Ik weet niet waar jij het over hebt. Care to elaborate?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Een paar? Zo'n lekkere mentaliteit hebben die niet hoor
Arme mensen gokken ook meer. Arme mensen doen wel meer.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit is wel valide natuurlijk. Arme mensen doneren het meeste.
Alleen als er overwaarde op zit.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je moet ook je huis meenemen ouwe zever. Dan kom je dus op zeker een tientje.
Iemand is hier een beetje panda.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef hyviiee het volgende:
63 fucking miljoen euro. T spijt me zeer hoor. Het is verschrikkelijk wat daar gebeurd.. Maar de Groningers die maar zeggen dat ze de provincie leger mogen pompen. Mensen die hun "aardbevingsschade geld" gebruiken om naar Oekraine te sturen.. Jullie zijn allemaal knettergek. Maar ach he. Zolang jullie je maar voor even een goed persoon voelen omdat je ozo braaf geld doneren. Straks ook niet zeiken met zijn allen omdat het kabinet niks doet aan de stijgende kosten en niet stijgende lonen omdat ze daar denken dat men nog geld genoeg heeft om te besteden .
Kan ik niet meer betalen. Doneer jij het mij even? Kan je je ook daar even een goed persoon door voelen.quote:
True. Ik heb een tijdje boodschappen bezorgd en dan was je blij als je in de kutwijken mocht rijden. Kreeg je nog wel eens fooi. Bij de dikke huizen gewoon nooit.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke en de rest kan stikkequote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef hyviiee het volgende:
63 fucking miljoen euro. T spijt me zeer hoor. Het is verschrikkelijk wat daar gebeurd.. Maar de Groningers die maar zeggen dat ze de provincie leger mogen pompen. Mensen die hun "aardbevingsschade geld" gebruiken om naar Oekraine te sturen.. Jullie zijn allemaal knettergek. Maar ach he. Zolang jullie je maar voor even een goed persoon voelen omdat je ozo braaf geld doneren. Straks ook niet zeiken met zijn allen omdat het kabinet niks doet aan de stijgende kosten en niet stijgende lonen omdat ze daar denken dat men nog geld genoeg heeft om te besteden .
Heb ook altijd het idee dat die relatief vaker meedoen aan loterijen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Mogelijk maanden of zelfs jaren.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe lang gaat die kutoorlog nog duren. De hele wereldeconomie wordt geraakt door dit gezeik.
Moet je es aan hem vragen.quote:
ja ik ken hem niet :pquote:Op maandag 7 maart 2022 22:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Moet je es aan hem vragen.
Dan krijg je een hele tirade.
Geloof me iedereen steekt zijn geld nog liever in de fik dan het aan jou te geven.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:28 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Kan ik niet meer betalen. Doneer jij het mij even? Kan je je ook daar even een goed persoon door voelen.
Ach wat is nou 63 miljoen euro. De overheid heeft onlangs nog meer dan 80 miljard euro weggegooid aan Corona. Komen we ook wel bovenop.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef hyviiee het volgende:
Denk heel veel meer gebruikers in korte tijd, overbelast.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
Twitter zit de hele avond al gek te doen
De Russen?
Ohjee, er hebben mensen andere principes dan jij, wat erg zegquote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef hyviiee het volgende:
Ik meende te lezen ergens dat het er 20 ofzo waren.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las dat Oekraïne 6 Bayraktars heeft. Is het niet slim om hen er nog een zwik te doneren, aangezien dit een erg effectief wapen is.
kunnen we nokken met het gebitch over doneren?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor 1000 euro is gewoon een mooi bedrag maakt geen ene kut uit hoeveel geld iemand heeft. Moet hij dan maar een ton doneren omdat hij rijk is ?
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Als die er nu al allemaal heen moeten doen ze het inderdaad niet goed.
Kan natuurlijk nooit waar zijn. Dat zou inhouden dat alle andere grenzen onbewaakt zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Heb je niet een betere bron dan een random Twitter account?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Een paar dagen terug zaten ze naar schatting al op 75K soldaten in het land. Dus het zou me niet erg verbazen.quote:
geen last van, hier in NLquote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
Twitter zit de hele avond al gek te doen
De Russen?
Dat zal vermoedelijk wat knullig geformuleerd zijn, dikke kans dat men bijna 100% van de vooraf aan de grens gestationeerde troepen bedoelt.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De legermacht die samengetrokken was bij de grens. Duh.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kan natuurlijk nooit waar zijn. Dat zou inhouden dat alle andere grenzen onbewaakt zijn.
Niet 100% van het complete leger, maar van de troepen die aan de grens klaar stonden.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Niet mij de schuld geven van zo’n kut tweet.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
De legermacht die samengetrokken was bij de grens. Duh.
Godsamme, gezond verstand mag gebruikt worden.
Ik vermoed dat ze bedoelen op de troepen die aan de grens stonden.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een paar dagen terug zaten ze naar schatting al op 75K soldaten in het land. Dus het zou me niet erg verbazen.
Is 0800quote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is het nut van naar die giro 555 lijn bellen als je ook gewoon kan storten? Of betaal je via je belkosten?
Goed punt. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal vermoedelijk wat knullig geformuleerd zijn, dikke kans dat men bijna 100% van de vooraf aan de grens gestationeerde troepen bedoelt.
hij is weer eens aan het ranten, schitterendquote:
Nog steeds een aardig groot deel van hun leger trouwens (geloof dat ze ergens rond de 1 miljoen actieve militairen hebben).quote:Op maandag 7 maart 2022 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet 100% van het complete leger, maar van de troepen die aan de grens klaar stonden.
Dat is voor boomers en mensen die hopen een BN’er aan de lijn te krijgenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is het nut van naar die giro 555 lijn bellen als je ook gewoon kan storten? Of betaal je via je belkosten?
fascinerend welquote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is weer eens aan het ranten, schitterend
Zojuist een acceptgiro op de bus gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is voor boomers en mensen die hopen een BN’er aan de lijn te krijgen
En het voelt zo lekker ouderwets vertrouwd aan, bellen.
Ook gedoneerd aan Syrie? Aan Afghanistan? Geld gegeven en Gedemonstreerd tegen het gevangen houden van die oeigoeren in China? Geld gegeven om het uitbuiten van stadion bouwers in Qatar tegen te gaan? Vast niet he?quote:
Zijn er 150k dus. Als Poetin per se wil dan stuurt hij nog eens 150k of meer troepen naar de grens. Maargoed, vraag is hoe ver hij wil gaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet 100% van het complete leger, maar van de troepen die aan de grens klaar stonden.
10-15 % ongeveer stond klaar. Aldus de kenners in die dagenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nog steeds een aardig groot deel van hun leger trouwens (geloof dat ze ergens rond de 1 miljoen actieve militairen hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |