Dat vond ik nou ookquote:
Meen je niks vanquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Tegan het volgende:
Mooi dat dat onderwerp klaar is. Mijn hart kan dat allemaal niet aan. Net als de oorlog/vele slachtoffers/onmacht.
Ik verlang terug naar 15 jaar geleden, toen deed het me minder/was ik emotieloos.
Mijn nederige excuses, waarde Teganquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Tegan het volgende:
Mooi dat dat onderwerp klaar is. Mijn hart kan dat allemaal niet aan. Net als de oorlog/vele slachtoffers/onmacht.
Ik verlang terug naar 15 jaar geleden, toen deed het me minder/was ik emotieloos.
Nah, heb voor nu m'n hartje wel gelucht door m'n mening/visie hier neer te spuien. Tevens is het alcoholtijd, zodat ik 't tot aan morgen even weer kan wegstoppenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]. Laat je vooral niet tegenhouden door mij hoor, maar gewoon blij dat het klaar was
.
Goed puntquote:Op zondag 6 maart 2022 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, heb voor nu m'n hartje wel gelucht door m'n mening/visie hier neer te spuien. Tevens is het alcoholtijd, zodat ik 't tot aan morgen even weer kan wegstoppen
Begrijpelijk danquote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan echt niet meer aan de alcohol nu als ik morgenochtend moet functioneren #oud #lijk.
Lijk? Appetijtelijk zul je bedoelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan echt niet meer aan de alcohol nu als ik morgenochtend moet functioneren #oud #lijk.
@Tegan Zo te horen komt Airwin je straks met de lijkwagen oppikken als je in beschonken toestand de weg op roltquote:
quote:
Goed plan.quote:
Met mij is alles prima hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is dit voor luie actie?
Alles goed met je?
ja.... we hadden t al gepland. we hebben t niet afgekekenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met mij is alles prima hoor
En met jou? Wandelen op de plek waar ik een dag eerder was?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:44 schreef TaMieke het volgende:
ja.... we hadden t al gepland. we hebben t niet afgekeken
Hier kwam het toevallig ter sprake, dus zijn we erheen gegaan. Mooie omgeving wel daarquote:Op maandag 7 maart 2022 09:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja.... we hadden t al gepland. we hebben t niet afgekeken
ja maar afgezien het stukje brug en die palenbruggetjes stelde het niets voor. beetje jammer.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier kwam het toevallig ter sprake, dus zijn we erheen gegaan. Mooie omgeving wel daar
Leuk voor een keertje ook. Wij zijn al verder aan het kijken waar we wat meer kunnen zien. Ik vond die lage bruggetjes wel leuk. Beetje lastig als er mensen je tegemoet kwamenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja maar afgezien het stukje brug en die palenbruggetjes stelde het niets voor. beetje jammer.
Dat laatste idd. Was de hele tijd bang dat ze me een elleboog zouden geven en ik in het water zou flikkeren.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk voor een keertje ook. Wij zijn al verder aan het kijken waar we wat meer kunnen zien. Ik vond die lage bruggetjes wel leuk. Beetje lastig als er mensen je tegemoet kwamen
Wij ookquote:Op maandag 7 maart 2022 10:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Was de hele tijd bang dat ze me een elleboog zouden geven en ik in het water zou flikkeren.
Ik heb nog een hele waslijst waar ik naartoe wil. We krijgen het druk
Nee, ik bedoel meer kijken of jullie leuke dingen erop hebben staan die ons ook interesserenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]nah. we gaan wel alleen. Andere mensen zijn eng
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer kijken of jullie leuke dingen erop hebben staan die ons ook interesseren
Dat je elkaar vervolgens toevallig tegenkomt in de sauna. Of de parenclub.quote:
Dat is dan weer mooi meegenomen tochquote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je elkaar vervolgens toevallig tegenkomt in de sauna. Of de parenclub.
Fijn om te weten hoe jij zo'n spontane ontmoeting op zo'n locatie zou ervaren.quote:
Uhm dat lijstje hou ik dan wel privequote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus dat lijstje bestaat.quote:
Hoohoooooi!!!!quote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is juist een dagje sauna wel lekker. Beetje ontspannen enzo.quote:
Daarvoor moet ik naar Finland want als ik hier naar een sauna ga sleept m'n vriendin me er bij de haren uit want geen echte sauna. En in Finland loopt haar oma inmiddels met een doorgeladen jachtgeweer rond want Rusland. En haar ogen zijn niet meer zo goed. We leven in gevaarlijke tijden.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is juist een dagje sauna wel lekker. Beetje ontspannen enzo.
Altijd lekker iddquote:
quote:
Kquote:
Lekker kortquote:
It's alive! ALIVEEEE!!quote:Op maandag 7 maart 2022 18:30 schreef Dqod het volgende:
En toch is er leven nu, dankzij de gifilis
Hoi gianni
ERMAGERRRDDDDquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef HeatWave het volgende:
"Leven".
Door dit topic scrollen is net alsof ik naar het decennia verouderde zwakzinnige zusje van TikTik kijk.
quote:
A wise man once said: "Als het je niet bevalt dan log je maar uit"quote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef HeatWave het volgende:
"Leven".
Door dit topic scrollen is net alsof ik naar het decennia verouderde zwakzinnige zusje van TikTik kijk.
Nee, sommige dingen niet.quote:
An ever wise man just wrote: Make me bitchquote:Op maandag 7 maart 2022 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
A wise man once said: "Als het je niet bevalt dan log je maar uit"
[..]
Nee, sommige dingen niet.
Ba-dum Tss.
En met u?
Dat was Ghandi toch? :$quote:Op maandag 7 maart 2022 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
A wise man once said: "Als het je niet bevalt dan log je maar uit"
[..]
Nee, sommige dingen niet.
Ba-dum Tss.
En met u?
Betekent dat die hij daarna door het leven ging als zij? :$quote:Op maandag 7 maart 2022 18:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
An ever wise man just wrote: Make me bitch.
Oh sorry, is dit de wekelijkse simp-meet?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
Als dit topic Oekraïne was, is heatwave Rusland en dqod een verdwaalde pianiste uit elk ander willekeurig land
Ik heb er de vingers voor. Ken alleen nie spele niequote:Op maandag 7 maart 2022 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
Als dit topic Oekraïne was, is heatwave Rusland en dqod een verdwaalde pianiste uit elk ander willekeurig land
Je post maar een eind weg hoor, het is een vrij land, voorlopig nog danquote:Op maandag 7 maart 2022 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Betekent dat die hij daarna door het leven ging als zij? :$
Nee maar ok. Ook jij goedenavond HW. Ik zal de komende 5 minuten ofzo wel ff geen gifjes posten, peace
WiseRRRR.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
An ever wise man just wrote: Make me bitch.
De avond is nog jongquote:Op maandag 7 maart 2022 18:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was Ghandi toch? :$
Huehuehue
Ja, chill avondje zo. Best vol te houden
Jij altijdquote:Op maandag 7 maart 2022 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je post maar een eind weg hoor, het is een vrij land, voorlopig nog dan.
Maar ik mag me er net zo goed aan ergeren.
Net zo origineel als de-naziferenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh sorry, is dit de wekelijkse simp-meet?
Dit vind ik ook best wel wijs, jaquote:Op maandag 7 maart 2022 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
WiseRRRR.
en: nope.
[..]
De avond is nog jong
Wij niet
maar de avond wel
Ach ja joh, ik loop ook maar wat te etterenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij altijd
Man, ik ben zo chill, ik ben overal ok mee
Mja, on a serious note; geen idee wat de toekomst brengen moge
plausibelquote:Op maandag 7 maart 2022 18:37 schreef Dqod het volgende:
HW and I go way back, maar dat heeft ie verdrongen denk ik.
ik geloof je op je woord, dan hoef ik niet te klikkenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit vind ik ook best wel wijs, ja
Ok, ff een liedje dan, ipv gifjes
Verder viel het toch wel mee in dit topic? Toch? Ik weet het niet meer man :$quote:Op maandag 7 maart 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja joh, ik loop ook maar wat te etteren.
Het viel me gewoon op, ik scroll altijd ff wat terug als ik het topic open, om beetje te snappen waar het over gaat en als je dan 20847636 gifjes ziet.
Nee, jouw opmerking gvd. Moet ook alles uitleggen ehquote:Op maandag 7 maart 2022 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof je op je woord, dan hoef ik niet te klikken
We houden er over opquote:Op maandag 7 maart 2022 18:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verder viel het toch wel mee in dit topic? Toch? Ik weet het niet meer man :$
Hey maarre, jij was destijds toch ook bij die vondelparkmeet? Right?
Ok, peacequote:Op maandag 7 maart 2022 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We houden er over op.
Eeeehm ik ben op meerdere meets geweest in het vondelpark.
Maar ik weet dat ik je "ken" alleen weet ik niet meer waarvan en hoe
I'm not a smart man.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerking gvd. Moet ook alles uitleggen eh
Tuurlijk hoef je niet te klikken, ga maar ff koffie maken voor me
Ik heb echt in de hoge tientallen meets gehad, de details zijn me na al die jaren waziger dan mijn zicht na 15 pints Guinnessquote:Op maandag 7 maart 2022 18:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, peace
Ja, moet daar wel van zijn. Heb er maar eentje bijgewoond die in het vp was iig.
Met een worstenstelende, deepthroatende reiger
Al twee schaaltjes macaroni opquote:
Plausibelquote:Op maandag 7 maart 2022 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt in de hoge tientallen meets gehad, de details zijn me na al die jaren waziger dan mijn zicht na 15 pints Guinness.
Er staan me 2 kernwoorden bij jou als herinnering (vergeef me als er niets van klopt) Skinny en paarse outfit.
Kindervariant. Lekker mild, evenals m'n zielquote:Op maandag 7 maart 2022 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I'm not a smart man.
en ja baas. Zwart?
Jeetje, jij en 4ebe zijn echt soulmates hequote:Op maandag 7 maart 2022 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kindervariant. Lekker mild, evenals m'n ziel
hoe groot was het schaaltje?quote:
Skinny, ja (rip killerbodyquote:Op maandag 7 maart 2022 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt in de hoge tientallen meets gehad, de details zijn me na al die jaren waziger dan mijn zicht na 15 pints Guinness.
Er staan me 2 kernwoorden bij jou als herinnering (vergeef me als er niets van klopt) Skinny en paarse outfit.
Sistahs 4 life, ntb :$quote:Op maandag 7 maart 2022 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, jij en 4ebe zijn echt soulmates he
Voor mijn doen, groot.quote:
Ah ok, ik gaf al aan dat het waarschijnlijk niet zou kloppenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Skinny, ja (rip killerbody)
Maar had geen paars aan. Either iets met een zwart glitterrokje of m'n groene boselfjesjurkje.
El_Thijs was aanwezig, Harman, Cali, Yvie, Aeque, Lokje en nog vele anderen
Da's wel enorm veel dan ja. Heb er wel wát meets op zitten, maar nooit echt supergroot en nooit zoveel.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, ik gaf al aan dat het waarschijnlijk niet zou kloppen.
Maar ik heb echt letterlijk honderden fokkers ontmoet in die 15 jaar dat meets groot en vaak waren. Er zijn er echt inmiddels nog maar een 20-30 die ik zo voor de geest kan halen.
Degene die ik wat beter heb leren kennen zullen we maar zeggen weet ik nog wel uiteraard.
Een reigerquote:Op maandag 7 maart 2022 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel enorm veel dan ja. Heb er wel wát meets op zitten, maar nooit echt supergroot en nooit zoveel.
Logisch, volgens mij hebben wij sws enorm weinig contact gehad. Was veel te druk met van alles behalve opletten
Die trok de aandacht wel, ja.quote:
Ach ja, de 5 jaarsmeet alleen al was zo groot dat je nooit aan iedereen spreken toe kon komenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel enorm veel dan ja. Heb er wel wát meets op zitten, maar nooit echt supergroot en nooit zoveel.
Logisch, volgens mij hebben wij sws enorm weinig contact gehad. Was veel te druk met van alles behalve opletten
Liever ook klein en intiem ja.quote:
Wat mij vooral tegenstaat is dat ik niet per sé elke user wil ontmoeten. En je hebt daar geen controle over bij grote meets.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liever ook klein en intiem ja.
Ik denk dat dat de grootste meet was die ik heb bijgewoond. Wel tof gehad hoor, met een goed handjevol userts
Wel de grootste reden voor mij ook, om meets af te struinen, destijds.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, de 5 jaarsmeet alleen al was zo groot dat je nooit aan iedereen spreken toe kon komen.
En dan nog de vele meets in Stairway, SamSam met tientallen fokkers per keer. En dat dan soms 2 keer per week.
Nee, ik weet niet wat mij die meet bezig hield, maar het zal wel een vrouwspersoon zijn geweest.
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel de grootste reden voor mij ook, om meets af te struinen, destijds.
kleine ook nietquote:
Nee, vind er niks stoms aan.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat mij vooral tegenstaat is dat ik niet per sé elke user wil ontmoeten. En je hebt daar geen controle over bij grote meets.![]()
Klinkt misschien stom
Het was een prima visvijver, voor zowel scharrelen als dingen die wat langer duurdenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel de grootste reden voor mij ook, om meets af te struinen, destijds.
lezbihonest enzoquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, vind er niks stoms aan.
Er liepen er daar ook wel een paar bij waar ik gewoon helemaal niks mee had of naar van werd op het forum zelf.
Gelukkig waren ze heel makkelijk te ontlopen, maar toch.
Spreek zelf ook gewoon 't liefst wat af met een paar fokkers/foksters naar keuze
Zoooo, da's verdomd lang geleden? Toen kende ik FOK! nog niet eensquote:Op maandag 7 maart 2022 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was een prima visvijver, voor zowel scharrelen als dingen die wat langer duurden.
GC / Aanmeldingen 5-jaar meet ! Die OP met namen.
FB / Fok 10 jaar-meet animo genoeg!quote:Op maandag 7 maart 2022 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoooo, da's verdomd lang geleden? Toen kende ik FOK! nog niet eens
Wel tof
Zeker. Al was ik daar toen niet uit naam van een meet, geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]precies.
Bijvoorbeeld op Parkpop was het goed te doen.
Waarvoor, doe's nie zo gek kittehquote:
toen las ik FOK! voor het nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2022 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoooo, da's verdomd lang geleden? Toen kende ik FOK! nog niet eens
Wel tof
ja was een meet van r&p denk ikquote:Op maandag 7 maart 2022 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker. Al was ik daar toen niet uit naam van een meet, geloof ik.
Met Bobby en Tam? Dacht ik?
En toen was jij daar ook
[..]
Waarvoor, doe's nie zo gek kitteh
Is er nieuws op fok?quote:
Oh, da's best mogelijk ja.quote:
Dat zeg ik, nou waren dit wel 2 knallers, maar ook in Stairway/SamSam liep het richting de 60-70 man ook soms.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:08 schreef Dqod het volgende:
Kolere man, wat een lijst aan userts.
Daar was die vp-meet waar ik was ook nog kleinschalig bij.
Om en nabij 2015 was dat in mijn herinnering
jij en lamonquote:
zo jammer dat die tent dicht isquote:Op maandag 7 maart 2022 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik, nou waren dit wel 2 knallers, maar ook in Stairway/SamSam liep het richting de 60-70 man ook soms.
Zie mijn vorige posts over herinneren etcquote:
Ben er achteraf niet trots opquote:
Oh ja :$quote:Op maandag 7 maart 2022 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie mijn vorige posts over herinneren etc.
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben er achteraf niet trots op
/inside joke
Ja was mijn stamkroeg, extra inkomsten en FOK-rock-hok in 1quote:
No worriesquote:
Nee, als je daar mee moet gaan zittenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No worries.
Ik heb van niemand echt "spijt" maar weet niet of dat 100% wederzijds is.
Like I care.
ikquote:Op maandag 7 maart 2022 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, als je daar mee moet gaan zitten
Geen idee of er mensen zijn die spijt hebben van meeten met mij, mja, heb ik toch geen invloed op
Nou ja, ik had het niet alleen over meeten natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, als je daar mee moet gaan zitten
Geen idee of er mensen zijn die spijt hebben van meeten met mij, mja, heb ik toch geen invloed op
quote:
was er ooit nieuws?quote:
Weet ik toch bbyquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het niet alleen over meeten natuurlijk.
Jij zit wel heel erg in de boomervroegerwasallesbeterlaatmijmnmidlifecriseshebbenjoh-fase he?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef HeatWave het volgende:
"Leven".
There there.gifquote:
We waren er al uit Dr Philquote:Op maandag 7 maart 2022 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zit wel heel erg in de boomervroegerwasallesbeterlaatmijmnmidlifecriseshebbenjoh-fase he?
Niet zonder mijn wondermiddel. En je valt er ook nog eens van af. Slechts $100.95 per maand.quote:
Dat het u moge welbevallen, waarde moeraskatquote:
Vertel me hier alles overquote:Op maandag 7 maart 2022 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zonder mijn wondermiddel. En je valt er ook nog eens van af. Slechts $100.95 per maand.
Best goedkoop voor cokequote:Op maandag 7 maart 2022 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zonder mijn wondermiddel. En je valt er ook nog eens van af. Slechts $100.95 per maand.
Wat alleraardigst van u, o waarde dqodquote:Op maandag 7 maart 2022 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat het u moge welbevallen, waarde moeraskat
[..]
Vertel me hier alles over
Na al die jaren, ben ik dat nog steedsquote:Op maandag 7 maart 2022 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat alleraardigst van u, o waarde dqod
De enige drug die ik sinds mijn soberheid NOOIT heb gemistquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
De enige drug die ik sinds mijn soberheid NOOIT heb gemist
Ik ben op dat gebied best een geheelonthouder, op een enkele uitzondering na danquote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
De enige drug die ik sinds mijn soberheid NOOIT heb gemist
That's a good thing, toch?quote:
Moet ook kunnen, zo nu en danquote:Op maandag 7 maart 2022 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben op dat gebied best een geheelonthouder, op een enkele uitzondering na dan.
Ja, maar ik hou je in de gatenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's a good thing, toch?
[..]
Moet ook kunnen, zo nu en dan
Maar nee, coke? Overrated, overpriced rotspul en dan ook nog eens 2 a 3 weken lang snotverkouden. Nooit gemist. Stom spul
Dat mag. Jij wel.quote:
maaktnietuitdoehetlekkertochjongequote:Op maandag 7 maart 2022 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag. Jij wel.
But don't worry. Dat durf ik wel te zeggen na 6 jaar
Ach, zoals ik zei, het is echt per jaar op 1 hand te tellen en dan hou je nog vingers overquote:Op maandag 7 maart 2022 19:33 schreef Dqod het volgende:
Moet ook kunnen, zo nu en dan
Maar nee, coke? Overrated, overpriced rotspul en dan ook nog eens 2 a 3 weken lang snotverkouden. Nooit gemist. Stom spul
Zoveel lobiquote:
Nee hoor, dat heeft ze graag.quote:
Zonder creepy blijf ik niet scherp :$quote:
Merkwaardige conclusiequote:
quote:
quote:
Ik zal wel weer ff heel lief gaan doen, da's ook creepyquote:
My kind of creepyquote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal wel weer ff heel lief gaan doen, da's ook creepy
En zo is het cirkeltje weer rond, want creepyquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal wel weer ff heel lief gaan doen, da's ook creepy
quote:
I know my creepyquote:Op maandag 7 maart 2022 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje weer rond, want creepy
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Keiharde dame dat ze vroeger was
Goedenavondquote:
quote:
quote:
Omdat het gezellig is als je er bent.quote:
Omdat ze niet kunnen mikkenquote:
Beetje jammer dat ze niet even zegt wat er mis is.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht dat ik de dierenarts moest bellen, want mijn kat ''piept'' als ze slaapt.. en soms als ze gewoon ligt.
Maar vandaag de hele dag niks geks gemerkt.
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het gezellig is als je er bent.
Ja he?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze niet even zegt wat er mis is.
Tell me about it. Konden ze dat maarquote:Op maandag 7 maart 2022 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze niet even zegt wat er mis is.
quote:
Wacht wat?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Niets mis met tegenstrijdige emoties
.
Bonnie had een heel naar piepsnurkje. Hoorde gewoon bij haar, niks ergs, maar kolere, wat was het vervelendquote:Op maandag 7 maart 2022 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he?
Ik dacht eerst aan neusfluiten, maar weet niet of katten dat kunnen.
Ben sowieso overbezorgd over haar, want de DA zei vorige maand dat bij de bloedtest, haar waarden van haar nieren niet okey waren...
Echt?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonnie had een heel naar piepsnurkje. Hoorde gewoon bij haar, niks ergs, maar kolere, wat was het vervelend![]()
En nu mis ik het
Dat laatste gedeelte; ok, ik hou m'n hart voor jullie allebei
Bon was ook geen raskat. Nierproblemen zijn gewoon sws een enorm dingquote:Op maandag 7 maart 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
En ik ben dus aan het opletten of haar vacht ''plukkig'' wordt of niet. Soms lijkt het er op, maar dan was ze wellicht net even aan het stoeien geweest.
Neem echt nooit meer een raskat.
Ja, okey true.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bon was ook geen raskat. Nierproblemen zijn gewoon sws een enorm ding
Meer dan een volledige controle incl. bloedwaarden kun je niet doen toch. Zolang ze geen acute pijn lijkt te hebben en er niets uit de onderzoeken komt...quote:Op maandag 7 maart 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
En ik ben dus aan het opletten of haar vacht ''plukkig'' wordt of niet. Soms lijkt het er op, maar dan was ze wellicht net even aan het stoeien geweest.
Neem echt nooit meer een raskat.
Komt 't echt vanuit haar keel dan? Of..quote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt?
Ik las op internet dat katten niet mogen piepademen.
Ja, ik snap dat je het nu mist ja.
We moeten binnenkort terug. We kunnen dan nog kijken of we die waardes nog beter kunnen krijgen met andere voeding. Ze is bijna 1. Dus wellicht is er nog niet veel schade.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Meer dan een volledige controle incl. bloedewaarden kun je niet doen toch. Zolang ze geen acute pijn lijkt te hebben en er niets uit de onderzoeken komt...
Nou ze ''snurkt'' een beetje en ze piept dus als of ze aan het neusfluiten is. Maar vandaag niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt 't echt vanuit haar keel dan? Of..
Nee nja, daar zelf nooit iets over gehoord of wat dan ook. Mevrouw was gewoon een snurkstertje. Ik kan natuurlijk niet praten voor jouw kat
Ik vind het helemaal goed.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ik het lief vindt én niet begrijp kan gewoon harmonieus naast elkaar bestaan.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:03 schreef Dqod het volgende:
Met 1 is wel verrekte jong toh. Boh
Hopelijk blijkt 't allemaal niet zo ernstig, fingers crossed
Zou kunnen, van die luchtvochtigheid. Gekke met Bon was, dat wanneer ik dan op de bank ging liggen omdat zowel Bon als mr. Dkut aan het snurken waren, Bonnie vaak bij me kwam liggen op de bank en dan snurkte ze helemaal nietquote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ze ''snurkt'' een beetje en ze piept dus als of ze aan het neusfluiten is. Maar vandaag niet.
Maar misschien heeft ze wat last van de lage luchtvochtigheid in huis. ( die nu wel weer oploopt).
Kon je maar praten voor mijn kat
Hopen maar dat jullie iets vinden dat helpt inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We moeten binnenkort terug. We kunnen dan nog kijken of we die waardes nog beter kunnen krijgen met andere voeding. Ze is bijna 1. Dus wellicht is er nog niet veel schade.
Zit wat inquote:Op maandag 7 maart 2022 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou kunnen, van die luchtvochtigheid. Gekke met Bon was, dat wanneer ik dan op de bank ging liggen omdat zowel Bon als mr. Dkut aan het snurken waren, Bonnie vaak bij me kwam liggen op de bank en dan snurkte ze helemaal niet
Houding, plaatsing van 't mandje, omgeving. Alles zou kunnen meetellen, ik weet t ook niet
Kan wel, maar of het klopt is een tweede
Wtf lijkt Oekraïne welquote:Op maandag 7 maart 2022 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
En voor Kitten ook niet leuk. Want ze moet al 2 katten missen ( 1 plat gereden de ander is gestolen )
Oekatine ja.quote:
Da's wel heel heftigquote:Op maandag 7 maart 2022 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
En voor Kitten ook niet leuk. Want ze moet al 2 katten missen ( 1 plat gereden de ander is gestolen )
Ga jij nog katten aanschaffen?quote:
Hoe is het met je?quote:
Goeie. Ik wil het ergens wel, begin het toch wel steeds meer te missen, maar hond ook wel of iig de mogelijkheid tot pleeg bieden (honden dus). De keuze is nog moeilijk so far. Ik vind 't allebei enorm leuk namelijkquote:
allebei dusquote:Op maandag 7 maart 2022 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goeie. Ik wil het ergens wel, begin het toch wel steeds meer te missen, maar hond ook wel of iig de mogelijkheid tot pleeg bieden (honden dus). De keuze is nog moeilijk so far. Ik vind 't allebei enorm leuk namelijk
Eerder niet?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter nu
Nah wel z'n gangetje. Same same.
Ja, absoluut. Uiteindelijk wel. Maar dan moet je dus wel een goeie match zien te vindenquote:
Beide als baby?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Uiteindelijk wel. Maar dan moet je dus wel een goeie match zien te vinden
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik werd vrolijk van je tongetje
Kat als baby, hond als paardquote:
huehuehue ik krijg lekker toch geen errorquote:
Ik nu wel. Wat? :$quote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
huehuehue ik krijg lekker toch geen error
ik weet het niet meer.quote:
Plausibelquote:
Nee, maar het was weer'ns tijd om te komen loeren.quote:
Ja hier ook. Soms heel even spiekenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar het was weer'ns tijd om te komen loeren.
Nou, er zijn een hoop users weg hoor.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hier ook. Soms heel even spieken
Niet veel veranderd eigenlijk
Te cutequote:
Zoiets hebben we in de dagopvang, al is dat volgens mij een duitse staander. Maar zelfde koppie.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een hond voor jou
Ja oké. Maar ik zie ook weer soms mensen terugkomen, al is het voor evenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, er zijn een hoop users weg hoor.
En merk wel wat veranderingen. Sommige mensen zijn echt wel volwassen geworden, trouwen, krijgen kinderen, kopen huizen etc.
oja, dit staat jou ook welquote:Op maandag 7 maart 2022 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets hebben we in de dagopvang, al is dat volgens mij een duitse staander. Maar zelfde koppie.
Heerlijke hondLekkere dul
Maar moet zeggen dat dit eigenlijk ook al vele jaren kriebelt
[ afbeelding ]
True true. Maar je kunt ook tijdens die dingen op FOK! zijn natuurlijk. Keuzesquote:Op maandag 7 maart 2022 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik zie ook weer soms mensen terugkomen, al is het voor even
En ja, life goes on hé
quote:
babies?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:32 schreef Dqod het volgende:
Of gewoon 6 jaar er tussenuit naaien en dan BAM
Not yetquote:
Oké zeg me wanneer ik je ongevraagd zwangerschapsadvies kan geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké zeg me wanneer ik je ongevraagd zwangerschapsadvies kan geven.I'll let you knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst nog oefenen
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Alsof we een vrije wil hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True true. Maar je kunt ook tijdens die dingen op FOK! zijn natuurlijk. Keuzes
oefening baard kinderenquote:
quote:
Jij hebt in elk geval vandaag wel vrije negativiteitquote:
ochquote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Vanmiddag onze baby zien rondzwemmen, was leuk
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Oquote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt in elk geval vandaag wel vrije negativiteit![]()
Ik smelt hier een beetje bijquote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
dat vind ik dan wel weer liefquote:
hoeft niet direct hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien komt het volwassen worden ook nog wel eens, ooit :S
Dat gaat doorgaans (en soms helaas) vanzelf.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien komt het volwassen worden ook nog wel eens, ooit :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik heb hier nu een iets andere M.I bij dan jij wsl bedoelt. Het is heerlijk :$quote:Op maandag 7 maart 2022 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ondersteboven hangen na seks
Afdruiprek?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb hier nu een iets andere M.I bij dan jij wsl bedoelt. Het is heerlijk :$
Ondersteboven met een touw om je enkels aan het plafondquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ondersteboven met een touw om je enkels aan het plafond
Kinkyquote:Op maandag 7 maart 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ondersteboven met een touw om je enkels aan het plafond