I feel your pain. Als ik meerdere dingen tegelijk wil zien moet ik ook bij mij pc blijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laptop kan je nog gewoon op schoot nemen. Mijn TV en PC staan aan tegenovergestelde kanten van de kamer, dus ik moet me echt helemaal omdraaien wil ik hier lezen en kijken.
Jij verstaat Frans?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:28 schreef Greys het volgende:
Wel goed gezien van ze dus dat ze een extra zangeres nodig hadden. Want met 2 klonk het echt veel te mager.
ik wilde net iets van vergelijkbare strekking opmerkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Je kapsel uit het filmpje met de doggo was mooier.
Wederom, gmtaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:31 schreef Aratanax het volgende:
volgens mij kan zij zingen
maar dit nummer is godsgruwelijk irritant
Ja, ze hebben niet de plaatselijke Johan Derksen uitgenodigd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:34 schreef Aratanax het volgende:
de luistertoets gaat niet zo goed, maar ik heb het idee dat de jury constant alles fantastisch lijkt te vinden
Om dan een 5 te geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:34 schreef Aratanax het volgende:
de luistertoets gaat niet zo goed, maar ik heb het idee dat de jury constant alles fantastisch lijkt te vinden
dan bepaalt macron wie gewonnen heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Hoe werkte dit ook al weer? Nu die hartjes en dan..?
Voor het commentaar van Fred blijf je hangenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef Fred_B het volgende:
James Newman zou als jurylid bonuspunten voor de jas geven.
Naar huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Hoe werkte dit ook al weer? Nu die hartjes en dan..?
Ik was even weg, en blijkbaar waren er eens geen mooie woorden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vraag me wel af wat er nu precies gezegd werd wat zo erg was.
Dat het liedje melodie mist, schijnbaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hij doet je denken aan James Newman?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat zal toch niet alles zijn geweest?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat het liedje melodie mist, schijnbaar.
Dan is Frankrijk helaas niet de goede plek.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dus echt dat er vanavond iets tussen zit dat een grote concurrent wordt voor Brividi.
Wat ik teruglees zou Nicoletta gezegd hebben dat het lied op sommige punten wat melodie mist (of kwijtraakt) en vond de donkere krullendame dat de zanger genoeg charisma en zangkwaliteiten heeft om dat te compenseren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zal toch niet alles zijn geweest?
Ik meende die donkere krullendame iets over Grieken en Europa horen roepen.
Begin gemist, maar goed nieuwsquote:
Dan hoop ik in Portugalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is Frankrijk helaas niet de goede plek.
Moet je denk ik in Portugal zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dus echt dat er vanavond iets tussen zit dat een grote concurrent wordt voor Brividi.
quote:
Best een overtrokken reactie dan idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wat ik teruglees zou Nicoletta gezegd hebben dat het lied op sommige punten wat melodie mist (of kwijtraakt) en vond de donkere krullendame dat de zanger genoeg charisma en zangkwaliteiten heeft om dat te compenseren.
Wat overdreven drama om de show wat op te peppen, zo lijkt het.
Of hij heeft er een ex voor gevraagd net na een vechtscheiding.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Gjon heeft nog steeds geen stylist gevonden
Ja.quote:
Zo te zien wel.quote:
Is dit een hint dat nog niemand @Strani in een voorrondetopic getagd heeft vanavond?quote:
Daar is het nooit te laat voor toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dit een hint dat nog niemand @:Strani in een voorrondetopic getagd heeft vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |