De NATO? NATO-landen, dat is wat anders.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een aantal punten niet echt beheerst. NATO deed mee aan een militaire interventie in Libië. Het westen ziet overal op de wereld een dreiging. De reden om iets als dreigement te beschouwen kan van alles zijn. Het is maar hoe je het invult. De militaire interventie van Amerika in Irak was niet rechtmatig oftewel volgens internationale recht. Dat hebben zij achteraf ook toegegeven. De militaire interventie van Rusland is ook niet rechtmatig maar als we vanuit hetzelfde oogpunt als dat van Europa moeten bekijken en beoordelen, dan heeft Rusland wel het recht om aan te vallen.
Ik probeer slechts de dubbele standaard van het westen bloot te leggen.
Rusland is net zo imperialistisch als Amerika en Europa.
Zucht. Ik zeg actie = reactie. Als je dat niet snapt dat is er iets mis met jouw redeneringsvermogen.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zei dat er iets goed mis is met wat jij schreef.
Dan hoef ik dus niet te verklaren wat er in hemelsnaam mis is met mijn redeneringsvermogen, dunkt me.
Probeer het anders nog een keer. Waarom die SWIFT-actie van het Westen? Waarom zou het Westen/EU zijn begonnen te slaan (jouw woorden)?
quote:- Russia's going full Nazi
- Regime must be broken. If it's not broken, China'll get its best and most devoted ally
- Regime absolutely can be broken, and well-designed sanctions will contribute to it greatly. They're already doing their work - factories are stopping production, workers leaving their job because of inflation. Russia already faces a point of failure
- Many mid-ranked officials are very shocked, very afraid, very disappointed (they expected a quick victory) and desperately looking for the way out. That's where the focus has to be made instead of a way out for Putin. Many of them are actively looking for a way to cooperate
- Another focus should be made on relocation of Russian emigres, especially qualified emigres in some countries further away from Russian border and not in danger of potential invasion. The shortage of engineers is already visible, give a way out and a brain drain will skyrocket
The regime already crossed the point of no return. Aa return to the status quo is neither possible nor desirable. In fact deescalation could potentially lead to its evolution, to something much ore efficient and threatening. Existential threat does trigger institutional evolution
However evolution be it the increase in institutional efficiency or economic integration with China, can be only gradual. It requires time. Give them no time. Increase pressure via sanctions, brain drain and negotiations with mid-ranked officials to break them quickly. End of🧵
• • •
Nee. Het was een officiële NATO interventie. Dus vanuit NATO gevoerde actie. Dussssss ergens in een NATO kantoor bomplannetjes gemaakt en gecoördineerd aan lidstaten.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De NATO? NATO-landen, dat is wat anders.
Het is wel veelzeggend dat je niet heel veel verder komt dan wat "ja, maar hullie"-gebrabbel. Zegt genoeg, lijkt me zo.
het was eerst 360 en daar is nu 25.000 ineens bijgekomen?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:06 schreef polderturk het volgende:
Een stadje met 25.000 is compleet weggevaagd door Rusland. De bevolking is of gevlucht of gedood.
Zelfs het uitroeien van eem dorp is genocide.
Rusland moet voor genocide aangeklaagd worden.
[ twitter ]
Het moreel onder Assadisten is net zo laag als onder Russen.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze komen zoveel mensen tekort dat ze Syriers gaan inzetten, het gaat echt niet goed met Rusland![]()
[ twitter ]
Je snapt het nog steeds niet. Ik geef je nog wel genoeg hints. Tergend.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:06 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zucht. Ik zeg actie = reactie. Als je dat niet snapt dat is er iets mis met jouw redeneringsvermogen.
360 doden en 25.000 vluchtelingen.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was eerst 360 en daar is nu 25.000 ineens bijgekomen?
Ah. Huurlingen. Die hadden we nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze komen zoveel mensen tekort dat ze Syriers gaan inzetten, het gaat echt niet goed met Rusland![]()
[ twitter ]
cliffs: rusland gaat terug naar de middeleeuwen.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:07 schreef Zwoerd het volgende:
Verhaal over situatie in Rusland:
https://threadreaderapp.com/thread/1500495309595725831.html
samenvatting:
[..]
Als ze buitenlanders gaan inzetten, zijn ze door hun eigen krachten heen?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het moreel onder Assadisten is net zo laag als onder Russen.
Het zal me niks verbazen als ze binnenkort Iraanse milities gaan inzetten.
Waarom NATO aan grens van Rusland plakken. Was dat een actie of reactie?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet. Ik geef je nog wel genoeg hints. Tergend.
Nog één keer proberen: waarom die "actie" van de EU? Was dat wel een actie, of was dat reactie?
Kom op. Denk even na.
En dag gaat sneller dan je denkt. Op een gegeven moment gaan er structuren kapot en dan is het een grote domino day.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cliffs: rusland gaat terug naar de middeleeuwen.
Definieer 'doorheen'.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze buitenlanders gaan inzetten, zijn ze door hun eigen krachten heen?
Nee, maar Rusland welquote:Op maandag 7 maart 2022 00:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah. Huurlingen. Die hadden we nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |