Daarmee bedoelde hij meer wat er ook gebeurd is, hij blijft achter hem staan.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Hij zei "Het interesseert me ook niet". Dat is gewoon een krankzinnige uitspraak.
"Het interesseert me ook niet"quote:Op zondag 6 maart 2022 18:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het interview over Overmars toch? Wat was daar zo raar aan?
Uiteindelijk maakt het hem als vriend niet uit wat er wel en niet waar is. Dat is wat er bedoeld wordt.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Hij zei "Het interesseert me ook niet". Dat is gewoon een krankzinnige uitspraak.
Ik snap de ophef niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Hij zei dat hij achter een vriend van hem blijft staan
Tijd voor een hoop ophef!!
Er moet wat te zeuren zijnquote:
Dat je door publiekgebrek geen gejuich hoort in Arnhem wil niet zeggen dat dit overal zo is.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ze juichten alsof ze net de CL wonnen terwijl ze dit tegen RKC (!!) laten zien...
Lekkere diss maatquote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je door publiekgebrek geen gejuich hoort in Arnhem wil niet zeggen dat dit overal zo is.
Alleen bij Vitesse.
''Het interesseert me ook niet'' impliceert dat het je niet boeit hoe de slachtoffers van de praktijken van Overmars zich voelen. Voor een aanvoerder van een beursgenoteerd en internationaal voetbalinstituut als Ajax is dat gewoon volslagen krankzinnig. Dit is niet zomaar iets om even overheen te stappen. Dit toont alleen maar aan dat we moeten hameren, hameren, hameren en herhalen. Alsof dit alles een grap of een complot is, loool. Dit is gewoon een serieuze zaak.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde hij meer wat er ook gebeurd is, hij blijft achter hem staan.
Tja, boeie
Ja, hiervoor wil ik hem wel uit de kast trekkenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je door publiekgebrek geen gejuich hoort in Arnhem wil niet zeggen dat dit overal zo is.
Alleen bij Vitesse.
Dat kwam er inderdaad wat onhandig uit, als hij dat zo bedoeld heeft. Kan ook zijn dat hij iets zei als "het maakt me niet uit", wat weer een andere context is. Vertaling is ook een dingetje natuurlijkquote:
Zo zie je maar @KingRoland , God verzaakt nooit.quote:
Mwa, zo zal hij het niet bedoeld hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Het interesseert me ook niet'' impliceert dat het je niet boeit hoe de slachtoffers van de praktijken van Overmars zich voelen. Voor een aanvoerder van een beursgenoteerd en internationaal voetbalinstituut als Ajax is dat gewoon volslagen krankzinnig. Dit is niet zomaar iets om even overheen te stappen. Dit toont alleen maar aan dat we moeten hameren, hameren, hameren en herhalen. Alsof dit alles een grap of een complot is, loool. Dit is gewoon een serieuze zaak.
Ziedendquote:Op zondag 6 maart 2022 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Het interesseert me ook niet'' impliceert dat het je niet boeit hoe de slachtoffers van de praktijken van Overmars zich voelen. Voor een aanvoerder van een beursgenoteerd en internationaal voetbalinstituut als Ajax is dat gewoon volslagen krankzinnig. Dit is niet zomaar iets om even overheen te stappen. Dit toont alleen maar aan dat we moeten hameren, hameren, hameren en herhalen. Alsof dit alles een grap of een complot is, loool. Dit is gewoon een serieuze zaak.
Eens. Maar Tadic blijft een debiel.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze hebben een dickpic ontvangen he, ze zijn niet verkracht ofzo.
"slachtoffers"
Ja, dat is zeker boeiend ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
Daarmee bedoelde hij meer wat er ook gebeurd is, hij blijft achter hem staan.
Tja, boeie
Maar het was geen enkele dickpic maar continu stalking met seksuele intimidatie. En dat door je baas en niet door één of ander anoniempje op het internet.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, zo zal hij het niet bedoeld hebben.
"slachtoffers"
Had jij wat anders te doen in de tussentijd GGMMquote:Op zondag 6 maart 2022 18:57 schreef GGMM het volgende:
Oh die wedstrijd begint pas om 20:00
We moeten wel heel vroeg klaar gaan zitten van @:tagliano
Precies, de ophef over een dickpic is wel wat overdreven de laatste tijd.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, zo zal hij het niet bedoeld hebben.
"slachtoffers"
Keurige post maatquote:Op zondag 6 maart 2022 18:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Maar Tadic blijft een debiel.
Dan zet ik NOS Eredivisie even aan jaquote:Op zondag 6 maart 2022 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had jij wat anders te doen in de tussentijd GGMM
Ben je nou serieus het gedrag van die vieszak aan het bagatelliseren?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
"slachtoffers"
Zoveel boeit het me niet. Ik vind het wel fijn dat PEC eindelijk normaal gras heeft dus die hoeven er niet per se uit van mijquote:
PSV-Heracles met Frank Snoeks, als dat geen feestje wordt.quote:
Nee, ik stel je een vraag. Je doet net alsof het niets voorstelt wanneer een baas ongewenst z’n lul naar z’n ondergeschikten stuurt.quote:
Ach welnee, hij is terecht ontslagen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, ik stel je een vraag. Je doet net alsof het niets voorstelt wanneer een baas ongewenst z’n lul naar z’n ondergeschikten stuurt.
Hij is niet ontslagen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee, hij is terecht ontslagen.
En move on zeg.
Dat lijkt me terecht.quote:
Dat laatste zou zomaar eens kunnen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel boeit het me niet. Ik vind het wel fijn dat PEC eindelijk normaal gras heeft dus die hoeven er niet per se uit van mij
Ik hoop vooral op een KNOTSGEK duel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |