Wat zegt dat over Ten Hag?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vindt Schmidt een tactisch genie begrijp ik
Wat een domme conclusie.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vindt Schmidt een tactisch genie begrijp ik
Dat ie in een aantal wedstrijden niet in staat is geweest een goed gemotiveerd elftal op te stellen als je het mij vraagtquote:
Leuke reactie, het was namelijk eigenlijk bedoeld als een koekje van eigen deegquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuke reactie, het was namelijk eigenlijk bedoeld als een koekje van eigen deeg
Begint jouw support your locals de overhand te nemen boven Ajax?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
Mario denkt dat AZ iets meer kwaliteit heeft dan NEC, er komen toch heel wat gewaagde teksten langs op een middag.
Dit is het livetopic, doe dit maar in het Ajaxtopic.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:46 schreef Shreyas het volgende:
Schmidt heeft tactisch genoeg fouten gemaakt, maar hij is wel in staat om zijn ploeg te motiveren tegen de kleine clubs in de competitie. Het lukt PSV steeds om daar wel de overwinning uit het vuur te slepen.
PSV verliest punten tegen ploegen als Ajax, Feyenoord en AZ.
Ajax verliest punten tegen Go Ahead (twee keer), Heracles, Utrecht en Twente. Dat zegt genoeg.
Kampioen word je uiteindelijk tegen de kleinere ploegen, Schmidt weet dat als hij daar gewoon wint, hij de topwedstrijden mag verliezen om toch nog mee te blijven doen om het kampioenschap.
PSV heeft alleen nog een topwedstrijd in de Kuip en ze staan maar 2 punten achter Ajax (als Ajax vandaag wint).
Ajax speelt nog tegen Feyenoord, AZ en Vitesse.
Deze post ging ook over de kansen van PSV op het kampioenschap, maar je hebt wel degelijk een punt dit keerquote:Op zondag 6 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is het livetopic, doe dit maar in het Ajaxtopic.
Zonde ook om het hier te posten aangezien niemand het leest hier.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze post ging ook over de kansen van PSV op het kampioenschap, maar je hebt wel degelijk een punt dit keer
In het Ajaxtopic lezen ze het ook niet hoorquote:Op zondag 6 maart 2022 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde ook om het hier te posten aangezien niemand het leest hier.
Dit wordt smullen voor de ajaxusers!
Nee, maar ze doen het wel goed. @El-Stinhoquote:Op zondag 6 maart 2022 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begint jouw support your locals de overhand te nemen boven Ajax?
Raar, jouw posts zijn altijd van een zeldzaam hoge kwaliteit. Daarom denk ik dat ze er in het Ajaxtopic zo’n enorme behoefte aan hebben!quote:Op zondag 6 maart 2022 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic lezen ze het ook niet hoor
Je hebt zojuist een migraineaanval veroorzaakt in leiden.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen het wel goed. @:El-Stinho
Als ze de laatste seizoenen niet zo slecht waren begonnen, dan hadden ze gewoon met de top meegedaan.
Ik post gewoon mijn mening, het boeit me verder niet of mensen, in welk topic dan ook, het daar wel of niet mee eens zijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar, jouw posts zijn altijd van een zeldzaam hoge kwaliteit. Daarom denk ik dat ze er in het Ajaxtopic zo’n enorme behoefte aan hebben!
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een migraineaanval veroorzaakt in leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |