Veer had wel een overhemdquote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef derLudolf het volgende:
Bijna niemand bij Janine die een fatsoenlijk ondertekend kon kopen? Allemaal sweaters. Prima als je aan het werk bent, naar voor zoiets mag het wel netter vind ik.
Dat kan nooit, stekeltjeshaar.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Volwassen mannen met stekeltjeshaar@:de_boswachter
Dit is ook echt krap om in 1 aflevering te proppen. Die hebben 5x 8 uur aan materiaal gok ik, dat is me een ellende daar een goedlopend verhaal van te maken in 50 minuten.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de draad compleet kwijt ben deze aflevering
Ja, zeker op een eerste date.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef derLudolf het volgende:
Bijna niemand bij Janine die een fatsoenlijk ondertekend kon kopen? Allemaal sweaters. Prima als je aan het werk bent, naar voor zoiets mag het wel netter vind ik.
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Jaja yogabroekjes volgende week. Als Jouke daar geen hard Frysk dumpke van krijgt...
Het was nooit zo rommelig als nu. Wellicht ook omdat ze nu op verschillende locaties zitten. De ervaringen uitwisselen/roddelen van de boeren tijdens de lunch mis je nu welquote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit is ook echt krap om in 1 aflevering te proppen. Die hebben 5x 8 uur aan materiaal gok ik, dat is me een ellende daar een goedlopend verhaal van te maken in 50 minuten.
Alleen als er ook een mannelijke instructeur bij is. In strak pakjequote:Op zondag 6 maart 2022 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Jaja yogabroekjes volgende week. Als Jouke daar geen hard Frysk dumpke van krijgt...
Andere seizoenen niet gehad en alsnog had dit beter geknipt kunnen worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit is ook echt krap om in 1 aflevering te proppen. Die hebben 5x 8 uur aan materiaal gok ik, dat is me een ellende daar een goedlopend verhaal van te maken in 50 minuten.
Man in wielrenbroekje?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:41 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Alleen als er ook een mannelijke instructeur bij is. In strak pakje
Ik kijk er al naar uitquote:Op zondag 6 maart 2022 21:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Oh, die verschrikkelijke dates volgende week. Volksdansen en acrogym. De hel. De ongemakkelijkheid. Top voor ons als kijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |