Kun je wel slapen straks? Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel!![]()
Zo, pfoe.... even bijkomen. Haha. En dan morgen aan de bak om alles te regelen
Was vandaag bij 'n makelaar. Die vertelde 'n verhaal waarbij verkopers het aan 'n belegger hadden gegund. Die bood ¤ 9k minder dan de hoogste bieder, maar wel zonder voorbehoud van financiering.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:26 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Of je bent gewoon diegene die ze het gunnen
Vast niet. Maar ik heb morgen pas nachtdienst, dus ik heb nog evenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kun je wel slapen straks? Gefeliciteerd
Dat laatste hoogst waarschijnlijk niet. Ik hoorde stomtoevallig vanavond via via dat iemand op dezelfde woning had geboden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:26 schreef Candaasje het volgende:
Of we hebben gewoon 30k meer geboden dan de anderen, of waren de enige bieders. Maar soit, ik ben zo blij!![]()
Nog een maandje, dan opkoopbescherming in veel gemeenten. Vind ik prima.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was vandaag bij 'n makelaar. Die vertelde 'n verhaal waarbij verkopers het aan 'n belegger hadden gegund. Die bood ¤ 9k minder dan de hoogste bieder, maar wel zonder voorbehoud van financiering.
Ik niet uiteraard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:32 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Nog een maandje, dan opkoopbescherming in veel gemeenten. Vind ik prima.
Bestaande bouw ook.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik niet uiteraard.Lijkt me ook alleen te kunnen bij nieuwbouw, toch?
Zou men daarmee niet teveel inbreuk maken op het eigendomsrecht? Lijkt me nuttiger om wat te doen aan al die woningen die nu leeg staan.quote:
Oh wat grappigquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat laatste hoogst waarschijnlijk niet. Ik hoorde stomtoevallig vanavond via via dat iemand op dezelfde woning had geboden.
Geen idee, in dit geval mag het best van mij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou men daarmee niet teveel inbreuk maken op het eigendomsrecht? Lijkt me nuttiger om wat te doen aan al die woningen die nu leeg staan.
Ik ben wel benieuwd hoe het zich verhoudt tot het eigendomsrecht. Lijkt me in elk geval een minder kleine inbreuk als het gaat om een woning die al een tijd leeg staat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:50 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Geen idee, in dit geval mag het best van mij.
Ik ga weer even een meme maken brbquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:19 schreef Candaasje het volgende:
We hebben het huis!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt compleet week in m'n knieën en nog misselijk van de spanning.
Het klopt niet omdat ik niet alleen rente betaal maar ook aflos, maandelijks....quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ergens klopt het niet en ik kan me zo snel niet bedenken waar. Leandra geeft ook al aan dat het niet klopt.
Aflossingsvrij is voor boomers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het klopt niet omdat ik niet alleen rente betaal maar ook aflos, maandelijks....
Als ik alleen rente zou betalen dan zou het wel kloppen.
Een zelfbewoningsplicht is prima te regelen, desnoods met het laten herleven van de woonvergunning voor huizen tot bijvoorbeeld ¤ 450.000. Dat is fantas...quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou men daarmee niet teveel inbreuk maken op het eigendomsrecht? Lijkt me nuttiger om wat te doen aan al die woningen die nu leeg staan.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga weer even een meme maken brb
Een zelfbewoningsplicht instellen op bestaande, leegstaande bouw? Hoe dan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een zelfbewoningsplicht is prima te regelen, desnoods met het laten herleven van de woonvergunning voor huizen tot bijvoorbeeld ¤ 450.000. Dat is fantas...
Woonvergunning voor huizen tot 450k? Die is toch alleen om te wonen in iets wat geen woonbestemming heeft? Een huis tot 450k heeft dat wel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een zelfbewoningsplicht is prima te regelen, desnoods met het laten herleven van de woonvergunning voor huizen tot bijvoorbeeld ¤ 450.000. Dat is fantas...
Dat kan volgens mij niet. Je zou natuurlijk wel extra belasting kunnen heffen op leegstand.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:57 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Een zelfbewoningsplicht instellen op bestaande, leegstaande bouw? Hoe dan?
En nu begint het! Overal meer geld aan uit geven dan je begroot had, alles kost meer moeite en als klap op de vuurpijl gaat alles straks tegenzittenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
En thnx allen! Wauw, bizar dit hoor.
Helaas bestaan die mensen ook.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was vandaag bij 'n makelaar. Die vertelde 'n verhaal waarbij verkopers het aan 'n belegger hadden gegund. Die bood ¤ 9k minder dan de hoogste bieder, maar wel zonder voorbehoud van financiering.
Dus we weten gewoon welk object we over spreken...quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat laatste hoogst waarschijnlijk niet. Ik hoorde stomtoevallig vanavond via via dat iemand op dezelfde woning had geboden.
Alleen de plinten?🤣quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En nu begint het! Overal meer geld aan uit geven dan je begroot had, alles kost meer moeite en als klap op de vuurpijl gaat alles straks tegenzitten
Dan heb je eindelijk een mooi huis en komen op je housewarming al die nerds uit dit topic je bier opdrinken en je plinten bekritiseren
Had ik jou geen linkje gestuurd?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:05 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Dus we weten gewoon welk object we over spreken...
@:candaasje enlighten us!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |