SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
Huh, watquote:Op maandag 7 maart 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is nou de reden dat die 3 bij elkaar zijn gekomen?
De gooische Kindurruhh voorrrrrrr Kinduruhhhquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wat nou kip. Welk kind wil er nou kip in plaats van een kroket of een frikandel
Oh geen idee, ben gewoon aan het werk, kan niet alles volgenquote:
Ik kreeg thuis nooit frituursnacksquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wat nou kip. Welk kind wil er nou kip in plaats van een kroket of een frikandel
quote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh geen idee, ben gewoon aan het werk, kan niet alles volgen
mijn vader maakte op zaterdag altijd een gegrilde kip met patat en appelmoesquote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kreeg thuis nooit frituursnacks
Oh mijn pa ook vaak, of kippensoep.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader maakte op zaterdag altijd een gegrilde kip met patat en appelmoes![]()
Nee dat is met BB.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh mijn pa ook vaak, of kippensoep.
Ja moet toch gewoon werken, jij betaalt mijn loon nietquote:
je zit in het topic henk as we speakquote:Op maandag 7 maart 2022 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet toch gewoon werken, jij betaalt mijn loon niet
................quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelensky zou ook morgen in zijn blote gat op het Rode Plein in Moskou kunnen gaan dansen, maar dat lijkt me net zo onwaarschijnlijk
Ja ik lees toch niet alles terugquote:Op maandag 7 maart 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zit in het topic henk as we speak
KGBalquote:
Wat ben je nou allemaal weer moeilijk aan het doenquote:
Ja dat riep je vanochtend alquote:Op maandag 7 maart 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat ik chinees ga bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |