Netflix, Prime, AppleTV+ en morgen HBOmax.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke streamingsdiensten iedereen heeft of gaat nemen (betaald)
Maak eens een poll, gewoon als test.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die geen polls kunnen maken zijn proleten.
Nee ik heb geen vragenquote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maak eens een poll, gewoon als test.
Is dat AppleTV wat? Lees best lovende recensies over series die erop staan.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Netflix, Prime, AppleTV+ en morgen HBOmax.
quote:
Eens. HBOMAX is wel echt een topdeal.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:48 schreef GGMM het volgende:
Van mij mag het nu wel stoppen met de streamingdiensten. 4 is wel genoeg.
Daar dacht Abdel Rahman Akkad wel anders over.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat AppleTV wat? Lees best lovende recensies over series die erop staan.
Truequote:Op maandag 7 maart 2022 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. HBOMAX is wel echt een topdeal.
Ik heb See gekeken (met Jason Mamoa of hoe heet die gozer), vond ik wel aardig maar niet heel speciaal, For All Mankind vond ik geweldig, maar meer kijk ik (nog) niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat AppleTV wat? Lees best lovende recensies over series die erop staan.
BCS komt er aan!quote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
True
Als er toch nog iets heel tofs komt kan ik altijd dat inruilen voor Netflix, ik vind Netflix wat matig de laatste tijd.
Ik kijk weinig Netflix de laatste tijd ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
True
Als er toch nog iets heel tofs komt kan ik altijd dat inruilen voor Netflix, ik vind Netflix wat matig de laatste tijd.
Voor mijn gevoel is het ook al 100 jaar geleden dat het vorige seizoen uitkwam.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat vergeet ik steeds
Terwijl ik daar zeer veel van verwacht.
Denk wel dat iemand dat weet ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het 4k aanbod van HBO Max?
Je kan Max zien bij Viaplay binnenkortquote:Op maandag 7 maart 2022 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het 4k aanbod van HBO Max?
Moet hij weten. Liever dat hij daar is dan dat hij ons weer lastig loopt te vallen. Met z'n hoofd.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
Nu Rutte op CNN, hij gaat de wereld even redden.
Als hij het heeft over een “wire” zou je juist denken dat die op een kabel doelt hè (lol)quote:Op maandag 7 maart 2022 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij geen kabel kan kopen.
Mensen die Max zeggen ipv Verstappen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan Max zien bij Viaplay binnenkort
Jij begonquote:Op maandag 7 maart 2022 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die Max zeggen ipv Verstappen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Het is je vriend niet.
Wat is er vanavond dan??quote:
Daar post ik zelden mee. Als er echter hax gaat worden gespeeld ben ik zeker van de partijquote:
Raar dat ze voor Jemen en de Oeigoeren nooit dat soort uitzendingen makenquote:
Haxballen voor het goede doel dan maar?quote:
Als jij bij elke bal die je doorlaat een donatie maakt, ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haxballen voor het goede doel dan maar?
Uhm... ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar dat ze voor Jemen en de Oeigoeren nooit dat soort uitzendingen maken
Jaquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Hebben jullie een verticale of horizontale enter toets?
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is een mooi onderwerp voor een poll.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Horizontaalquote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Beide.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Sorry, maar dit vind ik wel een beetje uitsloverig.quote:
Horizontaal is de VS/internationaal(?) en verticaal de Nederlandse.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Horizontaal
Mijn toetsenbord ligt namelijk horizontaal op mijn bureau
Heb jij een reliëf op je spatiebalk?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Horizontaal is de VS/internationaal(?) en verticaal de Nederlandse.
Heb een verticale gekregen bij een Macbook maar ben eigenlijk een horizontale gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |