Moet hij weten. Liever dat hij daar is dan dat hij ons weer lastig loopt te vallen. Met z'n hoofd.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
Nu Rutte op CNN, hij gaat de wereld even redden.
Als hij het heeft over een “wire” zou je juist denken dat die op een kabel doelt hè (lol)quote:Op maandag 7 maart 2022 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij geen kabel kan kopen.
Mensen die Max zeggen ipv Verstappen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan Max zien bij Viaplay binnenkort
Jij begonquote:Op maandag 7 maart 2022 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die Max zeggen ipv Verstappen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Het is je vriend niet.
Wat is er vanavond dan??quote:
Daar post ik zelden mee. Als er echter hax gaat worden gespeeld ben ik zeker van de partijquote:
Raar dat ze voor Jemen en de Oeigoeren nooit dat soort uitzendingen makenquote:
Haxballen voor het goede doel dan maar?quote:
Als jij bij elke bal die je doorlaat een donatie maakt, ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haxballen voor het goede doel dan maar?
Uhm... ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar dat ze voor Jemen en de Oeigoeren nooit dat soort uitzendingen maken
Jaquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Hebben jullie een verticale of horizontale enter toets?
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is een mooi onderwerp voor een poll.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Horizontaalquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Beide.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Sorry, maar dit vind ik wel een beetje uitsloverig.quote:
Horizontaal is de VS/internationaal(?) en verticaal de Nederlandse.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Horizontaal
Mijn toetsenbord ligt namelijk horizontaal op mijn bureau
Heb jij een reliëf op je spatiebalk?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Horizontaal is de VS/internationaal(?) en verticaal de Nederlandse.
Heb een verticale gekregen bij een Macbook maar ben eigenlijk een horizontale gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |