Ik mag het wel hopen, anders hebben 'we' de laatste dagen helemaal voor NIX zoveel heisa gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, krijgen we nou ook nog die malle teamsprint hierna?
En gaat Femke schaatsen of denkt zequote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, krijgen we nou ook nog die malle teamsprint hierna?
Die wil te graag schaatsen, dus die doet wel mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En gaat Femke schaatsen of denkt zebondscoach?
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En gaat Femke schaatsen of denkt zebondscoach?
Echt waardeloos gewoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.
Waarom heeft Van Elst eigenlijk een A-status?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.
Datzelfde dacht ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef BasEnAad het volgende:
Irritant dat Roest steeds 'je' zegt als hij 'ik' bedoelt.
Ze zou er een krijgen als ze een WK rijdt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom heeft Van Elst eigenlijk een A-status?
Nou vind ik ook niet per se dat die een A-status waard zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |