Dat mag.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:14 schreef Caland het volgende:
Baretto wordt gewisseld (ja ik blijf gewoon die andere wedstrijd kijken)
Eens.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:16 schreef Caland het volgende:
Ik vind Karlsson misschien wel beter dan Sini
Come at me
Hot take dit hoor mensenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit worden nog 20 loodzware minuten voor RKC
Mentaal sterk ook laat zich niet gekmaken.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:16 schreef Caland het volgende:
Ik vind Karlsson misschien wel beter dan Sini
Come at me
Eens. RKC is geen GAE.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die moeten alles op alles zetten om geen tegengoal meer te krijgen!quote:Op zondag 6 maart 2022 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog altijd geen normale verdedigende linie tegen die tijd?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax vliegt er ook gewoon uit tegen Benfica.
Laat maar elke nacht iemand in zijn tuin staan om hem wakker te blêren (leuk woord).quote:Op zondag 6 maart 2022 18:23 schreef GGMM het volgende:
Die man met die megafoon moet echt een griepje krijgen
Ik ben er ook bang voor, al is uit gelijk normaal gesproken zo slecht niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
In Amsterdam vinden ze dat ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Even schakelen van City naar dit armoedige Ajax.
xDquote:Op zondag 6 maart 2022 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
In Amsterdam vinden ze dat ongeveer hetzelfde niveau.
Als Timber en Mazza dan niet spelen denk ik dat ook ja. Wel zonde want je was die eerste helft zover beter.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beide kanshebbers voor de cl winst.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
In Amsterdam vinden ze dat ongeveer hetzelfde niveau.
Als ik dat zou zeggen dan zou iedereen hier mij voor gek verklarenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had niet verwacht dat Ajax spannender zou worden dan AZ.
Goed gezien.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef Caland het volgende:
Dit worden nog 10 loodzware minuten voor RKC
Doe niet zo grappigquote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Promes draait inmiddels vrij goed in Rusland trouwens. Is dat geen optie voor Ajax?
@PSVCL zag Ajax als een kanshebber voor de CL.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beide kanshebbers voor de cl winst.
(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |