SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
Huh, watquote:Op maandag 7 maart 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is nou de reden dat die 3 bij elkaar zijn gekomen?
De gooische Kindurruhh voorrrrrrr Kinduruhhhquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wat nou kip. Welk kind wil er nou kip in plaats van een kroket of een frikandel
Oh geen idee, ben gewoon aan het werk, kan niet alles volgenquote:
Ik kreeg thuis nooit frituursnacksquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wat nou kip. Welk kind wil er nou kip in plaats van een kroket of een frikandel
quote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh geen idee, ben gewoon aan het werk, kan niet alles volgen
mijn vader maakte op zaterdag altijd een gegrilde kip met patat en appelmoesquote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kreeg thuis nooit frituursnacks
Oh mijn pa ook vaak, of kippensoep.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader maakte op zaterdag altijd een gegrilde kip met patat en appelmoes![]()
Nee dat is met BB.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh mijn pa ook vaak, of kippensoep.
Ja moet toch gewoon werken, jij betaalt mijn loon nietquote:
je zit in het topic henk as we speakquote:Op maandag 7 maart 2022 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet toch gewoon werken, jij betaalt mijn loon niet
................quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelensky zou ook morgen in zijn blote gat op het Rode Plein in Moskou kunnen gaan dansen, maar dat lijkt me net zo onwaarschijnlijk
Ja ik lees toch niet alles terugquote:Op maandag 7 maart 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zit in het topic henk as we speak
KGBalquote:
Wat ben je nou allemaal weer moeilijk aan het doenquote:
Ja dat riep je vanochtend alquote:Op maandag 7 maart 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat ik chinees ga bestellen?
dip je ze dan wel lekker in de mayo fles?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb zin in bier en bitterballen. En zo gaat het gebeuren ook.
Nee, maar als ik een wilde gok mag doen zet ik mijn geld in op babi pangang spekquote:
je bent je geld kwijtquote:Op maandag 7 maart 2022 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een wilde gok mag doen zet ik mijn geld in op babi pangang spek
Wacht watquote:
Nou wiknie. Moet nog blijkenquote:Op maandag 7 maart 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dip je ze dan wel lekker in de mayo fles?
ik ga voor zoetzure kip met WARME ANANASquote:Op maandag 7 maart 2022 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht watjij die iets anders kiest
of ga je voor een hele rijsttafel?
Oh ok, vind die altijd wat tegenvallen hier, maar misschien istie bij jou wel lekkerquote:Op maandag 7 maart 2022 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga voor zoetzure kip met WARME ANANAS
ik hoop het. het kan zo lekker zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, vind die altijd wat tegenvallen hier, maar misschien istie bij jou wel lekker
Ja hier is die zoetzure saus dan te dun en te zoet naar mijn idee, niet zo lekker als bij de babi pangangquote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop het. het kan zo lekker zijn
Mayoflesquote:Op maandag 7 maart 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dip je ze dan wel lekker in de mayo fles?
Wil je oerhollandsche tijd gaan eten ofzoquote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
als je via hun site besteld via thuisbezorgd doen ze het wel
ik betaal nu ...?
nee voor 1900quote:Op maandag 7 maart 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je oerhollandsche tijd gaan eten ofzo
Smaak alweer een beetje terug? Of bestel je gewoon kattegrit met gemalen spaanplaat in een dressing van brandblusservulling?quote:
mja beetje. Hoop dat het smaaktquote:Op maandag 7 maart 2022 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smaak alweer een beetje terug? Of bestel je gewoon kattegrit met gemalen spaanplaat in een dressing van brandblusservulling?
Ik schrok alquote:
Lekker bosquote:Op maandag 7 maart 2022 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is het hier PATAT met Shoarma
Ja dat is bij 'mijn' chinees ook, als ik op hun eigen website bestel moet het voor minstens 20 euro, maar via thuisbezorgd kan het wel eronder. Ja kan ook bellen maar het is 2022 en ik ben een millennial.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
als je via hun site besteld via thuisbezorgd doen ze het wel
ik betaal nu ...?
raaaaaaaaaaaar
maar heb besteld voor 1900
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |