Op de normale snelheid of met 4% versnelling?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had The Sopranos juist speciaal helemaal opnieuw gekeken voor die film.
Des te overbodiger vond ik hem
Klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op de normale snelheid of met 4% versnelling?
Die gast die ook in The Walking Dead speelt vind ik ook een matige acteur die blijkbaar overal in moet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef GGMM het volgende:
Die acteur die Silvio speelt is echt bagger trouwens
Helemaal? Wat een toewijding.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had The Sopranos juist speciaal helemaal opnieuw gekeken voor die film.
Des te overbodiger vond ik hem
Ik wilde hem sowieso weer eens opnieuw zien en toen deze film dichterbij kwam vond ik dat een mooie aanleidingquote:
Ik ga dit misschien ook doen, heb hem één keer gezien en dat is toch alweer zo'n 12 jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde hem sowieso weer eens opnieuw zien en toen deze film dichterbij kwam vond ik dat een mooie aanleiding
Ja, maar via HBO Max is het 4% sneller dus dan is het wel te doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga dit misschien ook doen, heb hem één keer gezien en dat is toch alweer zo'n 12 jaar geleden.
Voor mijn gevoel was ik er eeuwen mee bezig alleen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
The Outsider is ook wel een aanrader. @:scrummie
Naar een boek van Stephen Kinggod. (@:elan)
Lekker maat. (dit zullen je vissen ook wel zeggen)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:55 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 16:35 en 18:35 uur.
@:scrummie
Dat heb ik in Nederland met Daan Schuurmans.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gast die ook in The Walking Dead speelt vind ik ook een matige acteur die blijkbaar overal in moet.
Hij heeft volgens mij alleen slakken in zijn aquarium.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker maat. (dit zullen je vissen ook wel zeggen)
Heeft Kenji al zijn vissen opgegeten? Zal hem goed doen. Schraal mormel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij alleen slakken in zijn aquarium.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
In de Oekraïne zullen ze wel blij met ons zijn.
[ twitter ]
Je kan wel lachen maar Freemind zal toch zeker zelf wel onderzoek hebben gedaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
In de Oekraïne zullen ze wel blij met ons zijn.
[ twitter ]
Hij kreeg wat commentaar, toen heeft hij de berekening er nog even bijgeplaatst als bewijs.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan wel lachen maar Freemind zal toch zeker zelf wel onderzoek hebben gedaan?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kreeg wat commentaar, toen heeft hij de berekening er nog even bijgeplaatst als bewijs.
[ twitter ]
Precies als je staat te koken dus waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:55 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 16:35 en 18:35 uur.
@:scrummie
Nee ik eet vandaag een maaltijdsaladequote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Precies als je staat te koken dus waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |