quote:
waarom dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien volgende week dinsdag naar de Mac of BK![]()
![]()
ohhhhhquote:Op maandag 7 maart 2022 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schijnt mijn verjaardag te zijn
Hadden jullie vroeger ook wel eens zo'n 'rondleiding' door de McD keuken met kinderfeestjes?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schijnt mijn verjaardag te zijn
Nooit gehadquote:Op maandag 7 maart 2022 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hadden jullie vroeger ook wel eens zo'n 'rondleiding' door de McD keuken met kinderfeestjes?
Oh dat was bij sommige kinderen in mijn klas kinderfeestje.. kijken in de keuken bij mcdonalds en dan een happy meal. En dat was hetquote:
Gelukkig wist je wat ik bedoelde. Ik had de wiki pagina al klaar staan voor het geval dat..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bvKijk nu aflevering van 3 op reis in jordanie
de stad salt ziet er super mooi uitquote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig wist je wat ik bedoelde. Ik had de wiki pagina al klaar staan voor het geval dat..
Bij mij misschien ook, maar ik mocht niet bij elk kinderfeestje aanwezig zijn. Van mijn ouders had het zeker niet gemogen voor mijn eigen verjaardag. Ook nooit de behoefte gehad ook..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat was bij sommige kinderen in mijn klas kinderfeestje.. kijken in de keuken bij mcdonalds en dan een happy meal. En dat was het
Tip: Maak een klein rond gat in de bovenkant!quote:Op maandag 7 maart 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit youtube filmpjes te kijken over hoe je zelf kasten kunt maken, dit ga ik doen jongens![]()
Nu al zin in.
Ja idd (die moest ik zoeken hoor)quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de stad salt ziet er super mooi uit
Waarom?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Maak een klein rond gat in de bovenkant!
Hoezo? Naar jordanie gaan ook van die groepsreizen en geloof reistijd is ook te overzien. Denk iets van 6 uur vliegen?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja idd (die moest ik zoeken hoor)
Kleine kans dat ik ooit buiten Europa kom trouwens..
Er valt binnen Europa nog veel te zien voor mij. En de behoefte is er ook nog niet echt..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? Naar jordanie gaan ook van die groepsreizen en geloof reistijd is ook te overzien. Denk iets van 6 uur vliegen?
ja europa is ook groot natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er valt binnen Europa nog veel te zien voor mij. En de behoefte is er ook nog niet echt..
quote:Op maandag 7 maart 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jij aangelijnd moet en je baas poepzakjes meeneemt.
Maak je ‘m wel goed stevig zodat we je er op kunnen jagen?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit youtube filmpjes te kijken over hoe je zelf kasten kunt maken, dit ga ik doen jongens![]()
Nu al zin in.
Klinkt als een educatieve verjaardag! De keuken van een McDonalds is natuurlijk wel cultureel erfgoed.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat was bij sommige kinderen in mijn klas kinderfeestje.. kijken in de keuken bij mcdonalds en dan een happy meal. En dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |