Wat ze vooral gemeen hebben is dat je bij allebei zin krijgt om er mascara of wat anders op te smeren. Hebben van die kale ogen..quote:Op maandag 7 maart 2022 09:59 schreef Nine. het volgende:
Nu je het zegt, en zo met die foto's erbij, heeft Maud idd wel wat weg van Sophie.
Dat is een van de weinige eigenschappen die ik leuk vind aan Sophie, dat ze zich dit soort dingen niet aan laat praten.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat ze vooral gemeen hebben is dat je bij allebei zin krijgt om er mascara of wat anders op te smeren. Hebben van die kale ogen..
Heeft niks met aanpraten te maken. En natural look is prima, maar dan moet je het wel kunnen hebben. Bij haar heb ik echt zin om er een likje verf op te smeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige eigenschappen die ik leuk vind aan Sophie, dat ze zich dit soort dingen niet aan laat praten.
Ik hoop voor de dames wel, dat het iets meer en groter is dan een hard Frysk dumpke. Anders kunnen ze beter wat bij Easy Toys bestellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Jaja yogabroekjes volgende week. Als Jouke daar geen hard Frysk dumpke van krijgt...
Of bij die vibrator-mevrouw...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoop voor de dames wel, dat het iets meer en groter is dan een hard Frysk dumpke. Anders kunnen ze beter wat bij Easy Toys bestellen.
Nee, zij ging naar huis.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, die was grappig. Was ik al weer vergeten. Is zij eigenlijk uitgekozen?
Haha, vibratorparties met vrouwen zou ook echt zo niet mijn ding zijn. Weet niet of je dan truttig bent...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:38 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Rob daar ook veel te truttig voor is, die kan dat helemaal niet handelen, een vrouw die vibrator parties organiseert, Tupperware was geen afwijzing geweest.
Mag ze zelf bepalen wat ze vindt dat ‘ze kan hebben’ of moet ze afgaan wat mensen zoals jij ervan vinden?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heeft niks met aanpraten te maken. En natural look is prima, maar dan moet je het wel kunnen hebben. Bij haar heb ik echt zin om er een likje verf op te smeren.
Oh, wat een gezever weer. Natuurlijk mag ze dat zelf weten. Iedereen moet zelf weten hoe die er bij loopt. Maar dit is een forum waar meningen geuit worden en dan mag je er iets van vinden hoe iemand zich gedraagt, of hoe iemand er uit ziet etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ze zelf bepalen wat ze vindt dat ‘ze kan hebben’ of moet ze afgaan wat mensen zoals jij ervan vinden?
Wat gek dat je mijn reactie dan als ‘gezever’ beschouwt. Jouw gezeur en gezeik over haar kale ogen is dan wel prima? Dus jij mag wel wat vinden, maar ik niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, wat een gezever weer. Natuurlijk mag ze dat zelf weten. Iedereen moet zelf weten hoe die er bij loopt. Maar dit is een forum waar meningen geuit worden en dan mag je er iets van vinden hoe iemand zich gedraagt, of hoe iemand er uit ziet etc.
En verder gaat het hier over BZV en niet over SH.
Ze lagen gewoon in de kofferbak he, voor haar parties. Het is niet zo dat ze ze speciaal voor die dag in de kofferbak had gelegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt zo'n wtf momentje, wát heeft ze bij zich?![]()
Ik zet ook mijn geld in op Marion. Ik zag dat haar werkgever een nieuwe vacature heeft, precies voor haar functie...quote:Op zondag 6 maart 2022 23:13 schreef Arcee het volgende:
Voorspelling:
Hans -> Ria
Jouke -> Marion
Janine -> Sander
Evert -> Nans
Rob -> Wendy
Deze post zoek ik de rest van het seizoen op.
Ja I know ha haquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze lagen gewoon in de kofferbak he, voor haar parties. Het is niet zo dat ze ze speciaal voor die dag in de kofferbak had gelegd.![]()
Nee, het zou ook mijn ding niet zijn, maar als dat iemands beroep is dan is dat geen enkele reden voor mij om die persoon niet als partner te willen, terwijl ik denk dat dat bij Rob wel meetelt, dat hij er in die zin te truttig voor is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, vibratorparties met vrouwen zou ook echt zo niet mijn ding zijn. Weet niet of je dan truttig bent...
Nou ik heb bij Rob juist het idee dat hij alle standjes uit de kamasutra wil testen, dus dat zal wel meevallen dat truttige.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het zou ook mijn ding niet zijn, maar als dat iemands beroep is dan is dat geen enkele reden voor mij om die persoon niet als partner te willen, terwijl ik denk dat dat bij Rob wel meetelt, dat hij er in die zin te truttig voor is.
Heb je dat speciaal opgezocht of was dat toevallig?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik zet ook mijn geld in op Marion. Ik zag dat haar werkgever een nieuwe vacature heeft, precies voor haar functie...
Die Anne was toen viesmad in die terugblikquote:Op maandag 7 maart 2022 10:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Mij deed ze denken aan een onsympathieke versie van Anne, van boer Herman in 2016.
[ afbeelding ]
Goh wat toevallig dat je dat zagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik zet ook mijn geld in op Marion. Ik zag dat haar werkgever een nieuwe vacature heeft, precies voor haar functie...
Haha waarom zag je dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee, zag t op LinkedIn voorbij komen. Maar aan reacties hier te zien heb ik wat gemist kennelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:26 schreef Sway- het volgende:
[..]
Heb je dat speciaal opgezocht of was dat toevallig?
Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef SilverEyes het volgende:
Present. En me alvast aan het voorbereiden om Joukeweer aan te moeten zien/horen.
Zelfs tijdens het voorstukje krijg ik al neiging om iets naar de tv te gooien. Nog nooit gehad bij een kandidaat.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef SilverEyes het volgende:
Present. En me alvast aan het voorbereiden om Joukeweer aan te moeten zien/horen.
Zelfs tijdens het voorstukje krijg ik al neiging om iets naar de tv te gooien. Nog nooit gehad bij een kandidaat.
Alleen boomers doen dat nogquote:Op zondag 13 maart 2022 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht dat we collectief hadden afgesproken te kappen met die 3 zoenen.
Beter duw je direct je tong tegen d’r huig ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat gekus is toch wel een van de ergste Nederlandse gewoontes. Even los van daten of dit programma.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
Klaar voor alle ongemakkelijke dates
'Heeeeere's Jouke!'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |