Net de eerste was er in gegooid. Nu een buddha bowl maken voor lunch. En later vanmiddag Strade Bianchi kijken.quote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net de eerste was er in gegooid. Nu een buddha bowl maken voor lunch. En later vanmiddag Strade Bianchi kijken.
En vanavond de finale van Wie is de mol![]()
Morgen een filmmarathon bij vrienden.
Straks naar een museum.quote:
Ik heb het nog nooit goed gehad. Wel zat mijn mol altijd bij de laatste 3.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik vanaf het begin al goed zit. Zou wel leuk zijn een keertje.
Niet echt plannen, had net dochterlief met de kleine op bezoek.quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt plannen, had net dochterlief met de kleine op bezoek.
Ja, dat is wel het voordeel als ze zo dicht bij wonen.quote:
Is zeker ook leuk, ook met een halve dag krijg je veel van ze mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het voordeel als ze zo dicht bij wonen.
vanaf mei ga ik een halve dat per week oppassen. Helaas kan ik niet meer zoals met haar zoon hele dagen oppassen. Maar een halve dag is ook wel leuk.
Ja toch, durf het niet aan een hele dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is zeker ook leuk, ook met een halve dag krijg je veel van ze mee.
Dichtbij wonen is ideaal
Wij wonen op 100m van mijn ouders
Wij ook, het zijn onze directe buren. Mijn schoonouders dan. Mijn moeder woont op een kleine 10min fietsen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is zeker ook leuk, ook met een halve dag krijg je veel van ze mee.
Dichtbij wonen is ideaal
Wij wonen op 100m van mijn ouders
Dat is ook lekke dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij ook, het zijn onze directe buren. Mijn schoonouders dan. Mijn moeder woont op een kleine 10min fietsen.
quote:
Baal wel van al die feestvierende mensen die de boel weer hebben doen oplaaien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Onze kleine gemeente vandaag gewoon in de top 25 met meeste besmettingenWe zijn goed in carnaval vieren zullen we maar zeggen.
Morguhquote:Op zondag 6 maart 2022 04:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Byebye dag- en nachtritme. Komende nacht maar een slaappilletje
Nu even lekker haken met een serie en eens zien hoelang ik het wakker zijn volhoud
Iets extreems stoms en iets leuks dusquote:Op zondag 6 maart 2022 12:56 schreef Donna het volgende:
Ik ben de vriezer aan het ontdooien. Straks een verjaardag.
Jaa. Kinderverjaardag en m'n eigen jongste kan je nog niet loslaten dus vanavond vast compleet kapoet.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iets extreems stoms en iets leuks dusGeniet van de verjaardag
Oef, sterktequote:Op zondag 6 maart 2022 14:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa. Kinderverjaardag en m'n eigen jongste kan je nog niet loslaten dus vanavond vast compleet kapoet.
Fijne middag!
Lekker toch gewoon doenquote:Op zondag 6 maart 2022 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms ben ik zo'n groot klein kind. Ik heb koffiepauze en kijk daarbij even een serie. En ik drink mijn koffie extreem langzaam en te koud omdat ik verder wil kijken. Al kan ik als 34 jaar oude vrouw op een zondag zonder verplichtingen natuurlijk beslissen gewoon te kijken zonder smoesjes van koffie en lekker warme thee voor mezelf maken, een dekentje pakken en genieten
Welk museum ben je geweest?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Straks naar een museum.![]()
Weekje vrij was fijn.
Dankje! Het viel uiteindelijk mee. Dreumes heeft heerlijk bij m'n moeder op schoot gezeten en haar taart opgegeten.quote:
Lekker hoor nu volhoudenquote:Op maandag 7 maart 2022 06:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Ritme is terug en ik ben lekker uitgerust. Even mijn koffie drinken en dan handletteren en tekenen. Daarna naar de knutselclub.
ALtijd he heb er al een paar op zat om 5 uur al aan de koffiequote:
Oh jeetje dat is wel erg vroeg. Half 7 ging hier de wekker en 1 minuut ervoor begon de dreumes te gillen. Al met al was het een prima nacht, maar op 1 of andere manier denken mijn wallen er anders over.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd he heb er al een paar op zat om 5 uur al aan de koffie
Slecht geslapen hier, was om 3.30 uur al wakker nog kunnen trekken met woelen en draaien tot 5 uurquote:Op maandag 7 maart 2022 08:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh jeetje dat is wel erg vroeg. Half 7 ging hier de wekker en 1 minuut ervoor begon de dreumes te gillen. Al met al was het een prima nacht, maar op 1 of andere manier denken mijn wallen er anders over.
Hey Patapon. Lekker toch geniet er lekker van.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:22 schreef Patapon het volgende:
Morrege,
Niet werken dag, dus zo boodschappen doen, dan nog wat klusjes in huis en de rest van de dag hobbyen.
We waren hierheen: https://designmuseum.nl/tentoonstelling/goth-designing-darkness/quote:
Jakkes, daar is ook niks aan. Succes met je knopen zoektocht!quote:Op maandag 7 maart 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht geslapen hier, was om 3.30 uur al wakker nog kunnen trekken met woelen en draaien tot 5 uur
Die wallenook altijd, het zou verboden moeten worden
Dank uquote:Op maandag 7 maart 2022 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Jakkes, daar is ook niks aan. Succes met je knopen zoektocht!
Lekker hoor, wat ga je doen?quote:Op maandag 7 maart 2022 08:22 schreef Patapon het volgende:
Morrege,
Niet werken dag, dus zo boodschappen doen, dan nog wat klusjes in huis en de rest van de dag hobbyen.
Altijd weer die was he?!. Het is heerlijk weer voor een lange wandeling!quote:Op maandag 7 maart 2022 09:03 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Eerst maar eens was opvouwen en dan een lange wandeling denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |