Dat vond ik nou ookquote:
Meen je niks vanquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Tegan het volgende:
Mooi dat dat onderwerp klaar is. Mijn hart kan dat allemaal niet aan. Net als de oorlog/vele slachtoffers/onmacht.
Ik verlang terug naar 15 jaar geleden, toen deed het me minder/was ik emotieloos.
Mijn nederige excuses, waarde Teganquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Tegan het volgende:
Mooi dat dat onderwerp klaar is. Mijn hart kan dat allemaal niet aan. Net als de oorlog/vele slachtoffers/onmacht.
Ik verlang terug naar 15 jaar geleden, toen deed het me minder/was ik emotieloos.
Nah, heb voor nu m'n hartje wel gelucht door m'n mening/visie hier neer te spuien. Tevens is het alcoholtijd, zodat ik 't tot aan morgen even weer kan wegstoppenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]. Laat je vooral niet tegenhouden door mij hoor, maar gewoon blij dat het klaar was
.
Goed puntquote:Op zondag 6 maart 2022 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, heb voor nu m'n hartje wel gelucht door m'n mening/visie hier neer te spuien. Tevens is het alcoholtijd, zodat ik 't tot aan morgen even weer kan wegstoppen
Begrijpelijk danquote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan echt niet meer aan de alcohol nu als ik morgenochtend moet functioneren #oud #lijk.
Lijk? Appetijtelijk zul je bedoelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan echt niet meer aan de alcohol nu als ik morgenochtend moet functioneren #oud #lijk.
@Tegan Zo te horen komt Airwin je straks met de lijkwagen oppikken als je in beschonken toestand de weg op roltquote:
quote:
Goed plan.quote:
Met mij is alles prima hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is dit voor luie actie?
Alles goed met je?
ja.... we hadden t al gepland. we hebben t niet afgekekenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met mij is alles prima hoor
En met jou? Wandelen op de plek waar ik een dag eerder was?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:44 schreef TaMieke het volgende:
ja.... we hadden t al gepland. we hebben t niet afgekeken
Hier kwam het toevallig ter sprake, dus zijn we erheen gegaan. Mooie omgeving wel daarquote:Op maandag 7 maart 2022 09:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja.... we hadden t al gepland. we hebben t niet afgekeken
ja maar afgezien het stukje brug en die palenbruggetjes stelde het niets voor. beetje jammer.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier kwam het toevallig ter sprake, dus zijn we erheen gegaan. Mooie omgeving wel daar
Leuk voor een keertje ook. Wij zijn al verder aan het kijken waar we wat meer kunnen zien. Ik vond die lage bruggetjes wel leuk. Beetje lastig als er mensen je tegemoet kwamenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja maar afgezien het stukje brug en die palenbruggetjes stelde het niets voor. beetje jammer.
Dat laatste idd. Was de hele tijd bang dat ze me een elleboog zouden geven en ik in het water zou flikkeren.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk voor een keertje ook. Wij zijn al verder aan het kijken waar we wat meer kunnen zien. Ik vond die lage bruggetjes wel leuk. Beetje lastig als er mensen je tegemoet kwamen
Wij ookquote:Op maandag 7 maart 2022 10:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Was de hele tijd bang dat ze me een elleboog zouden geven en ik in het water zou flikkeren.
Ik heb nog een hele waslijst waar ik naartoe wil. We krijgen het druk
Nee, ik bedoel meer kijken of jullie leuke dingen erop hebben staan die ons ook interesserenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]nah. we gaan wel alleen. Andere mensen zijn eng
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer kijken of jullie leuke dingen erop hebben staan die ons ook interesseren
Dat je elkaar vervolgens toevallig tegenkomt in de sauna. Of de parenclub.quote:
Dat is dan weer mooi meegenomen tochquote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je elkaar vervolgens toevallig tegenkomt in de sauna. Of de parenclub.
Fijn om te weten hoe jij zo'n spontane ontmoeting op zo'n locatie zou ervaren.quote:
Uhm dat lijstje hou ik dan wel privequote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus dat lijstje bestaat.quote:
Hoohoooooi!!!!quote:Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is juist een dagje sauna wel lekker. Beetje ontspannen enzo.quote:
Daarvoor moet ik naar Finland want als ik hier naar een sauna ga sleept m'n vriendin me er bij de haren uit want geen echte sauna. En in Finland loopt haar oma inmiddels met een doorgeladen jachtgeweer rond want Rusland. En haar ogen zijn niet meer zo goed. We leven in gevaarlijke tijden.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is juist een dagje sauna wel lekker. Beetje ontspannen enzo.
Altijd lekker iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |