SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee, je speelt een spel om te winnen. Ik wel, tenminste. Ik vind deze gametalk wel interesant om naar te kijken, by the wayquote:
Tobias speelt nu totaal open kaartquote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, je speelt een spel om te winnen. Ik wel, tenminste. Ik vind deze gametalk wel interesant om naar te kijken, by the way
dat heeft die ook gezegd hij vertrouwt Kris als vriend 100 procent maar niet in het spelquote:
ook prettig zonder dat geschreeuw van de vrouwen erbijquote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, je speelt een spel om te winnen. Ik wel, tenminste. Ik vind deze gametalk wel interesant om naar te kijken, by the way
Ja, heel sneaky vertelt ie het, bah bah. Zou Salar NU wakker zijn?!quote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef engine het volgende:
Tobias laat Salar even weten dat hij op hem gaat stemmen.
Nee kirstof weet dat de dames hem sowieso nomineren en hij weet zeker te verliezen van Nawelquote:Op zondag 6 maart 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
kristof offert zich dus op
dat begrijp ik eruit
hij kan toch ook stemmen kopenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee kirstof weet dat de dames hem sowieso nomineren en hij weet zeker te verliezen van Nawel
Hij kan er maar 1 kopenquote:
waarom wil hij dan zo graag tegen Nawelquote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee kirstof weet dat de dames hem sowieso nomineren en hij weet zeker te verliezen van Nawel
Nee dat wil hij helemaal niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom wil hij dan zo graag tegen Nawel
Vanavond in opsporing verzocht. "Populaire" tiktokker verdwenen, haar bed maakt zich ernstige zorgen. Kent iemand Nawee, euh Nawel, en heeft u meer info? Neem dan nu contact op met haar bed,, euh ons. Haar bed looft een beloning uit van 50 cent voor de gouden bed,, euh tip.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:52 schreef Jockari het volgende:
Ik geef het op als BB liever Opsporing Verzocht wil zijn. .
ik begrijp het neit hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat wil hij helemaal niet.
Hij speelt een heel tactisch spel nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |