Iedereen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Offline zijn mensen heel anders dan online...
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
GG genotjes![]()
![]()
![]()
Frantic doet er alles aan om maar zo mysterieus over te komenGeef maar gewoon toe dat je nu al weg zit te soppen van al de mysterieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
nee ik val meer op Konijnemannenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je nu al weg zit te soppen van al de mysterie
Deze man weetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je nu al weg zit te soppen van al de mysterie
Meskina op Netflixquote:
Dat komt deels door mijn kook kunsten en mijn onweerstaanbaar uiterlijkquote:
Google maar eensquote:
alleen het laatste ben ik bekend meequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat komt deels door mijn kook kunsten en mijn onweerstaanbaar uiterlijk
Als DAT.........quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen het laatste ben ik bekend mee
die kookkunsten moet je eerst maar eens bewijzen
we trappen niet in het eerste beste praatje
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat komt deels door mijn kook kunsten en mijn onweerstaanbaar uiterlijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een portret van jullie?
Een omelet kan iedereen maken toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat Rabbit met worteltjes taart aankomtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een omelet kan iedereen maken toch?
Dat mag ik hopen van nietquote:
Net zoals tomatensap, ben gek op tomaten en tomaten ketchup maar sap er van nee dankjequote:
nee die snap ik ook niet neequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Net zoals tomatensap, ben gek op tomaten en tomaten ketchup maar sap er van nee dankje
Mwah, die zoute zooi met honing er doorheen is nog redelijk te drinken.quote:
Redelijk gezond, als er niet zo veel zout als conserveringsmiddel aan toegevoegd was en het niet van half verrotte tomaten gemaakt was.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Net zoals tomatensap, ben gek op tomaten en tomaten ketchup maar sap er van nee dankje
Eigenlijk gewoon zelf maken dusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Redelijk gezond, als er niet zo veel zout als conserveringsmiddel aan toegevoegd was en het niet van half verrotte tomaten gemaakt was.
Nigga wut?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
Die koks bij ons bestelden altijd tomatensap en serveerden dat als tomatensoep
maar waarom???quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, die zoute zooi met honing er doorheen is nog redelijk te drinken.
Zelf maken we hier de laatste tijd soms wortel+bleekselderijsap.
Niet te hachelen, maar wel gezond.
whuuutttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
Kreeg ook wel eens pannenkoeken met een plak gegrild gehakt er in (het brood beleg)
'is also pork'
nu vind ik hartige pannenkoeken al niet te huffen..
Groenten hebben andere voedingsstoffen dan fruit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar waarom???
waarom geen smoothie?met fruit bedoel ik
als je dat verschil niet proeft ben je best wel een voedselbarbaarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
Doet me trouwens wel aan een verhaal van m'n vader denken.
Geen idee wat hij er precies deed, maar voor zijn werk moest hij wel eens in een chique restaurant zijn.
Een klant daar wilde wild zwijn eten.
"Maar meneer, het jachtseizoen is voorbij, we hebben geen wild zwijn."
- "Wat een onzin! Jullie zijn zeer beroemd om jullie wild vlees en ik weet zeker dat jullie het nog wel hebben!"
"Maar meneer, het kan echt niet."
- "Zeik niet en geef me gewoon wild zwijn!"
Dus ze pakten gewoon varkensvlees en deden er allerlei kruiden op.
De klant at het op en zei dat hij van zijn leven nog nooit zulk heerlijk wild zwijn had gegeten!
Ooit eens een wildschotel-pakket met gourmetten gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je dat verschil niet proeft ben je best wel een voedselbarbaar
mja ik houd niet van de wild smaak.. dus ik kies regelmatig voor een alternatief als het menu die optie biedt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit eens een wildschotel-pakket met gourmetten gehad.
Toen dat op was, stapten we over op een gewoon gourmet-pakket.Onze eetlust was gelijk weg!
Varken aan het spit (lechon) en kreeft!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja met kerst zette ie gelukkig wel dit op tafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemixte ploeg tussen Europeanen en Aziaten..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
Saté voor barbaren die niet van liflafjes houden?
Nee helemaal niet..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Schijnt behoorlijk vettig te zijn?
Ik heb zin om die film weer eens te kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een portret van jullie?
Squirty, boy cream....ehhh.....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mn favo shirt
[ afbeelding ]
Fascinerend toch,,quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Squirty, boy cream....ehhh.....
En ja, die laatste snap ik ook wel!
Filipijnse keuken vind ik waardeloosquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
Kreeft heb ik in Jackies gegeten (Deventer, erg goed), in Valkenburg (met zwarte kaas, nog beter maar was een relatief klein gerechtje) en in de Filipijnen (gegratineerd, ook wel okee.)
Echt ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Filipijnse keuken vind ik waardeloos
mja heb 10 jaar met de lui gewerktquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Mijn vrouw komt daar vandaan en we zijn een paar keer op vakantie geweest daar, maar het is echt zeldzaam geweest dat ik aangenaam verrast was qua eten daar.
Meerdere keren heb ik zelfs het grootste/belangrijkste deel van het eten laten staan, zoals met crispy pata.Maar ook met sizzling sissig van een grote landelijke keten (terwijl ik het normaal best wel okee vind) en nog wat andere dingen. Oh ja, chicken adobo van slachtafval!
leuk bootjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://i.imgur.com/tbzspsT.mp4
@:haags word je al zeeziek
/cc @:greysbones
je bent een zeeman???quote:
*wasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een zeeman???
waar richting noorwegen of meer transatlantisch?
buurman was ook zeemanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
eerst 3 maanden op 6 weken af
toen 3 maanden op 2 maanden af
toen 3 maanden op 3 maanden af
toen 8 weken op 8 weken af
mja, dat was ook geen pretjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
buurman was ook zeeman
eerst wereldwijd
later alleen nog richting scandinavie
had geen zin meer in piraten
Dan moet jij eerst bekend worden met de fijne kunst van hautaine kookkunsten, dan pas kunnen we verder communiceren over dat soort zaken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig nog zo'n ding dan?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig nog zo'n ding dan?
Dat laatste verbaast me dan weer niet dat het daarheen verschoven isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De piek in Aden is wel afgenomen, maar Malacca Strait en na de interventies in de golf v. Aden is het van daar verplaatst naar west kust Afrika..
Lijkt mij niet lekker nee.quote:
Het woord 'knus' was van toepassing?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mn gemiddelde woon verblijf
Nee hoor, dit was vrij ruim..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het woord 'knus' was van toepassing?
Ik ben onderkoffer B00STERquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oepsie, ik zie het nu jij hebt 00 en geen OO
In 1472 pasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben onderkoffer B00STER(toen ik me registreerde in 1472 was het origineel al bezet.)
Ik loop vaak achter met dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In 1472 pas![]()
met 00 geeft wel iets meer charme dan met OO
WIe weet in de volgende eeuw?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik loop vaak achter met dingen
(Eigenlijk is het jammer dat ik niet de 7e Booster ben he, dan zou ik B-007-STER zijn
Das dikke vette pech dan. Dan moet het maar bij B00STER blijvenquote:
Ik vind het ergens ook wel fijn, ik weet niet wie Booster hier is, maar die vent (?) wordt suf getagt hahaha. En de 00 hier valt niet op. Het heeft wel iets mystieks vind ik zelf.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das dikke vette pech dan. Dan moet het maar bij B00STER blijven
Maar hij reageert nooit? Hijheeft het ontbijtje ook niet opgehaald vanmorgenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel fijn, ik weet niet wie Booster hier is, maar die vent (?) wordt suf getagt hahaha. En de 00 hier valt niet op. Het heeft wel iets mystieks vind ik zelf.
Geen idee nooit gevraagd haha! En aangezien hij er al was toen ik me registreerde is ie misschien al 15 jaar dood joh. Kun jij geen 'laatste activiteit' zien als mod?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij reageert nooit? Hijheeft het ontbijtje ook niet opgehaald vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |