SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
Huh, watquote:Op maandag 7 maart 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is nou de reden dat die 3 bij elkaar zijn gekomen?
De gooische Kindurruhh voorrrrrrr Kinduruhhhquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wat nou kip. Welk kind wil er nou kip in plaats van een kroket of een frikandel
Oh geen idee, ben gewoon aan het werk, kan niet alles volgenquote:
Ik kreeg thuis nooit frituursnacksquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh geen idee, ben gewoon aan het werk, kan niet alles volgen
mijn vader maakte op zaterdag altijd een gegrilde kip met patat en appelmoesquote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kreeg thuis nooit frituursnacks
Oh mijn pa ook vaak, of kippensoep.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader maakte op zaterdag altijd een gegrilde kip met patat en appelmoes![]()
Nee dat is met BB.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh mijn pa ook vaak, of kippensoep.
Ja moet toch gewoon werken, jij betaalt mijn loon nietquote:
je zit in het topic henk as we speakquote:Op maandag 7 maart 2022 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet toch gewoon werken, jij betaalt mijn loon niet
................quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelensky zou ook morgen in zijn blote gat op het Rode Plein in Moskou kunnen gaan dansen, maar dat lijkt me net zo onwaarschijnlijk
Ja ik lees toch niet alles terugquote:Op maandag 7 maart 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zit in het topic henk as we speak
KGBalquote:
Wat ben je nou allemaal weer moeilijk aan het doenquote:
Ja dat riep je vanochtend alquote:Op maandag 7 maart 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat ik chinees ga bestellen?
dip je ze dan wel lekker in de mayo fles?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb zin in bier en bitterballen. En zo gaat het gebeuren ook.
Nee, maar als ik een wilde gok mag doen zet ik mijn geld in op babi pangang spekquote:
je bent je geld kwijtquote:Op maandag 7 maart 2022 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een wilde gok mag doen zet ik mijn geld in op babi pangang spek
Wacht watquote:
Nou wiknie. Moet nog blijkenquote:Op maandag 7 maart 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dip je ze dan wel lekker in de mayo fles?
ik ga voor zoetzure kip met WARME ANANASquote:Op maandag 7 maart 2022 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht watjij die iets anders kiest
of ga je voor een hele rijsttafel?
Oh ok, vind die altijd wat tegenvallen hier, maar misschien istie bij jou wel lekkerquote:Op maandag 7 maart 2022 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga voor zoetzure kip met WARME ANANAS
ik hoop het. het kan zo lekker zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, vind die altijd wat tegenvallen hier, maar misschien istie bij jou wel lekker
Ja hier is die zoetzure saus dan te dun en te zoet naar mijn idee, niet zo lekker als bij de babi pangangquote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop het. het kan zo lekker zijn
Mayoflesquote:Op maandag 7 maart 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dip je ze dan wel lekker in de mayo fles?
Wil je oerhollandsche tijd gaan eten ofzoquote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
als je via hun site besteld via thuisbezorgd doen ze het wel
ik betaal nu ...?
nee voor 1900quote:Op maandag 7 maart 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je oerhollandsche tijd gaan eten ofzo
Smaak alweer een beetje terug? Of bestel je gewoon kattegrit met gemalen spaanplaat in een dressing van brandblusservulling?quote:
mja beetje. Hoop dat het smaaktquote:Op maandag 7 maart 2022 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smaak alweer een beetje terug? Of bestel je gewoon kattegrit met gemalen spaanplaat in een dressing van brandblusservulling?
Ik schrok alquote:
Lekker bosquote:Op maandag 7 maart 2022 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is het hier PATAT met Shoarma
Ja dat is bij 'mijn' chinees ook, als ik op hun eigen website bestel moet het voor minstens 20 euro, maar via thuisbezorgd kan het wel eronder. Ja kan ook bellen maar het is 2022 en ik ben een millennial.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
als je via hun site besteld via thuisbezorgd doen ze het wel
ik betaal nu ...?
raaaaaaaaaaaar
maar heb besteld voor 1900
ja hou ook niet van bellenquote:Op maandag 7 maart 2022 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is bij 'mijn' chinees ook, als ik op hun eigen website bestel moet het voor minstens 20 euro, maar via thuisbezorgd kan het wel eronder. Ja kan ook bellen maar het is 2022 en ik ben een millennial.
Of eigenlijk gewoon niet te bestaanquote:Op maandag 7 maart 2022 16:48 schreef Ama het volgende:
Frietsaus hoort eigenlijk ook gewoon patatsaus te heten.
Nee. het staat beide in het Nederlandse woordenboek. Dus mag het allebeiquote:
Mweh nee liever Nederlandse of Belgische.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef bitterbal het volgende:
lekker joh. die slappe te zoute franse frietjes in die saus dippen
die van de mac zijn er perfec voorquote:Op maandag 7 maart 2022 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Mweh nee liever Nederlandse of Belgische.
Je weet het wel te verkopen hequote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef bitterbal het volgende:
kan vanavond ook wel kapsalon bestellen idd.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is het hier FRIET met Shoarma
https://www.thebestsocial(...)-bij-frituurfanaten/quote:Op maandag 7 maart 2022 16:48 schreef Ama het volgende:
Frietsaus hoort eigenlijk ook gewoon patatsaus te heten.
Zou het daar wel mee eens zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.thebestsocial(...)-bij-frituurfanaten/
Ik heb het jaren geleden gewoon hier in de winkel zien liggen ...quote:
Maar dat was zeker weer iets anders?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden gewoon hier in de winkel zien liggen ...
Franse mietjesquote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef bitterbal het volgende:
Lekker laten liggen. Er hoort namelijk gewoon Mayonaise op.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden gewoon hier in de winkel zien liggen ...
HEE LOS BEN JE DAAR WEERquote:
Sloot oor.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HEE LOS BEN JE DAAR WEER
MET JE STUKKE OOR
juist jaquote:Op maandag 7 maart 2022 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je lippen branden van het zout.
We hebben een slechte invloed op je.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien volgende week dinsdag naar de Mac of BK![]()
![]()
gohquote:Op maandag 7 maart 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben een slechte invloed op je.
Ik ga zo al kokenquote:Op maandag 7 maart 2022 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga maar even aan de wandel en bedenken wat ik ga eten vandaag
quote:
waarom dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien volgende week dinsdag naar de Mac of BK![]()
![]()
ohhhhhquote:Op maandag 7 maart 2022 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schijnt mijn verjaardag te zijn
Hadden jullie vroeger ook wel eens zo'n 'rondleiding' door de McD keuken met kinderfeestjes?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schijnt mijn verjaardag te zijn
Nooit gehadquote:Op maandag 7 maart 2022 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hadden jullie vroeger ook wel eens zo'n 'rondleiding' door de McD keuken met kinderfeestjes?
Oh dat was bij sommige kinderen in mijn klas kinderfeestje.. kijken in de keuken bij mcdonalds en dan een happy meal. En dat was hetquote:
Gelukkig wist je wat ik bedoelde. Ik had de wiki pagina al klaar staan voor het geval dat..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bvKijk nu aflevering van 3 op reis in jordanie
de stad salt ziet er super mooi uitquote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig wist je wat ik bedoelde. Ik had de wiki pagina al klaar staan voor het geval dat..
Bij mij misschien ook, maar ik mocht niet bij elk kinderfeestje aanwezig zijn. Van mijn ouders had het zeker niet gemogen voor mijn eigen verjaardag. Ook nooit de behoefte gehad ook..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat was bij sommige kinderen in mijn klas kinderfeestje.. kijken in de keuken bij mcdonalds en dan een happy meal. En dat was het
Tip: Maak een klein rond gat in de bovenkant!quote:Op maandag 7 maart 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit youtube filmpjes te kijken over hoe je zelf kasten kunt maken, dit ga ik doen jongens![]()
Nu al zin in.
Ja idd (die moest ik zoeken hoor)quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de stad salt ziet er super mooi uit
Waarom?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Maak een klein rond gat in de bovenkant!
Hoezo? Naar jordanie gaan ook van die groepsreizen en geloof reistijd is ook te overzien. Denk iets van 6 uur vliegen?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja idd (die moest ik zoeken hoor)
Kleine kans dat ik ooit buiten Europa kom trouwens..
Er valt binnen Europa nog veel te zien voor mij. En de behoefte is er ook nog niet echt..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? Naar jordanie gaan ook van die groepsreizen en geloof reistijd is ook te overzien. Denk iets van 6 uur vliegen?
ja europa is ook groot natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er valt binnen Europa nog veel te zien voor mij. En de behoefte is er ook nog niet echt..
quote:Op maandag 7 maart 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jij aangelijnd moet en je baas poepzakjes meeneemt.
Maak je ‘m wel goed stevig zodat we je er op kunnen jagen?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit youtube filmpjes te kijken over hoe je zelf kasten kunt maken, dit ga ik doen jongens![]()
Nu al zin in.
Klinkt als een educatieve verjaardag! De keuken van een McDonalds is natuurlijk wel cultureel erfgoed.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat was bij sommige kinderen in mijn klas kinderfeestje.. kijken in de keuken bij mcdonalds en dan een happy meal. En dat was het
Daar is een dressoirkast al voldoende voor hoor.quote:
Moet je Indiana jones kijken. Heb je het meteen van binnen gezien, klaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bvKijk nu aflevering van 3 op reis in jordanie
Nooit gedaanquote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BBQsausquote:
Ik hoop dat Roos zo hier langs komtquote:Op maandag 7 maart 2022 18:01 schreef bitterbal het volgende:
had dus die roos weg gewassen eergisteren en nu begint het weer te jeuken
Mijn kindquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lauren Verster ('s-Hertogenbosch, 27 april 1980)quote:Op maandag 7 maart 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
Lauren Verster heeft altijd vette kleding aan
Ach je bent echt niet de enige..quote:
nee nu maakt het mij ook niet uit. Morgen komt de monteur blijkbaar weerquote:Op maandag 7 maart 2022 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach je bent echt niet de enige..
Kom echt dagelijks enkele keren aan bij huizen met een post-it bij de deur. Bel kapot, Kloppen aub..
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
japaar dagen terug thuis gebracht. Morgen rondje maken
ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]Ga je dan de hele tijd gas geven voor het stoplicht en keihard optrekken?
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nu maakt het mij ook niet uit. Morgen komt de monteur blijkbaar weer
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.![]()
totdat je strepenop de weg ziet
omg dat is dinges! hoe heet ze .... potverdikkeme... kom er niet opquote:
TAMPIEEEEEEEEEquote:Op maandag 7 maart 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg dat is dinges! hoe heet ze .... potverdikkeme... kom er niet op
ikdenkhetweljaquote:
En dan zeg jij '' heeft u het kunnen vinden?''quote:Op maandag 7 maart 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan bellen als ze voor de deur staan
ja en een uurtje later weer voor 400 euro tankenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]Ga je dan de hele tijd gas geven voor het stoplicht en keihard optrekken?
nee dan sjees ik naar benedenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan zeg jij '' heeft u het kunnen vinden?''
Vanavond een nieuwe Hunted Variant. Daar ben ik erg benieuwd naarquote:
Spannend! Hoelang gaat het duren?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan bellen als ze voor de deur staan
die heb jij wel nodig ja met al die afgehakte ledematenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een verhoogde speekselproductie?
Waarom post je dit danquote:
Dat is ook wel leuk ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanavond een nieuwe Hunted Variant. Daar ben ik erg benieuwd naar![]()
![]()
Die heb ik allemaal al aan @bitterbal gegeven.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die heb jij wel nodig ja met al die afgehakte ledematen
quote:
Totdat ze je een Goldcard geven, waarmee je wekelijks 25% korting krijgt..quote:Op maandag 7 maart 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gezondste van Domino's is dat je elke keer als je bestelt denkt "Oh ja dit hoeft voorlopig niet meer"
Je klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Totdat ze je een Goldcard geven, waarmee je wekelijks 25% korting krijgt..![]()
![]()
Oh?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gezondste van Domino's is dat je elke keer als je bestelt denkt "Oh ja dit hoeft voorlopig niet meer"
Waarom krijg ik dit niet. Naja misschien maar beter ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Klopt. Hoewel ik toen ik die kreeg echt niet iedere week bestelde, maar toch wel regelmatig..quote:
Geluk hebben, denk ikquote:Op maandag 7 maart 2022 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit niet. Naja misschien maar beter ook.
waarom doe je zo negatief steeds?quote:
Precies. Maar die poep is echt ranzigquote:
Toch ergens blij dat ik vandaag dus de tank heb volgegooidquote:Op maandag 7 maart 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
De benzineprijzen gaan morgen opnieuw omhoog als gevolg van de oorlog in Oekraïne, voorspelt het Nederlandse consumentenadviesbureau UnitedConsumers. Het bureau volgt de adviesprijzen van brandstof al veel langer.
De gemiddelde adviesprijs voor een liter Euro95 (E10) gaat waarschijnlijk met meer dan 6 cent omhoog. De prijs komt daarmee uit boven 2,40 euro per liter. Een liter diesel wordt waarschijnlijk 8 cent duurder, waarmee de adviesprijs uitkomt rond de 2,15 euro per liter. Voor het weekend stegen de prijzen van brandstof ook al fors.
Weet ik niet, heb wel eens beter in mijn vel gezeten denk ikquote:
wil je een nieuw vel?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb wel eens beter in mijn vel gezeten denk ik
Och. Wil je een knuffel?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
De benzineprijzen gaan morgen opnieuw omhoog als gevolg van de oorlog in Oekraïne, voorspelt het Nederlandse consumentenadviesbureau UnitedConsumers. Het bureau volgt de adviesprijzen van brandstof al veel langer.
De gemiddelde adviesprijs voor een liter Euro95 (E10) gaat waarschijnlijk met meer dan 6 cent omhoog. De prijs komt daarmee uit boven 2,40 euro per liter. Een liter diesel wordt waarschijnlijk 8 cent duurder, waarmee de adviesprijs uitkomt rond de 2,15 euro per liter. Voor het weekend stegen de prijzen van brandstof ook al fors.
Nee denk het nietquote:
Ah, top wel.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Mja, denk het welquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik van de week toch maar weer in België ga tankenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Hoe krijg je die?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een tankwagen hurenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik van de week toch maar weer in België ga tanken
mompelt iets met kindjes in afrikaquote:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kipquote:
Ja dat is warm helemaal niet zo lekkerquote:
Nee gewoon verse ananas is heerlijkquote:
op helemaal niks.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar is eigenlijk die 61 op gebaseerd in jouw username.
Bamiquote:Op maandag 7 maart 2022 18:54 schreef Ama het volgende:
Ik bestel bij de Chinees ook echt nooit kale rijst. Liever nasi of mihoen.
Oh ik had een spannendere verhaal verwacht.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op helemaal niks.
we wilden met 2 man rugnummer 7, dus besloten het allebei niet te nemen. toen werd de mijne 61
Nee want jij vreet het allemaal weer in je eentje opquote:
Bami en nasi meestalquote:Op maandag 7 maart 2022 18:54 schreef Ama het volgende:
Ik bestel bij de Chinees ook echt nooit kale rijst. Liever nasi of mihoen.
Ook niet een beetje?quote:
Mijn leven is niet spannendquote:Op maandag 7 maart 2022 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik had een spannendere verhaal verwacht.
bami is mijn laatste keuzequote:
Ik ben een kleine eterquote:
Oh bij mij de eerste, maar mihoen heb ik hier geloof ik nog nooit erbij genomen, zit standaard bami, nasi of witte rijst bij en denk er nooit aan dat erbij te kiezenquote:
Gewoon even proevenquote:
Straks denken ze dat je niet thuis bentquote:Op maandag 7 maart 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
maar hopen dat het goed gaat met de bel
Ja meestal kun je dat voor een euro meer ofzo erbij doen ipv nasi ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh bij mij de eerste, maar mihoen heb ik hier geloof ik nog nooit erbij genomen, zit standaard bami, nasi of witte rijst bij en denk er nooit aan dat erbij te kiezen
Ik bestelde op min vorige woonplek regelmatig (ca 1 keer in de maand) wel steeds maar 1 pizza en soms wat fingerfood. Maar op eens zat er zo'n gold card bij mijn bestelling..quote:
Als het goed is hangt er beneden ook een briefjequote:Op maandag 7 maart 2022 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks denken ze dat je niet thuis bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je zoiets kan hier denk ik wel ja, ze zijn sowieso niet zo moeilijk hier. Als ik een loempia neem is het meestal de kiploempia speciaal die niet eens op de kaart staatquote:Op maandag 7 maart 2022 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja meestal kun je dat voor een euro meer ofzo erbij doen ipv nasi ofzo.
Is dat een loempia met curry, mayo en uitjes?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zoiets kan hier denk ik wel ja, ze zijn sowieso niet zo moeilijk hier. Als ik een loempia neem is het meestal de kiploempia speciaal die niet eens op de kaart staat
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou er niet intrappen ballie, denk dat ze heel die bak leegsnaaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die heb ik weggehaaldquote:Op maandag 7 maart 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is hangt er beneden ook een briefje
Ik zeg altijd dat ik geen stuk kip bij mijn eten hoef en dan krijg ik extra satéstokjes.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zoiets kan hier denk ik wel ja, ze zijn sowieso niet zo moeilijk hier. Als ik een loempia neem is het meestal de kiploempia speciaal die niet eens op de kaart staat
nee ik trap er niet inquote:Op maandag 7 maart 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er niet intrappen ballie, denk dat ze heel die bak leegsnaait
Nee, zo ben ik echt niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er niet intrappen ballie, denk dat ze heel die bak leegsnaait
Neequote:Op maandag 7 maart 2022 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een loempia met curry, mayo en uitjes?
Op een houtje bijten dus.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik geen stuk kip bij mijn eten hoef en dan krijg ik extra satéstokjes.
Nee hoor, ik geloof het wel weer evenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Amerikanen he. Die hanteren een ander systeem qua afmetingen..quote:Op maandag 7 maart 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof het wel weer evenAls ik kan kiezen tussen 29 en 35 cm en ik kies 35 en wat ik krijg is 31, dan houdt het vrij snel op.
35 inch was het ook nietquote:Op maandag 7 maart 2022 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amerikanen he. Die hanteren een ander systeem qua afmetingen..
Pitstop bij de Chinees?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:07 schreef mschol het volgende:
opweg naar huis,daar eten scoren..
wat weet ik nog niet want koelkast is erg leeg
Dat kan ik ook wel weer eens makenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb straks gewoon lekker sajoer boontjes met kippetjes
Vrouwen uit dat land hebben meestal veel en veel minder kleren aan, zou er iets aan de hand zijn?quote:
Jezusquote:Op maandag 7 maart 2022 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen uit dat land hebben meestal veel en veel minder kleren aan, zou er iets aan de hand zijn?
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen uit dat land hebben meestal veel en veel minder kleren aan, zou er iets aan de hand zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |