Het is ook best wel koud buiten.quote:
Zolang je niet vol in de wind bent is het een groot genotquote:
Ik ben niet heel gevoelig voor dat soort beelden maar dat doortrappen en slaan op al overleden lichamen... Ik overweeg dit soort bordjes minder erg te vinden.quote:
Hoe gaat het met jou ouwe reusquote:Op zondag 6 maart 2022 14:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weer een gemiste rode kaart.Gaat geweldig met de VAR weer dit weekend.
Vrij schokkend hoe weinig een leven waard is daar ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet heel gevoelig voor dat soort beelden maar dat doortrappen en slaan op al overleden lichamen... Ik overweeg dit soort bordjes minder erg te vinden.
quote:
Van PSV - Heracles ja.quote:
Spoiler alert; Drommel houdt weer niet de 0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Eitje voor City, wat denk jij @KingRoland ?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels en ik hebben zometeen city - united op het 2e scherm
Heb je nog gebeden dat bepaalde users Corona krijgen @KingRoland ?quote:
Dit plaatst hem wel gelijk in het verdachtenbankje. Of hij zelf ook van alles heeft gedaan weet ik niet, maar hij moet er op zijn minst van geweten hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:34 schreef Tagliano het volgende:
Leo heeft altijd wat te zeiken op de muziek he
Leo schreef voor Marco B
Het helpt voor de beeldvorming ook niet mee dat Leo zelfs voor zijn doen in een zure bui isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |