mja ik houd niet van de wild smaak.. dus ik kies regelmatig voor een alternatief als het menu die optie biedt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit eens een wildschotel-pakket met gourmetten gehad.
Toen dat op was, stapten we over op een gewoon gourmet-pakket.Onze eetlust was gelijk weg!
Varken aan het spit (lechon) en kreeft!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja met kerst zette ie gelukkig wel dit op tafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemixte ploeg tussen Europeanen en Aziaten..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
Saté voor barbaren die niet van liflafjes houden?
Nee helemaal niet..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Schijnt behoorlijk vettig te zijn?
Ik heb zin om die film weer eens te kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een portret van jullie?
Squirty, boy cream....ehhh.....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mn favo shirt
[ afbeelding ]
Fascinerend toch,,quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Squirty, boy cream....ehhh.....
En ja, die laatste snap ik ook wel!
Filipijnse keuken vind ik waardeloosquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
Kreeft heb ik in Jackies gegeten (Deventer, erg goed), in Valkenburg (met zwarte kaas, nog beter maar was een relatief klein gerechtje) en in de Filipijnen (gegratineerd, ook wel okee.)
Echt ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Filipijnse keuken vind ik waardeloos
mja heb 10 jaar met de lui gewerktquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Mijn vrouw komt daar vandaan en we zijn een paar keer op vakantie geweest daar, maar het is echt zeldzaam geweest dat ik aangenaam verrast was qua eten daar.
Meerdere keren heb ik zelfs het grootste/belangrijkste deel van het eten laten staan, zoals met crispy pata.Maar ook met sizzling sissig van een grote landelijke keten (terwijl ik het normaal best wel okee vind) en nog wat andere dingen. Oh ja, chicken adobo van slachtafval!
leuk bootjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://i.imgur.com/tbzspsT.mp4
@:haags word je al zeeziek
/cc @:greysbones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |