Zag niet aankomen dat ajax zo zou terugzakken de laatste 2/3 wekenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:PSVCL zag Ajax als een kanshebber voor de CL.
(lol)
Tadic legde bij ESPN nog uit wat hij bedoelde als je het daarover hadquote:
Ich habe es nicht gewusstquote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tadic legde bij ESPN nog uit wat hij bedoelde als je het daarover had
En wat zei hij?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tadic legde bij ESPN nog uit wat hij bedoelde als je het daarover had
Hij heeft thuis ook een vrouw dus hij heeft niks tegen vrouwen.quote:
Ah oké. Ik dacht al, zal toch niet aan Tadic liggen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerde vertaling zo bedoelde hij het niet.
Die kneus van RKC had gewoon die sliding niet moeten maken. Oliedom.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
die fukking anthony gaat helemaal de andere kant dan dat de bal heen ging
hij zoch gewoon het been op
vuile matennaaier die gast
Gelukkig ben jij ook zo zelfstandigquote:Op zondag 6 maart 2022 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Netjes dat die Tadic zich niet zo makkelijk laat hersenspoelen.
Voor de rest is het wel een eng mannetje
Present ouwe reusquote:Op zondag 6 maart 2022 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano en ik zitten na deze galavoorstelling van Ajax klaar voor een DEGRADATIEKRAKER
Welnee, die trok zijn stokpaardjes weer uit de kastquote:Op zondag 6 maart 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De teams zijn te laat. Jan Joost zal wel woedend zijn.
Ik wel, daarom laat ik dat graag aan de mensen over die daarvoor hebben geleerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Georganiseerd vuurwerk heb ik niet zo heel veel moeite mee
Hij maakte er nogal een drama van.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Georganiseerd vuurwerk heb ik niet zo heel veel moeite mee
Zeker.. de wereld is een illusie. En PSV wordt kampioen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook zo zelfstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |