Zoveel boeit het me niet. Ik vind het wel fijn dat PEC eindelijk normaal gras heeft dus die hoeven er niet per se uit van mijquote:
PSV-Heracles met Frank Snoeks, als dat geen feestje wordt.quote:
Nee, ik stel je een vraag. Je doet net alsof het niets voorstelt wanneer een baas ongewenst z’n lul naar z’n ondergeschikten stuurt.quote:
Ach welnee, hij is terecht ontslagen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, ik stel je een vraag. Je doet net alsof het niets voorstelt wanneer een baas ongewenst z’n lul naar z’n ondergeschikten stuurt.
Hij is niet ontslagen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee, hij is terecht ontslagen.
En move on zeg.
Dat lijkt me terecht.quote:
Dat laatste zou zomaar eens kunnen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel boeit het me niet. Ik vind het wel fijn dat PEC eindelijk normaal gras heeft dus die hoeven er niet per se uit van mij
Ik hoop vooral op een KNOTSGEK duel
Zag niet aankomen dat ajax zo zou terugzakken de laatste 2/3 wekenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:PSVCL zag Ajax als een kanshebber voor de CL.
(lol)
Tadic legde bij ESPN nog uit wat hij bedoelde als je het daarover hadquote:
Ich habe es nicht gewusstquote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tadic legde bij ESPN nog uit wat hij bedoelde als je het daarover had
En wat zei hij?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tadic legde bij ESPN nog uit wat hij bedoelde als je het daarover had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |