een steen.quote:
Ja want iedereen boven de 80 heeft gewoon internetquote:Op maandag 7 maart 2022 22:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan leef je echt onder een steen.
Gezien de rijkdommen die zich in Monaco bevinden denk ik dat je dit niet moet onderschatten, de nodige rijke Russen vinden dit soort dingen niet zo leukquote:Op maandag 7 maart 2022 22:37 schreef Magister_Artium het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)keert-russen-rug-toe
Het lijkt me toch intimiderender als Teletubbie Po ‘boe’ roept...
Kun je niet naar de Oekraine verhuizen ? en dat we daarvoor een vluchteling in de plaats krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:37 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ook gedoneerd aan Syrie? Aan Afghanistan? Geld gegeven en Gedemonstreerd tegen het gevangen houden van die oeigoeren in China? Geld gegeven om het uitbuiten van stadion bouwers in Qatar tegen te gaan? Vast niet he?
Ten eerste onderschat je die mensen, ten tweede hebben die mensen vrijwel allemaal vrienden en familie met internet, en ten derde.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja want iedereen boven de 80 heeft gewoon internet
Wist je dat een boekje overschrijvingskaarten + enveloppen bestellen bij de bank tegenwoordig zo’n 30 euro kost? Dan kan je dus een keer of 25 geld overmakenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zojuist een acceptgiro op de bus gedaan.
Tuurlijk, de meeste wel ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ten eerste onderschat je die mensen, ten tweede hebben die mensen vrijwel allemaal vrienden en familie met internet, en ten derde.
Wat regelen ze via de telefoon? Moet je dan je pinpas per post op sturen met je pincode?
Goed, Laalaa dan.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien de rijkdommen die zich in Monaco bevinden denk ik dat je dit niet moet onderschatten, de nodige rijke Russen vinden dit soort dingen niet zo leuk
Via de telefoon? Dat lijkt me sterk. Dan zouden babbeltrucs wel heel makkelijk gaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meeste wel ja.
Geen idee, misschien geven ze een machtiging tot,overschrijven?
Hangt die ook aan de lijn?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef superniger het volgende:
Dat is de weduwe van Antonie Kamerling.
Een heleboel rijke Russen zullen wel balen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:37 schreef Magister_Artium het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)keert-russen-rug-toe
Het lijkt me toch intimiderender als Teletubbie Po ‘boe’ roept...
bejaarden enzoquote:Op maandag 7 maart 2022 22:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben internet, maar internet banking moet ik voor hen doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Moet je zien als 100% van wat constant paraat is. Verder opschalen en mobiliseren is idd een ander verhaal.quote:
Dan hoeven zij dus alsnog niet te bellen./quote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben internet, maar internet banking moet ik voor hen doen.
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:37 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ook gedoneerd aan Syrie? Aan Afghanistan? Geld gegeven en Gedemonstreerd tegen het gevangen houden van die oeigoeren in China? Geld gegeven om het uitbuiten van stadion bouwers in Qatar tegen te gaan? Vast niet he?
Terend op zijn roem. Met elk jaar een boek.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef superniger het volgende:
Dat is de weduwe van Antonie Kamerling.
is dat de rabobank?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat een boekje overschrijvingskaarten + enveloppen bestellen bij de bank tegenwoordig zo’n 30 euro kost? Dan kan je dus een keer of 25 geld overmaken
En dan betaal je ook nog eens een paar euro voor het laten verwerken van dat formulier
Voor meer leuke feitjes kan je altijd @:ggmm een DM sturen
Dat gaan ze ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Via de telefoon? Dat lijkt me sterk. Dan zouden babbeltrucs wel heel makkelijk gaan.
Jij verdient ook een schouderklopjequote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef hyviiee het volgende:
40 miljoen vanuit het kabinet? En de belastingen verlagen op bijvoorbeeld benzine en groente & fruit is onmogelijk. Jullie zijn echt allemaal suuuuuuuuuuper knettergek in dit land. En dit geldt voor jullie allemaal die zichzelf een schouderklopje willen geven omdat ze geld geven.
Het is toch serieus niet mogelijk om telefonisch machtiging gegeven? Tegenwoordig kan je dat met deepfake ofzo zelfs zelf maken.quote:
Hele onderwijs kapot.quote:
Ach, wie is echt objectief? Hij leest berichten van allerhande bronnen en kan imo wel goed kritisch lezen en inschatten wat al dan niet onzin is. Heeft dacht ik ook filosofie gestudeerd.quote:
Ik herinner me dat hoeheetie van Top Gear ooit z'n bankrekeningnummer publiceerde (omdat ie dacht dat misbruik niet mogelijk was), en er verdween 500£, overgeschreven naar een of ander goed doel...quote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Via de telefoon? Dat lijkt me sterk. Dan zouden babbeltrucs wel heel makkelijk gaan.
Maar dat was vroeger.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:47 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik herinner me dat hoeheetie van Top Gear ooit z'n bankrekeningnummer publiceerde (omdat ie dacht dat misbruik niet mogelijk was), en er verdween 500£, overgeschreven naar een of ander goed doel...
¤40 miljoen = ¤2,30 per inwoner van Nederland, stel je niet aan.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef hyviiee het volgende:
40 miljoen vanuit het kabinet? En de belastingen verlagen op bijvoorbeeld benzine en groente & fruit is onmogelijk. Jullie zijn echt allemaal suuuuuuuuuuper knettergek in dit land. En dit geldt voor jullie allemaal die zichzelf een schouderklopje willen geven omdat ze geld geven.
Boos.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:43 schreef hyviiee het volgende:
Je kunt 'm geven, maar officieel is dat niet geldig.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het is toch serieus niet mogelijk om telefonisch machtiging gegeven? Tegenwoordig kan je dat met deepfake ofzo zelfs zelf maken.
Nam heeft ook maar 5000 euro ofzo overgemaakt wat bij lange na niet voldoende is.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:48 schreef quirina het volgende:
Wat mooi dat die vrouw uit Loppersum haar geld heeft gegeven voor ukraine.
Het geld wat bedoeld was voor de schade aan haar huis geeft ze weg omdat deze situatie veel erger is.
Ik heb weer wat geloof in de mensheid terug. Prachtig.
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heb je niet een betere bron dan een random Twitter account?
Dat is nog geen liter Euro95.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
¤40 miljoen = ¤2,30 per inwoner van Nederland, stel je niet aan.
Online is dat nog makkelijker, daarom kan je altijd storneren.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het is toch serieus niet mogelijk om telefonisch machtiging gegeven? Tegenwoordig kan je dat met deepfake ofzo zelfs zelf maken.
Ze schieten een TOR aan puin, één van de meest geavanceerde luchtverdedigingssystemen van Ruslandquote:Op maandag 7 maart 2022 22:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
`geef die oekrainers nog 100 van deze drones en die russen zijn klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |