Sowieso wel de moeite, ik zie al allemaal mooie dingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik kijk zelf wel. Zo even lid worden.
Meteen aangemaakt, nu de Big Bang Theory kijken!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso wel de moeite, ik zie al allemaal mooie dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen aangemaakt, nu de Big Bang Theory kijken!Kun je daarna door met Two and a half men!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed de tijd genomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:45 schreef GGMM het volgende:
Woordle 262 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟩🟨🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 58 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 48 6/6
⬛⬛⬛🟪⬛🟪⬛⬛
⬛🟪🟪🟩🟪🟪⬛🟩
🟩⬛🟪🟪🟪🟪⬛⬛
🟩🟪🟪⬛⬛🟪⬛🟩
🟩🟪🟩⬛🟩🟩🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ben je ook zo benieuwd wie onze nieuwe trainer wordt?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je daarna door met Two and a half men!
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je ook zo benieuwd wie onze nieuwe trainer wordt?
Geklikt en gelachen. Ik heb hier zo geen zin in.quote:
Joris er ook uit had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt en gelachen. Ik heb hier zo geen zin in.
Algemeen directeur.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:55 schreef Caland het volgende:
Martin en zijn vrouw glibberen zich er weer tussendoor, of wat doet hij nu eigenlijk bij Willem II?
Van Geel: Willem II kan incidenteel boven Feyenoord eindigenquote:
Hij had best een punt gehad als hij toentertijd gewoon Feyenoord had ingeschreven voor de jupiler league.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Geel: Willem II kan incidenteel boven Feyenoord eindigen
Met de mogelijkheden die Willem II heeft, denkt de nieuwe algemeen directeur Martin van Geel dat het incidenteel mogelijk moet zijn om boven Feyenoord te eindigen op de ranglijst. Net zoals in 1988 het geval was, toen Willem II als vierde eindigde en Feyenoord zesde werd.
haha
Nouja, hij is wel verantwoordelijk voor deze tyfus selectie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joris er ook uit had ik niet verwacht.
Nouja de rest er omheen is toch ook pure aids.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, hij is wel verantwoordelijk voor deze tyfus selectie.
Vorig jaar een selectie met Holmen, Pavlidis en Tresor.
Dan ga je het proberen met spelers die vorig jaar net goed genoeg waren voor de bank (Wriedt e.d.). Terwijl we met een betere selectie er vorig jaar net in waren gebleven. Dan werkt dat niet en dan koop je in de winter een spitsje van Den Bosch.
Het is gewoon allemaal kut. 40-45% van het elftal is zeker niet goed genoeg voor de Eredivisie en er is niemand die zich kan onderscheiden. Als Freek Heerkens je grootste man is, dan heb je niks te zoeken in de Eredivisie.
Waar doel je op?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de rest er omheen is toch ook pure aids.
Ik begreep laatst op twitter dat ze bij Willem 2 erg mad worden als je Willem 2 schrijft als Willem 2.quote:
Klopt wel. Maar toch een stuk beter dan wat wij hebben. We creren echt niks. In de meeste wedstrijden schieten we 0 keer op goal.quote:
Die zitten er een aantal tussen ja. Je zou je daar maar druk over maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep laatst op twitter dat ze bij Willem 2 erg mad worden als je Willem 2 schrijft als Willem 2.
Klopt dit @:lenny_leonard
hoe gaat het met de lord?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar toch een stuk beter dan wat wij hebben. We creren echt niks. In de meeste wedstrijden schieten we 0 keer op goal.
Hij mag elke keer alleen warmlopen. Dat doet hij recht voor mijn neus dus daar ben ik altijd erg blij mee.quote:
Ik schrijf Feijenoord nog steeds met puntjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep laatst op twitter dat ze bij Willem 2 erg mad worden als je Willem 2 schrijft als Willem 2.
Klopt dit @:lenny_leonard
Erwtensoep. Verder afgebroken stukje kies. Kiespijn, morgen afspraak.quote:
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erwtensoep. Verder afgebroken stukje kies. Kiespijn, morgen afspraak.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte maat.
En @:el-stinho ook bedenk ik me nu. Die wordt vandaag gevuld.
Wat voor mosterd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:56 schreef Caland het volgende:
Ik eet nu mueslibrood met oude kaas en een toefje mosterd
godverdomme wat is dat toch lekker.
Ik doe in de regel niet aan mentions, ik neem aan dat iedereen mijn posts gewoon leest.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toevallig zie ik deze leuke review.
Kun je me volgende keer een mention geven?
Ik ben hier niet altijd. En teruglezen in de SC is voor debielen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe in de regel niet aan mentions, ik neem aan dat iedereen mijn posts gewoon leest.
Groningse mosterd (grof en pittig) uit solidariteit naar de slachtoffers van de aarbevingen.quote:
Wellicht omdat ik nog vrij kort geleden The Sopranos heb gezien want zonder deze associatie was het amper een voldoende. Volledig overbodige film.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen.
Erg jammer.
Je bent milder dan ik, ik vond dat echt een kutfilm
Ik had The Sopranos juist speciaal helemaal opnieuw gekeken voor die film.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht omdat ik nog vrij kort geleden The Sopranos heb gezien want zonder deze associatie was het amper een voldoende. Volledig overbodige film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |